יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / בדרך למלחמה? גם מחר לא יתקיימו לימודים בבקעת אונו

בדרך למלחמה? גם מחר לא יתקיימו לימודים בבקעת אונו

לאחר הערכת מצב שהתקיימה בגבעת שמואל, קריית אונו, אור יהודה ויהוד הוחלט כי בהתאם להנחיות פיקוד העורף לא יתקיימו מחר לימודים במוסדות החינוך

ישיבת חירום בעיריית יהוד
ישיבת חירום בעיריית יהוד

כל הרשויות בבקעת אונו החליטו בשעה האחרונה לא לקיים לימודים בבתי הספר, גם מחר.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מוטי לנדאו, ראש מועצת סביון: “לאחר ישיבת הערכת מצב שקיימתי ולאור מצב הביטחון המיוחד שהוכרז על-ידי שר הביטחון לישובים שבמרחק עד 80 ק”מ מרצועת עזה והנחיות פיקוד העורף, מחר לא יתקיימו לימודים במוסדות החינוך ביישוב”.

מעיריית קריית אונו נמסר כי “על פי הנחיות פיקוד העורף לא יתקיימו פעילויות חינוכיות, לא תתאפשר התכנסות של יותר מ- 300 איש במבנה סגור ומקומות עבודה יפעלו רק כאשר יש בהם מיגון. המוקד העירוני עומד לרשותכם בכל מצוקה או שאלה 24 שעות ביממה”.

בהתאם להערכת המצב ולהנחיות הנוכחיות של פקע”ר, גם מחר לא יתקיימו לימודים במוסדות החינוך בגבעת שמואל ולא יתקיימו פעילויות וחוגים במתנ”ס העירוני.

ראש העיר וגורמי הביטחון העירוני ערוכים לקראת כל התפתחות אפשרית, מצויים בקשר שוטף עם פקע”ר וממליצים לעקוב לקראת בוקר אחר אמצעי התקשורת הארצית ולהתעדכן באתר העירייה ובדף הפייסבוק העירוני, בנתוני המצב ובהנחיות העדכניות.

חמ"ל גבעת שמואל
חמ”ל גבעת שמואל

מעיריית יהוד נמסר: “אין שינוי במדיניות ההתגוננות לפיכך לא יתקיימו הלימודים בבתי הספר ובגני הילדים, לא תתקיים שעת סיפור בספרייה העירונית, ולא תתקיים פעילות במתנ”ס יהוד-מונוסון”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות