יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / האח הגדול בבקעת אונו – מצלמים עבירות בנייה מהאוויר

האח הגדול בבקעת אונו – מצלמים עבירות בנייה מהאוויר

הרשות לאכיפת מקרקעין במשרד האוצר תחל בימים הקרובים בביצוע פרויקט צילומי אוויר לאיתור עבירות בנייה ברחבי גוש דן ובבקעת אונו. הפרויקט יחל בטווח זמן המידי ומטרתו העיקרית היא אכיפת התחלות בניה לא חוקיות

צילום אילוסטרציה אונו ניוז
צילום אילוסטרציה אונו ניוז

הבונים כבר לא חופשיים לבנות. הרשות לאכיפת מקרקעין במשרד האוצר תחל בימים הקרובים באכיפה מאסיבית של עבירות בניה בכל אזור גוש דן ובבקעת אונו. מטרתו העיקרית של הפרויקט היא להגביר את האכיפה כנגד כבירות התכנון והבניה. האכיפה תבוצע ע”י צילומי אוויר ברחבי הערים שינסו לאתר חריגות בניה והתחלות בניה שאינן חוקיות.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אז מה הם צעדי האכיפה? ובכן מהרשות לאכיפה במקרקעין נמסר כי האכיפה תתבצע בהתאם למדיניות ובאמצעות כלים מנהליים, כגון צווי הפסקה וצווי הריסה. ייתכנו צעדי אכיפה נוספים אבל זה מאוד תלוי בסוג העבירה.

פעולת האכיפה תבוצע באמצעות צילום אווירי המתבצע ממטוסים.

עוד נמסר מהרשות כי פרויקט האכיפה יחל בטווח הזמן המידי ובתדירות של כל כמה שבועות. הפרויקט כאמור יתבצע בערים רבות בגוש דן, ובאזור בקעת אונו האכיפה תתבצע בין היתר בערים קריית אונו, גבעת שמואל, אור יהודה, יהוד, גני תקווה וסביון.

עיריית קריית אונו התייחסה אף היא לפרויקט של הרשות למקרקעין ועדכנה את תושביה כי בימים הקרובים תחל הרשות בביצוע צילומים אוויריים לצורך איתור חריגות בנייה.

“מדובר בפרויקט אכיפה שמטרתו העיקרית היא הפחתת התחלות בניה לא חוקית ואכיפת חריגות בנייה, עם דגש על צוויה הריסה וצווי הפסקה. עיריית קריית אונו קראה לתושבי קריית אונו לגלות אחריות ולבנות כחוק על מנת להימנע מעוגמת נפש”, דברי העירייה.

אולי יענין אותך גם: האח הגדול בקריית אונו – היכן הוצבו מצלמות אכיפת חנייה בעיר?שוק הנדל”ן–ירידה חדה במכירת דירות חדשות בקריית אונו וגבעת שמואלקרב גרסאות – האם נתפסה חוליית מחבלים באור יהודה?

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סלון. צילום אילוסטרציה canva

ירידה במחירי השכירות באור יהודה

תפריט נגישות