יום חמישי , מאי 2 2024
דף הבית / קריית אונו – מובילת קייטנה הושעתה מעבודתה לאחר תלונות על אלימות כלפי ילדים

קריית אונו – מובילת קייטנה הושעתה מעבודתה לאחר תלונות על אלימות כלפי ילדים

הורים לילדים בקייטנה המופעלת ע"י המתנ"ס בעיר טוענים בין השאר כי הגננת אחזה בילדיהם בזמן שהיו באוויר במשך מספר שניות וגרמה להם לשריטות לאורך היד. "מאז שהחלה הקייטנה הילדה שלי מרטיבה בלילות", מספרת אחת האימהות שהגישה תלונה במשטרה

גן ילדים. צילום אילוסטרציה: Canva
גן ילדים. צילום אילוסטרציה: Canva

חשד למקרה אלימות בקייטנה בקריית אונו. תלונות הוגשו אמש בתחנת משטרת מסובים נגד מובילת הקייטנה המופעלת ע”י המתנ”ס העירוני באחד מהגנים בעיר. אחת האימהות ציינה בתלונה כי הגננת הרימה את בתה בחוזקה ואחזה בה כשהיא באוויר במשך מספר שניות, דבר שגרם לסימני שריטות של ציפורניים לאורך ידה.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


“הבת שלי הייתה נסערת וסיפרה כי הגננת הושיבה אותה בחוזקה על הכיסא וביקשה ממנה להישאר בו כל היום”, מספרת האם. “מאז שהחלה הקייטנה הבת שלי מתנהגת באלימות ואף התחילה להרטיב בלילות. הבת של היא לא היחידה ויש עוד ילדים בגן שסבלו מנחת זרועה”, מוסיפה.

לטענת ההורים אלה לא מקרי האלימות הראשונים בהם חשודה אותה גננת. הורים בגן טוענים כי נגד הגננת הוגשו בעבר תלונות על מקרי אלימות בעת שעבדה בגן אחר בעיר. לדברי ההורים בעקבות התלונות היא פוטרה מאותו הגן, אך באופן תמוה שובצה שוב בגן המדובר. “הבן שלי אף פעם לא רצה ללכת לגן ביום שבו עבדה ועכשיו אני מבינה למה”, סיפרה אחת האימהות.

מהמשטרה נמסר כי נגד הגננת הוגשו תלונות והן נבדקות.

בנוסף, נראה לכאורה שזהו לא מקרה האלימות הראשון בגן השנה. לדברי הורים בגן, באמצע השנה פוטרה מהגן סייעת שעבדה בו לאחר שנחשדה באלימות כלפי ילדים. מתיאור של אחת האימהות עולה כי אותה סייעת נהגה לתפוס את הילדים בחוזקה ולהעניש אותם ע”י ישיבה ממושכת במחסן בגן.

לדברי האם, לאחר שיחות שלה מול גורמים בעירייה הוגשה לבסוף תלונה מטעם העירייה נגד אותה סייעת והיא הושעתה מעבודתה. לדברי האם הפניה של העירייה למשטרה נעשתה רק לאחר חודשים ארוכים של שיחות עם גורמים בעירייה. ל’אונו ניוז’ נודע כי התיק נגד אותה סייעת הועבר לבחינת הפרקליטות.

מעיריית קריית אונו נמסר: “לעירייה נודע שהוגשה תלונה במשטרה על גננת בקייטנה של המתנ”ס בנושא אלימות ועל כן עד לבדיקת המשטרה ומסקנותיה הגננת מושעית מעבודתה.”

מהעירייה לא התייחסו לשאלות אונו ניוז אודות תלונות הורים על סיום העסקתה של הגננת בגן אחר בעיר לאחר תלונות על אלימות, ואיך שובצה מחדש בגן הנוכחי למרות התלונות הללו.

בנוסף לא התייחסה העירייה לטענות ההורים אודות הסייעת שפעלה באלימות בגן ועל הגשת התלונה למשטרה ע”י העירייה.

אולי יעניין אותך גם:

החל שיווק שלב ב’ בפרויקט אאורה בן שמן

אחרי שנים של תקיעות -אושרו 3 מתחמים חדשים לפינוי בינוי ביהוד

מגוון הטבות בהנחות לאטרקציות משפחתיות בקיץ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

זיכרון בסלון אור יהודה. צילום ארכיון: נפגשים מרכזים קהילתיים

זיכרון בסלון ביום השואה – היכן ניתן להתארח באור יהודה?

תפריט נגישות