יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / בהלה בגבעת שמואל: פדופיל מורשע השתחרר מהכלא

בהלה בגבעת שמואל: פדופיל מורשע השתחרר מהכלא

גבעת שמואל סוערת בשעות האחרונות בעקבות הודעה שרצה ברשתות החברתיות על עבריין מין מורשע שמסתובב בעיר. בבניין של האיש אומרים השכנים: "חייבים לתת לנו הגנה. הילדים שלנו לא הפקר". בעירייה מבהירים: "יחידת הפיקוח עוקבת אחריו והמצב בשליטה"

הבניין בו גר עבריין המין
הבניין בו גר עבריין המין

הורים בגבעת שמואל העבירו בשעות האחרונות הודעה ברשתות החברתיות על עבריין מין מורשע שמסתובב בעיר.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


העבריין, תושב העיר, שוחרר מהכלא לראשונה בשנת 2009 לאחר 13 שנים בהם ריצה את עונשו על מעשי סדום ומעשים מגונים, בגינם זכה לכינוי “אנס המקלטים”.

חצי שנה לאחר ששוחרר בפעם הראשונה הוא שב ותקף ילדה בת 7. “איבדתי את השליטה על עצמי. חשבתי ללטף אותה מעל הבגד”, הוא אמר אז במעצר, “איבדתי את השליטה על עצמי”.

הגינה ליד ביתו של עבריין המין

לאחרונה הוא השתחרר וההורים חוששים כי “על אף העובדה שהוא עבר שיקום, מאחר ומדובר במקרה שכבר חזר על עצמו בעבר, כעת הוא בגדר ‘שור מועד’ ויש להיזהר מאוד, במיוחד כשמדובר בחיי ילדינו, שחלילה לא יעמדו למבחן לראות אם השיקום הצליח”.

ההודעה של ההורים נחתמת בהודעה: “אנא העבירו את המידע בקבוצות השונות: בקבוצה של הבניין, בקבוצה של הגן/הכיתה, בקבוצות של תנועת הנוער, בקבוצה של בית הכנסת, על מנת להעלות את המודעות לנושא ולשמור את ילדינו מכל סכנה”.

ההודעה של ההורים
ההודעה של ההורים

אחת השכנות אומרת בשיחה עם “אונו ניוז” כי “לנו כהורים יש חששות כבדים מאוד. פעם אחת הוא יצא וחזר על אותה עבירה, כך שאנחנו לא יכולים להיות בטוחים. צריך לעשות פה הגנה הרבה יותר גדולה. הילדים שלנו לא הפקר”.

ראש ועד הבניין שבו מתגורר עבריין המין אומר כי “משבוע שעבר התחלתי לקבל פניות מהדיירים שמפחדים על הילדים הקטנים שלהם. אני יכול להבין אותם. קראתי באינטרנט על מה שהוא עשה וחשכו עיניי”.

חבר המועצה גל לנצ’נר אומר כי “כאבא לארבעה ילדים וכחבר מועצה הנושא הזה מדיר שינה מעיניי. אנחנו נרחיק כל מפגע שיכול להזיק לילדים שלנו. צריך לזכור שמאה מטר מכאן יש בית ספר עם 700 קטינים. אנחנו ונפעל בכל האמצעים כדי להגן עליהם”.

גל לנצ'נר
גל לנצ’נר

בעיריית גבעת שמואל מבקשים להרגיע את ההורים: “המצב בשליטה. אנחנו יודעים את זהותו של האיש ויחידת הפיקוח עוקבת אחריו ומחכה לטעות שלו. אין סיכוי שהוא יתקוף שוב”.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות