יום שלישי , מרץ 19 2024
דף הבית / גני תקווה / גני תקוה: בית ספר אילות על הגובה

גני תקוה: בית ספר אילות על הגובה

בית הספר אירח ערב שיא של פרויקט בין-תחומי "מרחבי בחירה". באליפות אתלטיקה קלה של מחוז מרכז במשרד החינוך גרפו תלמידי בית הספר פרסים רבים

אילות מוביל בספורט
אילות מוביל בספורט

השבוע אירח בית הספר אילות ערב שיא של פרויקט בין-תחומי “מרחבי בחירה”.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


החוויה היתה שיאו של פרוייקט בין כמעט 3 חודשים בו כל שכבת גיל פעלה בתחומי – זרם, סגנון או תקופה שונים באמנות, באופן מעמיק ובשילוב תחומי דעת שונים.
כיתות א’ הציגו את זרם האקספרסיוניזם, שכבת ב’ את הגישה הפורמאליסטית, שכבת ג’ העמיקה את החוויה הסביבתית דרך האימפרסיוניזם, שכבות ד’-ה’ חקרו והרחיבו אופקים בתרבות הנאו קלאסית והשפעתה עלינו עד היום בכל תחומי החיים.

השכבה הבוגרת בדקה את ה”אופ- ארט” מכיוונים רבים. התלמידים בדקו, גילו, חוו, העמיקו, יצרו, והעבירו את החוויה לכל שאר השכבות בלמידת עמיתים ואף להורים והמבקרים הרבים שהגיעו.

אילות מוביל בספורט

באליפות אתלטיקה קלה של מחוז מרכז במשרד החינוך גרפו תלמידי בית ספר אילות פרסים רבים. מקום ראשון בריצת 600 מ’, מקום ראשון בזריקת כדור למרחק, מקום שני בריצת 600 מ’.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

פרשת השבוע וזמני הדלקת נרות. צילום אילוסטרציה canva

פרשת השבוע וזמני הדלקת הנרות/הרב שמעון וינר

תפריט נגישות