יום ראשון , אפריל 28 2024
דף הבית / הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 1.10-7.10.2023

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 1.10-7.10.2023

הורוסקופ/אסטרולוגיה: תחזית שבועית 1.10-7.10.2023 לילידי כל המזלות, נספר על כוכב פלוטו ומביא איתו את המהפכים הגדולים ביותר של האדם וגם טיפ לילידי השבוע

הורוסקופ שבועי. צילום canva
הורוסקופ שבועי. צילום canva

בשבוע זה נמצא כבר הכוכב פלוטו הידוע כמביא איתו את המהפכים הגדולים ביותר בחייו של האדם, החברה והאנושות כולה על מעלת הכוכב בה הוא מתיישר מהילוכו האחורי וממשיך לצעוד קדימה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


תהליך זה יהיה עד לחודש פברואר 2024 בו גם ייצא מהמזל ויעבור למזל דלי לשנים הקרובות. בשנת 24 עוד יחזור לתקופות קצרות למזל גדי אך בשנת 25 ייצא סופית מהמזל.

כרגע מבקר כוכב פלוטו במזל גדי עד לשנת 2025 ועד אז צפויים עוד הרבה מהפכים לילידי המזל ולחברה ולכל מי שנולד בשליש האחרון של המזל. כמו כן, משפיע הכוכב בעוצמה חזקה גם על המזלות הבאים סרטן, מאזניים, טלה, תאומים ואריה.

פלוטו ישפיע בצורה יותר מעודנת על מזלות דגים, שור, בתולה ועקרב.

למעשה, בגלל השפעתו החזקה של הכוכב ולאורך זמן כה רב, הרי שכל אחד ירגיש את השפעת הכוכב גם אם לא בצורה ישירה. וזאת, בגלל הקירבה לאנשים אחרים והסיכויים הגדולים כי הם – אם לא אנחנו, נמצאים תחת השפעת הכוכב.

להזכירכם, תפקידו של כוכב זה הוא למחוק, להשמיד ולפרק את הקיים עד ליסוד וזאת כדי למחוק כל זכר מהעבר ולבנות דבר חדש ונכון יותר לחיים חדשים.

בזמן מהלך הכוכב קיימת תחושה קשה בשל העובדה שזהו זמן של חוסר וודאות, דכאון, תסכול, תחושת ריק, בדידות, בלבול ולמעשה מן תקופת חושך כזו שבאה להפריד בין התקופה הקודמת לתקופה שתהיה ובזמן הזה עדיין כלום לא בהיר ומגובש.

השינויים תחת השפעת כוכב זה עשויים להיות בכל תחום משטחי החיים. ובעיקר בתחומים בהם חייבים לעשות כבר מזמן את השינוי אך מסיבות שונות כגון: פחד, חוסר בטחון וכו’…לא עשינו אותם ונשארנו מקובעים באותו מקום ועם אותם האנשים.

תפקידו של כוכב פלוטו הוא להעניק את אותו כוח החסר לעשייה ולגרום לאדם לבצע את השינוי בכל מחיר ובכל דרך.

ה”בעיה” שעשויה להיוצר בזמן זה היא, שהכוח המתקבל הוא למעשה לא הכוח הטבעי של האדם אלא כוח שאול וחיצוני, הרי שביחד נוצר כוח חזק במיוחד העשוי להיות גם הרסני ולכן רבים מייחסים להשפעת כוכב זה כוחות של חורבן והרס.

ההבנה שצריכה להתקבל היא שאין ברירה וצריך כוח אדיר לפעמים כדי להוזיז את האנשים מקיבעונם לגבי דעות, אנשים , מעשים וכו’.

בפרק זמן זה מומלץ מאוד לחכות בתחילה, להקשיב , להבין מה פלוטו מבקש לשנות ורק אז לבצע את השינוי.

ולסיכום , זהו בדיוק המהלך אותה חווה המדינה שלנו כאשר מבחינה רגשית כל העם חווה תהליך של שינוי ופרידה תחת השפעת פלוטו, ועד אשר התהליך לא ייגמר מצפים לנו עוד תקופות קשות של רכבות הרים בסגנון כוכב פלוטו כאמור לעיל.

תחזית שבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית לפניכם

טיפ לילידי מזל השבוע 

נושאי עבודה ימשיכו לצבור תאוצה ונראה שתבקשו לעצמכם אפיקים חדשים להתבלט. זה הזמן שלכם לפרוץ את המעגל בו אתם חיים מבחינה אישית ומקצועית.

טלה 21 במרץ עד 19 באפריל

השמש בשמיים נמצאת אצלכם בבית השותפויות ולכן זוהי תקופה שבה אתם יכולים לעזור לעצמכם להתארגן בנושאים שיכולים לעזור לכם לבטא את עצמכם. מאחר וגם הכוכב אוראנוס המביא איתו חופש ושחרור נמצא אצלכם בבית הכספים, הרי שזה הזמן הנכון לבדוק את הצרכים הכספיים שלכם ואף רצוי ליצור לעצמכם טבלת הכנסות והוצאות, כך שתוכלו להיות בשליטה על המשך דרככם.

שור 20 באפריל עד 20 במאי

בשבוע הקרוב תאלצו להתמודד עם מערכות יחסים משמעותיות בחייכם וייתכן שיהיו ימים בהם תיכנסו לחוסר מנוחה עם השותפים לכם בנושאי מקצועיים בגלל חוסר תקשורת נכון . חשוב מאוד שתוודאו שהקרובים לכם בכל התחומים מבינים כהלכה את מה שאתם מבקשים להגיד להם , כיוון שאי עמידה בצרכים שלכם יכול להכניס אתכם למלכוד והתלבטות בין לעשות מה שטוב לכם, ובין לעשות מה שטוב לאחרים.

תאומים 21 במאי עד 21 ביוני

אתם מתלבטים בכל הקשור לענייני קריירה ולא בטוח שאתם מוצאים את הדרך מה לעשות. מעברו של הכוכב סטורן המעכב אך גם המלמד, לא מקל עליכם את מציאות חייכם ולמעשה מכריח אתכם לעצור ואף לבדוק את הגבולות שלכם בעיקר בנושאי עבודה, כיוון שנראה שמוטלת עליכם אחריות מעבר למה שאתם רוצים או יכולים לשאת. ולכן, כדאי במשך פרק הזמן של השבוע שתשקיעו מחשבה מה עליכם לשפר.

סרטן  22 ביוני עד 22 ביולי

השמש בשמיים נמצאת אצלכם במקום שמביא איתו בגרות ואחריות בנושאי בית המשפחה הגרעינית שלכם ובמקום בו אתם בוחנים את עצמכם כיצד אתם רוצים להמשיך לחיות את חייכם האישיים והפרטיים בתוך מחויבות זו. מבחינה כלכלית אתם נמצאים בדיוק בזמן הנכון לבדוק ולהיערך מחדש כדי לשנות את חייכם בהתאם לנסיבות החדשות ואל תתנו לאנשים קרובים להסיט אתכם מדרך חשיבתכם העיקרית.

אריה 23 ביולי עד 22 באוגוסט

המשפחה הקרובה וגם החברים שלכם מאוד מוטרדים, כיוון שהם רואים שוני בין ההצהרות שלכם כלפיהם ובין סגנון ההתנהגות שאתם משדרים כלפי חוץ. אל תיגררו למריבות עם הקרובים לכם ביותר כיוון שבעתיד אתם יכולים לשלם על כך מחירים גבוהים שאין ברצונכם להיכנס אליהם כלל וכלל. את העזרה לה אתם מצפים, תקבלו מהסביבה הקרובה באופן מפתיע ומבלי שיבקשו לעצמם תמורה כלשהי.

בתולה 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

נראה שכוכבים משמעותיים יושבים אצלכם בבתים של כספים ויחסים עם הסביבה הקרובה. שילוב שני אלה יחדיו מלמד כי אתם מנסים לשלב את הקרובים לכם בתוכניותיכם, כך שיעזרו לכם בביסוס מעמדכם הכלכלי, כך שכולם יצאו מרוצים. בשלב הזה כשהכול עוד מעורפל, שווה לנסות ולקבל עצות של אנשים קרובים שאתם סומכים עליהם על מנת שיעזרו לכם בתהליכי קבלת ההחלטות.

מאזניים 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

למרות שכל נושא הכספים די מדשדש בחייכם ועדיין לא הגעתם להחלטה של מה אתם צריכים לעשות בהמשך, נראה שאתם מתחילים לראות שיפור בחייכם וקיימים סיכויים רבים שתעברו את התקופה בצורה הטובה ביותר מתוך נקיטת מערכת פעולות שיכולה לעזור לכם בהמשך. אתם פעילים, דומיננטיים ומלאי אומץ להניע מהלכים. אנשים בסביבה שלכם מעריכים מאוד את הדרך בה אתם פועלים.

עקרב 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

הכוכב מרקורי המזוהה עם תקשורת וחשיבה, נמצא בבית תת ההכרה שלכם ונותן לכם את מקסימום היכולת לבטא את עצמכם בצורה המעמיקה והטובה ביותר תוך שימוש באינטואיציות האישיות שלכם. ייתכן שמבחינה חברתית תאלצו לפתור בעיות ישנות שלא נותנות לכם מנוח ואפילו מונעות שינה מעיניכם. הגיע הזמן שלכם להקשיב לאני הפנימי ולפעול בהתאם ואפילו בנחישות, להמשך דרככם.

קשת 22 בנובמבר עד 21 בדצמבר

כוכבים משמעותיים כמו כוכב התקשורת מרקורי וגם הכוכב האחראי על יחסים בין אישיים המוכר בשמו וונוס נמצאים אצלכם במקום המקושר עם החברים הקרובים והרחוקים שלכם. נראה שבשלב הזה אתם צריכים להניע את הגלגלים מחדש ולחזור למקומות שלאחרונה העדפתם להתרחק מהם בגלל הצורך שלכם בשקט ובפרטיות. זה הזמן לנסות ולשתף את הקרובים לכם ביותר בתוכניותיכם.

גדי  22 בדצמבר עד 19 בינואר

בימים אלה אתם מרגישים פופולאריים מכיוון שמארס כוכב העשייה נכנס אליכם לבית  החברה והחברים וגורם לכם להוציא את החלק השובבי שקיים בכם ולהחצין בדרך זו חלקים שלפעמים די קשה לכם להראות אותם. סביר להניח שלא תרצו לשתף את הסביבה הקרובה ברגשות העמוקים ביותר שלכם ולכן יהיה נכון עבורכם לבלות כמה שיותר, מבלי להיכנס למחויבות של ציפיות ודרישות.

דלי 20 בינואר עד 18 בפברואר

זוהי תקופה עמוסה בשבילכם בגלל העובדה שכוכבים משמעותיים נמצאים אצלכם בבית המשפה והגרעין הראשוני שלכם ולא יחלפו במהרה למרות שלעיתים אתם עייפים מעודף התרחשויות. מבחינה אישית זוהי תקופה אינטנסיבית כיוון שכוכב האנרגיה המוכר בשמו מארס, יגיע בקרוב מאוד אל בית הקריירה שלכם ויגרום לכך שתהיו פעילים במיוחד. זה הזמן הנכון לכם למחשבה על עשייה שתעשיר את חייכם.

דגים 19 בפברואר עד 20 במרץ

השבוע תהיו עסוקים בגביית חובות מאנשים שחייבים לכם כספים ובעיקר עם כאלה שמנסים להתחמק מלקיחת אחריות. כשמדברים על חובות זה לא תמיד כסף אלא גם משאב רוחני כלשהו שאתם מעניקים מעצמכם לאחרים ומצפים שתקבלו תמורה בזמן שגם לכם יהיה נחוץ לקבל תמיכה ועזרה. חשוב מאוד שתלמדו לעמוד על דעתכם ולא תתנו לאחרים לשנות את דעתכם במידה ואתם בטוחים שאתם צודקים.

 

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

התחזית השבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית. נייד 0522248626 אימייל Shirel.zila@gmail.com

צילה שיר אל. צילום פרטי
צילה שיר אל. צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

בפעם השנייה תוך שבועיים: אירוע פלילי ביהוד-מונוסון – אין נפגעים

תפריט נגישות