יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / בית דפוס בקריית אונו ביוזמה מקורית – תעודת החיסון הופכת לכרטיס קשיח

בית דפוס בקריית אונו ביוזמה מקורית – תעודת החיסון הופכת לכרטיס קשיח

דפוס שקד בעיר יצא ביוזמה מקורית, עיצוב תעודת החיסון כמו כרטיס אשראי קשיח. הבעלים, ניצן מקבל עשרות הזמנות ביום: "חוסך את המרדף אחרי התעודה ושומר עליה"

מוצר לכל כיס. תעודת חיסון בפורמט כרטיס אשראי (צילום אונו NEWS)
מוצר לכל כיס. תעודת חיסון בפורמט כרטיס אשראי (צילום אונו NEWS)

מגפת הקורונה אילצה את בעלי העסקים להמציא עצמם מחדש בתקופה הזו. אחד כזה, דפוס שקד בקריית אונו, יצא ביוזמה מקורית – תעודת חיסון בפורמט קשיח כמו בכרטיס אשראי.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ניצן, הבעלים של בית הדפוס הוותיק בעיר, מספר על הרעיון הייחודי: “אנחנו מעבירים את תעודת החיסון של אותו אדם שהתחסן לפורמט כמו כרטיס אשראי. זה חוסך מרדף אחרי התעודה, אם אתה צריך להציג אותו, וכמובן ששומר עליו לעומת נייר שיכול להתקמט ולהתקפל”.

הבעלים של דפוס שקד מבהיר, כי הוא לא משנה כהוא זה מתעודת החיסון המקורית של משרד הבריאות: “אני לא מתערב בקובץ עצמו. אותו אדם מדפיס את הקובץ שקיבל ואני מעביר אותו לפורמט הקשיח”.

לדברי ניצן, עד כמה שידוע לו מדובר ביוזמה ייחודית: “לא ראיתי ולא נתקלתי בעוד מישהו שעושה את זה. יש ביקוש למוצר, אני מדפיס עשרות ביום ולאו דווקא כאלה  מתושבי קריית אונו.

תעודת חיסון בפורמט קשיח (צילום אונו NEWS)
תעודת חיסון בפורמט קשיח (צילום אונו NEWS)

“ניתן להזמין מראש באתר”

אחד מיתרונות הכרטיס הוא הנגשת המוצר, כפי שמסביר ניצן: “בסופו של דבר, רוב אלה שמשתמשים בשירות הזה הן האוכלוסיות המבוגרות יותר, שפחות משתמשות באפליקציות ויותר נוח להם לשלוף ולהציג את הכרטיס. המוצר תפור עבורם”.

בנוסף, בעלי בית הדפוס לא רואה התנגשות עם התעודה שמנפיק משרד הבריאות: “הוא הורה על הפורמט הזה ועל השימוש בו. אני לא נוגע ולא משנה כלום. אפשר לקרוא לזה עיצוב מוצר”.

דפוס שקד בקריית אונו (צילום אונו NEWS)
דפוס שקד בקריית אונו (צילום אונו NEWS)

כמו כן, הזמנת הכרטיס יכולה להתבצע מראש, מסביר ניצן: “ניתן לעשות הזמנה דרך האתר, להטעין את התעודה דרך רובריקה באתר, עושים הזמנה וזהו. אפשר להגיע לאסוף או לקבל בדואר. סדר גודל זמן טיפול יום-יומיים”.

והעלות? 30 ש”ח בלבד!

*קישור לאתר “דפוס שקד” לחצו כאן 

*להזמנות בטלפון לחצו כאן

*לדף הפייסבוק דפוס שקד לחצו כאן

כתובת – רחוב ההגנה 1, קריית אונו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות