יום שני , יולי 6 2020
דף הבית / בעקבות מיעוט הנוסעים בקו 711 – באופוזיציה קוראים לעשות חישוב מחדש

בעקבות מיעוט הנוסעים בקו 711 – באופוזיציה קוראים לעשות חישוב מחדש

חבר האופוזיציה הדר מימון מאוכזב מהיחס של עיריית יהוד לתחבורה הציבורית בשבת: "מצד אחד מעבירים פרויקט כזה חשוב. מצד שני לא עושים מספיק כדי לפרסם אותו. אחר כך מתפלאים שאנשים לא מגיעים". גורם בקואליציה רומז: צפויים שינויים בפרויקט

תחנת אוטובוס
תחנת אוטובוס

איפה הנוסעים? זה מה ששאלו הנהגים של קו 711 שיצא משוהם לכיוון תל אביב. זה סוף השבוע השני של הפרויקט ונראה כי נכון לעכשיו ההיענות נמוכה מאוד.


  יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "אונו ניוז" info@ononews.co.il


בשבוע שעבר כתבנו כי הייתה התרגשות גדולה, אבל הנוסעים לא באו. גם השבוע נראה שתושבי יהוד החילוניים לא קפצו על ההזדמנות להגיע לתל אביב בתחבורה ציבורית בשבת.

לחבר המועצה הדר מימון יש הסבר פשוט לכך: הסברה לקויה.

"מצד אחד מעבירים פרויקט כזה חשוב. מצד שני לא עושים מספיק כדי לפרסם אותו. אחר כך מתפלאים שאנשים לא מגיעים", אומר מימון.

לדבריו, "אם אתה רוצה להטמיע שירות לתושב אתה צריך לתת לפרויקט את הזמן שלו ולפרסם את לוח הזמנים של השירות".

 

קו 711
קו 711

אולי צריך לעשות חשיבה מחודשת על הפרויקט?

"אולי. אני הייתי מאפשר לאוטובוסים לעמוד ברחוב ויצמן חמש דקות כדי שהנוסעים יבחינו בהם".

הדתיים יסכימו לכך?

"אני חושב שהדתיים יכולים לעזור בעניין הזה. זה לא איזה דבר נורא, זו בסך הכל סטייה של עשרה מטר מהמסלול הראשי. אין לזה שום משמעות מבחינת שטח השיפוט של יהוד. גם כביש 461 נמצא בתוך שטח השיפוט של עיריית יהוד וכך וגם מתחם האוטובוסים".

אז לא חייבים להתחשב ברגשות הדתיים?

"צריך להתחשב ברגשות הדתיים כמו שצריך להתחשב ברגשות החילוניים שצריכים את השירות הזה".

לפי הביקוש הם לא כל כך צריכים את השירות הזה.

"זה אתה אומר. אני אומר שיש לזה ביקוש. רק צרך לפרסם כמו שעשו עם קו 7 בזמנו. הוא עבר במשך חודשים עם אפס תושבים והיום אנשים מכירים אותו. זו המהות של הטמעת שירות לתושב".

 

הדר מימון
הדר מימון

אגב, מה עם מיזם ההסעות שאתה הצעת לחיילים?

"עדיין לא יצא מזה שום דבר. היום תתקיים ישיבת מועצה שלא מן המניין, שם נדון בנושא הקאנטרי קלאב שאנחנו שומעים עליו בכל מערכת בחירות, אז נעלה גם את נושא ההסעות לחיילים".

גורם בקואליציה אומר כי "העירייה לומדת כרגע את השטח. אם נראה שצריך לעשות שינוי – נעשה".

לדברי הגורם הסיבה לכך שהוציאו אוטובוסים גדולים ולא מיניבוסים היא כי בעירייה סברו שתושבי שוהם ימלאו את האוטובוס ולתושבי יהוד לא יישאר מקום – הנחה שכאמור התבדתה. לנוכח מיעוט הנוסעים שוקלים בעירייה לעבור למיניבוסים או להוריד את תדירות הקו.

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

4 תגובות

  1. חשוב לציין פורסם באתר שלכם:
    בזמן שמאתיים מפגינים דתיים הפגינו מחוץ לאולם הישיבות, אשרה מועצת העיר יהוד את הצטרפותה לפרויקט התחבורה הציבורית בשבת, כשארבעה חברים בלבד התנגדו!!!
    למעשה 3
    ויקטור גנח חבר הבית היהודי הצביע בעד!!!

  2. מה הטעם באוטובוס שכלל לא נכנס ליהוד? ממילא צריכים מישהו שיקח עד התחנה… אוטובוס "בכאילו". אם כבר היתה מחשבה לאפשר נסיעה בקו, לכל הפחות היו צריכים לכלול בו גם כמה תחנות מרכזיות בעיר ולא נקודה מרוחקת כזו מחוץ לעיר. ברור שאין בזה טעם (לצערי)

  3. שירות מעולה
    יש להכניס את תחנת צומת אל על

  4. משפחת אברמוב

    השבת האחרונה היינו עם האוטובוס נסענו כל המשפחה עד יפו העתיקה , נהנו מאוד והיה הרבה אנשים מוזיקה ביפו .
    אנחנן מבקשים להמשיך את הפרויקט, אוטובוס נהדר .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הרב ציון כהן וראש העיר ליאת שוחט

מתפללים לבריאותו – רב העיר אור יהודה אובחן עם קורונה