יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / המשימה: לחצות את בקעת אונו בבוקר בשבע דקות

המשימה: לחצות את בקעת אונו בבוקר בשבע דקות

כנסו לסרטון ותראו איך הצלחנו לעקוף את הפקקים ולהגיע ממחלף גת רימון לאור יהודה בשבע דקות. וגם: מי זה אבו נפחא ולמה אתם לא רוצים לעמוד מאחוריו בשבע ורבע בבוקר?

פקק קריית אונו
פקק קריית אונו

כל תושב בבקעת אונו מכיר את התרחיש הבא: אתה נכנס לאוטו בבוקר. שם רדיו. שומע את מבזק החדשות של שבע ויודע שגם במבזק הבא – בשבע וחצי ובימים קשים אפילו בשמונה – עדיין לא תצא מגבולות הבקעה.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הפקקים באזור הם המכה ה-11, או כמו שאמר לי ידידי הסביוני בעל הנפש האמנותית “זה כמו פסל סביבתי”.

גם ראש עיריית קריית אונו, ישראל גל, התייחס בראיון ל”אונו ניוז” לנושא כשאמר ש”זו אכן בעיה קשה. הכנו תכניות של כבישים עוקפים, דרך מוטה גור ורפאל איתן. סיימנו לעבוד על התכנית למטרו ולקו סגול של הרכבת הקלה. זה ייקח עוד כמה שנים, אבל בסוף מי שצריך לתת מענה זו ממשלת ישראל שחייבת להבין שכמו שהיא נהנית מהכספים שמגיעים ממכירת דירות – כך היא צריכה להשקיע בתשתיות למען התושבים שגרים פה”.

זו כנראה הסיבה שהחבר הסביוני שלי נשמע מיואש בשבע בבוקר. “שמע, תומר, מי שימציא דרך לצאת מבקעת אונו בתוך שבע דקות יהיה איש עשיר”, אמר וזרק לי רעיון.

פקק גני תקווה
פקק גני תקווה

אני אמנם לא מבין כל כך בכספים, אבל כמי שהיה חזק בילדות במשחק “שבע דקות בגן עדן” החלטתי להרים את הכפפה. וכך יצאתי הבוקר, יחד עם ידידי הסביוני, בניסיון נועז לחצות את כל הבקעה – ממחלף גת רימון ועד אזור התעשייה של אור יהודה – היכן ששוכנת מערכת “אונו ניוז” – בשבע דקות.

התחלנו חזק וזרמנו יפה עד גני תקווה. שם נתקלנו במה שידידי הסביוני מכנה “אבו נפחא”. זה אותו נהג הובלות עייף שתופס שני נתיבים ולא סגור על איזה מהם הוא הולך. “תסתכל עליו”, אומר לי הסביוני. “תראה איך הוא מזגזג. אתה שם כסף שהוא לא ישן בלילה? תראה איזה שיכור”.

רק בגלל השחצנות שלו רציתי להתערב, אבל ללכת ראש בראש עם גבר בן 45 שעשה וילה בסביון מאקזיט עם שותפים זה קצת טו מאץ’, אפילו לעיתונאי כמוני שחי על הקצה.

פקק כביש 461
פקק כביש 461

יצאנו בשבע בבוקר והגענו ברבע לשמונה למשרד. אם ראיתם את הסרטון אתם מבינים היטב שאנחנו לא באמת פיצחנו את השיטה, אלא רק השתמשנו נכון בתוכנת הפרימייר. ואתם? האם כבר הצלחתם למצוא את שביל הבריחה מבקעת אונו? אם כן, תהיו נחמדים ושתפו אותנו מאלו דרכים צריך להיזהר ואיזה נתיב חביב במיוחד על אבו נפחא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. אני גר ברחוב האגוז בקריית אונו כל בוקר יוצא ליהוד בשעה 7 ומגיע ליהוד תוך 8 דקות נוסע דרך גני תקווה עובר דרך סביון ומגיע תיק תק בלי פקקים ובלי בעיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות