יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / קריית אונו / בית הספר לנגינה של הצוללת האדומה בקריית אונו מתחדש ומחדש

בית הספר לנגינה של הצוללת האדומה בקריית אונו מתחדש ומחדש

השיפוץ כולל: ריצוף חדש, פינות ישיבה חדשות, ציורי קיר ואלמנטים נוספים שמייצרים, מצד אחד, אווירה של בית ומצד שני, אווירה של קהילה וחברותא. בנוסף לשיפוץ, הורחב גם טווח השעות והגילאים, וניתן ליהנות מבית הספר למוסיקה גם בבקרים

בית הספר למוסיקה בצוללת האדומה לאחר השיפוץ
בית הספר למוסיקה בצוללת האדומה לאחר השיפוץ

בית הספר לנגינה של הצוללת האדומה בקריית אונו, עבר שיפוץ כולל במטרה לייצר במקום אווירה חמה ונעימה המעוררת יצירתיות ואת הרצון ללמוד ולנגן כמה שרק אפשר.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


השיפוץ כולל: ריצוף חדש, פינות ישיבה חדשות, ציורי קיר ואלמנטים נוספים שמייצרים, מצד אחד, אווירה של בית ומצד שני, אווירה של קהילה וחברותא. בנוסף לשיפוץ, הורחב גם טווח השעות והגילאים, וניתן ליהנות מבית הספר למוסיקה גם בבקרים.

בין הפעילויות: חוג למבוגרים בעלי ניסיון או חסרי ניסיון בנגינה, תכנית הרכבים  וחוג טרום כלי לגילאים  6-4,  בו זוכים התלמידים להיכרות ראשונה עם עולם הצלילים והקצב ולהתנסויות בהבעה מוזיקלית, כולל לימוד ותרגול של מרכיבי המוזיקה. בבית הספר למוסיקה ניתן ללמוד גיטרה, בס, תופים, קלידים ופיתוח קול בהתאמה לרמה האישית של כל תלמיד ולסגנון המוסיקלי המועדף עליו.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סופר פארם סניף פארק אונו. צילום באדיבות סופר פארם

סופר פארם מגייסת עובדים/ות לסניף פארק אונו

תפריט נגישות