יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / 3.8 מיליון שקל טבעו בבוץ באור יהודה

3.8 מיליון שקל טבעו בבוץ באור יהודה

עיריית אור יהודה החליטה לפני שנה וחצי לשדרג את אצטדיון הכדורגל, אישרה לפרויקט 2.5 מיליון שקל, הפרויקט נתקע, בחודש מאי אישרו עוד 1.3 מיליון שקל ולא ברור מתי ייפתח האצטדיון

מגרש כדורגל באור יהודה

על רקע הפרסומים להקים באור יהודה אצטדיון כדורגל של קבוצה מהליגה הגבוהה, ממשיך המגרש המקומי לשקוע באמבטיית הבוץ ואיתו מיליוני שקלים שהשקיעו העירייה, מפעל הפיס והטוטו, עונת הכדורגל נפתחת בקרוב ולא ברור מתי ייפתח המגרש לציבור.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


את ההחלטה לשדרג את מגרש הכדורגל, קיבלה ראש העיר ליאת שוחט כאחת ההחלטות הראשונות בקדנציה, המגרש שסבל מהזנחה במשך שנים ארוכות, עתיד היה להיפתח לקהל כבר בספטמבר 2016. מועצת העיר אישרה תקציב גדול של 2.5 מיליון שח שהיו אמורים להגיע ממפעל הפיס, הכינו תוכנית ויצאו לדרך. כשלים וסכסוכים עם אנשי מקצוע החלו לתקוע את הפרויקט, עונת הגשמים שהציפה את המגרש וגילתה מספר כשלים של ניקוז במים והעבודות נעצרו.

בחודש מאי 2017 ביקשה ראש העיר תוספת תקציב של 1.3 מיליון שח נוספים להמשיך את שדרוג המגרש, חברי מועצת העיר החלו לשאול שאלות על קצב ההתקדמות של הפרויקט, גזבר העירייה גיל גבריאל: ההתקשרות הראשונה לגבי המגרש, היתה במסגרת תב”ר שפתחנו 2.5 מליון שח במימון מלא של מפעל הפיס. ההתקשרות הראשונה עם הקבלן בשם רחמני היתה כמעט 2.3 מליון שח בהסכם פאושלי . לפרויקט הזה היה מתכנן, מנהל מפקח וקבלן. הפרויקט החל בצורה גדולה, בתחילת הדרך היה לנו ביקור של רשות העתיקות שתקע את הפרויקט כשבועיים עד חודש, לאחר מכן החלו גשמים, שכתוצאה מכך התברר  לנו שהטיפול שהיה במגרש או העבודות לא בוצעו בצורה שניתן בסופו של יום להגיע למגרש כמו שרצינו…. הפרויקט התעכב, אני חושב שבנובמבר עצרנו את העבודות. בנובמבר החל פינג פונג של האשמות, כאשר הקבלן אמר שאנו אשמים ואנו אמרנו שלא .היום אנו נמצאים במצב שאנחנו צריכים להחליט האם ללכת לחלופה עם החברה למשק וכלכלה שהציעו לנו לצאת למכרז משכ”לי עם עלויות של3-3.5 מיליון שח ואת זה עשינו אנו לוקחים מתכנן ומפקח שעושה גם את הפיקוח וגם את הניהול והוא גם מתכנן”.

גזבר העירייה, משכנע את חברי המועצה, לתמוך בתוספת התקציב בסך 1.3 מיליון , כדי לסיים את הפרויקט, אחרי שהעירייה הביאה לפרויקט מפקח המתמחה בבנית מגרשים, ומבטיח כי הפרויקט אמור להסתיים על פי גנט המשימות, בשבוע הראשון של אוגוסט 2017.

גזבר העירייה גבריאלי בישיבת העירייה בחודש מאי 2017 –  “יש צורך להחליט לעשות את הפרויקט הזה עם המפקח הזה, שהולך לעשות פיקוח ברמה של יום יום באתר עם הנחיות ברורות והגנט מדבר על סוף הפרויקט באזור השבוע הראשון של אוגוסט. הכוונה שאת המיליון שח  נממן מווינר ויכול להיות שנקבל החזר של כ- 600.000 ₪.

ליאת שוחט ראש העיר – “כרגע המטרה לסיים את הפרויקט כדי שלעונת המשחקים הבאה יועמד מגרש ראוי, שהקבלן יסיים את העבודה ולאחר מכן תהיה התחשבנות הן משפטית, כספית וכל מה שצריך”.

כעת ספטמבר 2017, רגע לפני עונת הגשמים הבאה, העבודות במגרש עדיין רחוקות מסיום, עשרות משטחי דשא סינטטי הונחו על האדמה, ורק עם בוא הגשמים נוכל לגלות האם אמבטיית הבוץ של המגרש באור יהודה, שודרגה או מיליוני שקלים ירדו לטמיון, כי בכל מקרה מתכננת העירייה להקים אצטדיון כדורגל ענק וחדיש באור יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

4 תגובות

  1. ליאט שוחט ראשת עיר על הפנים. תושבי אור יהודה מצטערים על היום שבחרו בה!

  2. למרבה הצער זו לא הצקלה היחידה ועל כל הגחמות.האלה אנחנו האזרחים משלמים במיטב כספנו. במקום להשקיע בפיתוח עסקים ומקומות בילוי בעיר,.להעיף.את שלטון הרבנות בעיר, לבנות בית קברות ועוד…לחאת עסוקה בבזבוז כספי ציבור על פרויקטים ראותניים ומיותרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות