יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / העיר לובשת ירוק: מה צבע הרמזור בעיר שלכם?

העיר לובשת ירוק: מה צבע הרמזור בעיר שלכם?

תכנית היציאה מהסגר עבדה - רוב העיריות בבקעת אונו הצליחו לעשות את השינוי ולקבל על עצמן את התואר הנכסף 'עיר ירוקה' שמשמעותו גם חזרה מהירה יותר לשגרה

החדשות הטובות התחילו מסביון, ביישוב לא נרשמו חולי קורונה חדשים כבר שבוע ימים, הישג רציני בימים בהם ערים ברחבי הארץ מדלגות בין צבעי הרמזור האדומים והכתומים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אחר כך גילינו שגם אור יהודה שינתה את צבעה והפכה לעיר ירוקה אחר מלחמה ממושכת בנגיף ולאחר שהוכרזה אדומה רק בשבוע שעבר.

באמצעות עמדות בידוק חינמיות, אכיפה ופיקוח של העירייה שממשיכה לדאוג על שמירת הכללים הגיעה אור יהודה לצבע הנכסף: ”אנו ממשיכים לקרוא לכם להקפיד על ההנחיות: עטיית מסכות, שמירה על ריחוק ושמירה על היגיינה. הימנעו מהתקהלויות לא מחויבות כדי לשמור על בריאות כולנו. לתמונת המצב המלאה של העיר”.

בקריית אונו, צבעו את מגדל המים בירוק, זאת לאחר שהתחלף רמזור הקורונה בעיר. המגדל שעד לא מזמן היה צבוע כולו בוורוד עם חודש המודעות לסרטן השד, לבש ירוק חגיגי לשמחת התושבים.

העירייה, שהפעילה את סיירת ‘מגן אונו’ הגיבה על האירוע המרגש: ”בשל התנהגות התושבים בעיר ובזכות פעולות הסברה מגוונות, החל משלטים, דיוור, ומדיה חברתית העיר קריית אונו מובילה לטובה במדדים הבריאותיים ולמען כולם ידעו שהמאמצים נושאים תוצאות, הואר מגדל המים של העיר בצבע ירוק, מתוך אמונה ותקווה שכך יישאר”.

מגדל המים ירוק. צילום: דוברות עיריית קריית אונו
מגדל המים ירוק. צילום: דוברות עיריית קריית אונו

בגבעת שמואל הודיעו לתושבים על השינוי בצבע העיר באמצעות פוסט קריאטיבי במיוחד שעלה בעמוד הפייסבוק של העירייה – יוסי ברודני, ראש העיר, צולם ליד השלט החדש בכניסה לגבעת שמואל, אשר נצבע בירוק בזכות עבודת פוטושופ די מוצלחת לצורך העברת מסר הניצחון של התושבים והעירייה בנגיף.

גבעת שמואל ירוקה. מתוך עמוד הפייסבוק של גבעת שמואל. צילום: באדיבות דוברות עיריית גבעת שמואל
גבעת שמואל ירוקה. מתוך עמוד הפייסבוק של גבעת שמואל. צילום: באדיבות דוברות עיריית גבעת שמואל

 

יוסי ברודני והשלט - התצלום המקורי. באדיבות עיריית גבעת שמואל
יוסי ברודני והשלט – התצלום המקורי. באדיבות עיריית גבעת שמואל

בגני תקווה טרם חוגגים, צבע הרמזור במועצה המקומית עדיין צהוב ולדברי המועצה הסיבה לכך היא הנפילה של מערכת קופת חולים כללית אשר אחראית על העברת הנתונים: ”צפי חזרה לאוויר של המערכת הוא היום ואז אנחנו נחזור להיות ירוקים. לפי המספרים בפועל גני תקווה ירוקה” כך נמסר בתגובה.

גם יהוד מונוסון שינתה את צבעה לירוק יחד עם שאר הערים בבקעת אונו. העירייה הודיעה על כך בפוסט חגיגי בעמוד הפייסבוק שלה יחד עם הכיתוב ”שומרים על הבית”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות