יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / הורוסקופ שבועי / הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 31.7.22-6.8.22

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 31.7.22-6.8.22

הורוסקופ שבועי 31.7.22-6.8.22. טיפ שבועי לילידי השבוע -בשבוע הקרוב תרגישו רגישים יותר מהרגיל לחברים ולסביבה בגלל העובדה שהירח בשמים יבקר בבית המעמד החברתי שלכם ויגרום לכם להיות יותר קשובים לאחרים


הורוסקופ שבועי. צילום canva
הורוסקופ שבועי. צילום canva

בתקופה זו אנו נמצאים תחת השפעת הכוכב אוראנוס ומכאן השינויים והמעברים החדשים לטוב או לרע וכל אחד בהתאם למפה האישית שלו.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


תפקיד הכוכב הוא לשבור מסגרות, גבולות ושגרה.

שאיפתו הטבעית של כוכב זה הוא להיות עצמאי, לפעול לפי אידיאלים , לא להיות חייב או מושפע מאף אחד ובנוסף, קיים בו רצון חזק לשמור על הטריטוריה הפרטית שתהיה כמעט בלתי חדירה לזולת, ולפחות לא עד שיעמדו בתקופת המבחן הנדרשת ליצירת אמון.

כוכב זה פועל בפתאומיות, שובר את הכלים והכללים ולא משאיר אחריו מקום שמאפשר לבנות על בסיס הישן אלא רק לבנות הכול מחדש.

ואולם טעות לחשוב שכוכב זה אכן פועל בפתאומיות כיוון שהוא מתפקד בסגנון הר געש, רועש וגועש מתחת פני השטח עד אשר מתפרץ החוצה ומחריב כל מה שנמצא בדרכו.

תהליך כזה נעשה בפתאומיות כלפי מי שחווה אותו, אך אין הדבר כך ברמה הפנימית של הר הגעש בזמן שהוא רוחש מתחת פני האדמה.

ולכן, כוכב זה פועל ברמות שונות על הסביבה.

כיוון שכך ובאופן טבעי, זו הסיבה שהאנשים שחשים במהלך זה יחוו זאת בהתאם לנתונים במפה האישית שלהם.

במערכות יחסים לדוגמא, שחוות השפעה של כוכב זה ייתכנו משברים משמעותיים ואנשים שלא אוהבים מסגרות ירגישו שזוהי בדיוק ההזדמנות שלכם לשבור מסגרת על מנת לממש את עצמם.

באופן כללי אנשים עם רצון עז לחופש יתקשו במגע עם אוטוריטה (חוק ומסגרת) ועוד יותר יתקשו ביצירת קשרים ארוכים. כל היחסים האישיים והמקצועיים שלהם חייבים להיות בנויים על אינדיבידואל וצורכי היחיד.

כאשר מבקר כוכב זה במזלות השונים הרי שהוא גורם להם להיות מושפעים מאנרגיית הכוכב, גם אם היא נוגדת את תפיסת העולם וההתנהגות היום יומית הרגילה שלהם.

המצב בעולם והשינויים נובעים כולם בגלל השפעה כוכבית זו ואף משבר האקלים שמביא איתו שריפות והתחממות גלובלית הוא לא משהו שהתרחש ביום אחד,

אלא תקופה ארוכה מתחת לפני השטח עד אשר הוא מתפרץ בצורה אגרסיבית בדרך כלל.

אוראנוס אינו פועל בעדינות אלא בצורה אימפולסיבית ומזעזעת ומי שיחוש אותו, יחווה זעזוע משמעותי בתחום בו יהיה מושפע במפה.

בחודש הקרוב נחווה נסיגה של כוכב זה עד לסוף השנה כל מי שנולד בעיקר בשליש השני של המזל יחוש בצורך לשנות את סגנון חייו.

המזלות שירגישו בכך במיוחד יהיו המזלות הבאים: שור, עקרב, דלי, אריה, מאזניים וקשת.

ייתכנו שינויים משמעותיים פתאומיים בחייכם, אך תלמדו לקבל אותם כיוון שהחיים לא יותירו לכם ברירה אחרת.

כל המזלות שלא צוינו יזרמו עם אנרגיה זו באופן טבעי או כתוצאה מקרבה לילידי המזלות שציינתי.

 

מומלץ לכם במקרים האישיים שלכם, להיעזר באנשים מקצועיים כדי להיות בטוחים שאתם פועלים נכון ולא ממקום אימפולסיבי וזאת על מנת להפחית ביכולת שלכם לטעות.

 

התחזית השבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית לפניכם.

טיפ לילידי השבוע

בשבוע הקרוב תרגישו רגישים יותר מהרגיל לחברים ולסביבה בגלל העובדה שהירח בשמים יבקר בבית המעמד החברתי שלכם ויגרום לכם להיות יותר קשובים לאחרים.

טלה 21 במרץ עד 19 באפריל

בשבוע הקרוב יהיו כוכב משמעותי בבית המקושר עם תת המודע שלכם ולכן יהיה זה זמן בו תרגישו שאתם צריכים לקבל תשובות קצת יותר עמוקות מהאני הפנימי שלכם. פחדים ישנים ישובו לקנן בליבכם ורק ייעוץ ושיחה עם אדם אמין ומקצועי יעזרו לכם להיחלץ מהפלונטר שבו אתם שרויים. הכוכב וונוס שאחראי על יחסי אנוש מבקר בבית המשפחה שלכם וגורם לכם לשמוע בשורות טובות.

 

שור 20 באפריל עד 20 במאי

במהלך כל התקופה הקרובה תהיו עסוקים במחשבה כיצד אתם משווקים את עצמכם מבחינה מקצועית לאור ההישגים שלכם בתקופה האחרונה. אתם נמצאים בפתחה של תקופה חדשה שבה תהיה לכם היכולת לקדם את עצמכם למקומות חדשים. במידה ותרשו לעצמכם להיפתח לתחומים חדשים , נראה שהיצירתיות שבכם תגבר ואתם תוכלו לממש אותה לטובת מטרותיכם.

 

תאומים 21 במאי עד 21 ביוני

כוכב משמעותי כמו כוכב ההזדמנויות המוכר בשמו יופיטר נמצא בתקופה זו בבית החברים והחברה שלכם כך שזה הזמן הנכון עבורכם להשקיע את מקסימום הזמן והאנרגיה בקידום עצמכם מבחינה מקצועית על מנת שבעתיד תוכלו להמשיך בחייכם הרגילים ובדרך שתבחרו לעצמכם. מאחר וזוהי תקופה חשובה – מומלץ לכם להשקיע את מקסימום האנרגיה בגיבוש חברים אמיתיים לחיים.

 

סרטן  22 ביוני עד 22 ביולי

בשבוע הקרוב ההשפעה על חייכם תגיע דרך קשרים ויחסים בין אישיים. אתם מחפשים מי יכול לעזור לכם בפן האישי וגם בפן הכלכלי, כיוון שנראה שמבחינה כספית אתם נמצאים במצב שאינו מספיק טוב עבורכם ואתם שואפים להתפתח. אל תהססו לפנות גם אל אנשים שאין לכם איתם קשר בחיי היום יום במידה ואתם זקוקים לעזרה. כרגע זה הדבר הנכון לכם ביותר.

 

אריה 23 ביולי עד 22 באוגוסט

הכוכב מארס שמביא איתו עשייה נמצא אצלכם בבית הקריירה ואתם דוחפים את עצמכם קדימה יותר מתמיד. זה הזמן המתאים עבורכם לשפר את המצב המקצועי בו אתם נמצאים על ידי העובדה שאתם  יכולים בכל פעם להמציא את עצמכם מחדש כדי שתוכלו לרענן את הרושם עליכם ותיצרו לעצמכם תחומי עניין חדשים. זוהי תקופה בה תיקחו החלטות ואחריות על סגנון ודרך חייכם.

 

בתולה 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

אתם נמצאים כחודש לפני יום ההולדת שלכם והשמש בשמיים מאירה לכם את כל התחום התת הכרתי של חייכם, כיוון שאתם נדרשים לפעול באנרגיות שלעיתים מנוגדת לתפיסת העולם הבסיסית שלכם חשוב מאוד להשתמש באינטואיציה הטבעית שלכם על מנת ליצור את השינוי המיוחל שיעזור לכם להתנהל אחרת. מומלץ לכם לבדוק את עצמכם בצורה אובייקטיבית ולהיעזר גם בבעל מקצוע.

 

מאזניים 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

באופן אישי אתם זקוקים לפינה הפרטית שלכם ומאחר והפרטיות מאוד חשובה לכם ייתכן ולא תשמחו לחלוק דברים אישיים עם אנשים שמחשיבים עצמם קרובים לכם אך עדיין לא עברו את הביקורת שלכם והמוכנות שלכם להגדיר אותם כחברים קרובים. בנוסף, בתקופה הזו מומלץ לכם לטפח את התחום המקצועי והחברתי ולבדוק  כיצד אתם יכולים להמשיך ולשדרג את עצמכם.

 

עקרב 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות בחייכם וזאת דווקא בגלל ביקור השמש בבית הקריירה שלכם. ביקור זה גורם לכם לקחת אחריות על חייכם ועל היכולת להתנהל מקצועית. אתם מודעים לעובדה שעכשיו למעשה אתם מעצבים את חייכם העתידיים ולכן אתם מוכנים לקחת על עצמכם קשיים הנובעים מתוך עובדה זו, ואשר נגזרים כתוצאה משינויים אלה.

 

קשת 22 בנובמבר עד 21 בדצמבר

מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם כל המתרחש סביב המשפחה הפרטית והעבודה. נראה שהתובנות שאתם מקבלים עכשיו על חייכם גורמים לכם לזעזועים פנימיים עמוקים כיוון שאתם מבינים שעד היום נעתרתם וויתרתם במקומות שבהם היה עליכם לשמור על עצמכם ולשים גבולות משמעותיים. נסו למצוא לעצמכם תחומי עניין ולימודים חדשים שיאתגרו אתכם.

 

גדי  22 בדצמבר עד 19 בינואר

נראה שלמרות ההצלחות המקצועיות הרבות שלכם, הרי שפעמים רבות בסוף היום אתם חשים לבד ולא תמיד בטוחים שאכן פעלתם נכון. חשוב מאוד לגבש לעצמכם חיי משפחה מלאים שיתאימו לתחושות אלה. מומלץ לכם בתקופה הקרובה לבדוק מהן האפשרויות שלכם לשנות את עיצוב הסביבה הקרובה שלכם , ולתת בדרך זו דרור ליצירתיות שלכם.

 

דלי 20 בינואר עד 18 בפברואר

נראה שהנסיבות החיצוניות של חייכם מכריחות אתכם להתעמת עם הפן הכלכלי שלכם.  מה דעתכם לאסוף את כל הנתונים וללכת לאיש מקצוע על מנת שיעזור לכם להתנהל נכון.? נראה שאתם לא יכולים לראות את כל התמונה המלאה בגלל העובדה שאתם לא אובייקטיביים לגבי עצמכם וקשה לכם לוותר על חלקים מסגנון חייכם הנוכחי. מומלץ לכם מאוד , לבקש עזרה חיצונית.

 

דגים 19 בפברואר עד 20 במרץ

אתם נמצאים עכשיו בתקופה טובה מבחינה כלכלית בגלל ביקור כוכב השפע יופיטר בבית הכספים שלכם ונראה שמזדמנות עבורכם התחלות חדשות. זוהי תקופה מעולה לחזק את היחסים שלכם בבית ובחיק המשפחה הקרובה ובמידה ותרצו לפנק בדברים חומריים זה הזמן הנכון. מצפים לכם השבוע ימים טובים שבהם תרגישו שאתם נמצאים במרכז העניינים ואכן הגיע זמנכם לחוש כך.

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

התחזית השבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית. נייד 0522248626 אימייל Shirel.zila@gmail.com

צילה שיר אל. צילום פרטי
צילה שיר אל. צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות