יום ראשון , מאי 12 2024
דף הבית / קריית אונו – בנות 13 טוענות כי הוטרדו מינית בקולנוע

קריית אונו – בנות 13 טוענות כי הוטרדו מינית בקולנוע

המקרה החמור אירע לכאורה לפי הנמסר ביום שני בערב, בבית הקולנוע רב חן , שבקניון קריית אונו. לדברי בנות ה-13 מספר נערים שישבו מאחוריהן העירו להן הערות בעלות אופי מיני, ואחד מהם אף ביצע לעברן תנועה מגונה, כשידיו בתוך המכנס. "יצאנו מהסרט באמצע והיינו מפוחדות מאוד, לא יכולנו לאכול אחר כך", מספרת אחת הילדות

בית קולנוע. אילוסטרציה canva
בית קולנוע. אילוסטרציה canva

אימה בסרט האימה. מקרה חמור של הטרדה מינית אירע לכאורה לפי הנטען , בבית הקולנוע רב חן שבקניון קריית אונו. כך עולה מעדות שנמסרה ל’אונו ניוז’ ע”י אחת הילדות כבת 13 כשהיא וחברותיה צפו בסרט ‘סמייל’ באחד מאולמות הקולנוע, ביום שני בערב.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לפי העדות, מספר נערים החלו להציק לחבורת הבנות, העירו להן הערות מיניות, ואף ביצעו לעברן תנועה מגונה. כל זאת במהלך הקרנת הסרט.

“זה התחיל בזה שהם זרקו עלי ועל חברות שלי פופקורן”, מספרת אחת הבנות. “ממש שפכו עלינו את כל דלי הפופקורן עם המלח והכל. אחר כך הן החלו לזרוק לנו כל מיני הערות לא במקום. זה התחיל בזה שאחד מהבנים אמר לי “חבר שלי אומר שאת יפה”, אמרתי להם, אוקיי סבבה, וחשבתי שפה זה ייגמר״. אבל אז הם המשיכו ואמרו לי ״בואי תשבי לי על הרגליים, את לא יודעת מה הייתי עושה לך והייתי מכניס לך דילדו עמוק”.

כשחבורת הנערים ראתה כי הבנות מתעלמות מהקריאות המיניות, קרא להן אחד מהם להסתובב אליו, ואז לטענת הבנות הן ראו אותו מכניס יד לתוך מכנסיו. זאת תוך כדי שהוא מבצע בעצמו תנועה מגונה.

בשלב זה הבנות יצאו לטענתן מהסרט כשהן מפוחדות, ולפי עדותה של אחת מהן, הן הלכו לסדרנים שהיו במקום והתלוננו על המקרה.

“בהתחלה דיווחנו לסדרנים רק על התקרית עם הפופקורן וביקשנו לקבל החזר על הסרט כי פחדנו לחזור.  אחר כך הלכנו לאכול בג’פניקה כדי לנסות להירגע מהתקרית. אך אחרי זמן קצר נתקלנו שוב בחבורת הנערים, ואז ממש הרגשתי לא טוב והלך לי התיאבון והתחלתי להרגיש ממש רע״.

“חזרנו שוב לקולנוע וביקשנו מהסדרנים לפתוח את המצלמות. כשהם שאלו למה, סיפרנו להם על התנועה המגונה שאחד הנערים עשה לנו. אני זוכרת שהסדרנית הצעירה שהייתה שם הייתה בהלם, והסדרן הנוסף שהיה איתה אמר שמצלמות אפשר לפתוח רק לבקשת המשטרה”.

ממשפחת הנערה נמסר כי הם מתכוונים לגשת ולהגיש תלונה במשטרה ביחד עם משפחות הנערות הנוספות, והן יעשו כן כבר בימים הקרובים.

מרשת רב חן נמסר: “רשת רב חן מצרה על האירוע ותשתף פעולה עם משטרת ישראל במידה ותוגש תלונה”.

מעיריית קריית אונו נמסר: בעירייה פועלים כל העת למען ביטחונם האישי של תושבי ותושבות העיר וכי העירייה פועלת במתחמים הציבוריים:

בין היתר מקימה העירייה כעת רשת מצלמות אבטחה שנפרשת בכל רחבי העיר, כדי שניתן יהיה כל העת לראות ולתעד את הנעשה בעיר.
יאמר כי לפני מספר ימים נחנך בעיר מרכז ההפעלה העירוני החדש, אשר יחד עם המוקד העירוני – אשר זמין 24 שעות ביממה בטלפון וגם בוואטסאפ – מרכז בעת שיגרה ובזמן חירום את כל הפעילות בעיר, וכל המידע באשר למתרחש בעיר מגיע אליו.

כמו כן מתבצע בימים אלה מהלך של הגברת התאורה בעיר, על ידי החלפת גופי התאורה הישנים בתאורת לד חדשה, שמלבד היותה מאירה באיכות טובה יותר, היא גם זולה יותר בצריכת החשמל.

בנוסף, סיירי השיטור העירוני נמצאים כל העת בשטח, אם במענה לקריאות המגיעות למוקד העירוני מתושבי העיר ואם בסיורים שוטפים.

יצויין כי העירייה אחראית כאמור על המתרחש בכל המתחם הציבורי בעיר ואילו בעלי העסקים אחראים על הנעשה בתחום עסקיהם, וכי על פי חוק, לעירייה אין מעמד שמאפשר לה לפעול בתוך בית עסק זה או אחר.

אולי יעניין אותך גם: שוק הנדל”ן בבקעת אונו – בכמה נמכרה דירה באזורכם בחודש ספטמבר?

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

Empty School Classroom canva

בערב יום הזיכרון: שביתה בת שעתיים בתיכון ‘יובלים’ באור יהודה

תפריט נגישות