יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / בגלל אגרת הכניסה: החזית בין קריית אונו לגני תקוה מתחממת

בגלל אגרת הכניסה: החזית בין קריית אונו לגני תקוה מתחממת

אחרי שליזי דלרי'צה אמרה שישראל גל משתמש בספינים תקשורתיים הגיעה התגובה של ראש עיריית קריית אונו לשכנתו מגני תקוה

ישראל גל

הכתבה אתמול ב”אונו ניוז” על אגרת הכניסה לקריית אונו שברה את כל שיאי האתר. עם עשרות אלפי כניסות ומאות תגובות ברור שזה הנושא הכי חם בבקעה, מה שמסביר גם את התחממות הגזרה בין ראש עיריית קריית אונו, ישראל גל, לראש גני תקוה, ליזי דלריצ’ה.

ליזי דלריצ'ה
ליזי דלריצ’ה

  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אמש פרסמנו את המתקפה של דלרי’צה על גל שטענה בין  היתר כי “אני לא זקוקה לפייסבוק וספינים תקשורתיים כמו זה של ידידי ישראל”. היום אנחנו מביאים את תגובתו של גל, שהיא לא פחו עוקצנית ומחודדת.

לדברי גל, “אילו ליזי דלריצ׳ה הייתה חוקרת ומעמיקה בסוגיה היא הייתה מפנה את טענותיה לשרי התחבורה והפנים שמסרבים להבין ולהפנים שאזור בקעת אונו חייב שני כבישי גישה חדשים לנתיבי התחבורה הראשיים ולא לראש עיריית קריית אונו שנלחם על איכות החיים של תושביו, בשל אוזלת ידם של המשרדים הללו”.

גל לא הסתפק בכך וקרא לפעולה משותפת: “אנו קוראים לליזי להצטרף אלינו למאבק להקמת כבישי גישה חדשים ו/או לשלם אגרת גודש בתמורה לקיצור הדרך שנהגים עושים דרך קריית אונו”.

עוד כתבות בנושא:

השפעת אגרת הכניסה על העסקים הקטנים בקריית אונו

ראיון עם ישראל גל

אגרת כניסה לקריית אונו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

6 תגובות

  1. חחחח
    ענק ענק ענק איזה השפלות להנהגת גני תקווה….
    תושבי גני תקווה היקרים ברור לכם שההנהגה שבחרתם אינה מתפקדת ובעיקר אינה יודעת ליצור שיח עם שכניהם.
    מה שמוביל למהלכים חד צדדים.
    הגיע הרגע שעליכם להצביע הרגלים עבור איכות חייכם.

    אה ולא נשכח את הכלבלבון מיקרוסופט שגם גורם לא פחות שנאה כלפי כלל תושבי גני תקווה…האמת שאט אט מתברר שהאדם הנל ככל הנראה אינו בקו הבריאות (אולי שאף עשן קמינים ונטרפה עליו דעתו) חחחחח

  2. אני חושב. שאין זכות קיום. לגני תקווה. כיחידה עירונית. נפרדת. ויש לצרפה לעיר קרית אונו..ראש עירית קרית אונו. ישראל גל. עולה בכול פרמטר על. ראש. מועצת גני תקווה. מבחינת. פתוח הפוטנציאל המסחרי..מערכת החנוך המצויינת. בניהולו של רון מלכה. וע י כחלון המומחה להתחדשות עירונית ונושא התרבות. בעיר וכן כוכבה מינסטר. אשת אשכולות.
    ישראל גל. רטש עירית קרי. אונו קורץ מחומר של מנהיגים. ואין מי שפונה אליו. זקוק לעזרה ולא נענה ככול הניתן.
    קרית אונו הינה מובילה ארצית. בתחום ההתחדשות העירונית..למען האמת תושבי גני תקווה. מקבלים את כןל השרות. בקרית. אונו..לולא ההתנגחות. הבלתי פוסקת. של ראשת מועצת גני תקווה. ים כול הישובים כמעט. מסביב ההרמוניה בין קרית אונו לגני תקווה היתה. נפלאה. ואם היו מאחדים. יחד את שני הישובים
    גם מיסי הארנונה היו יורדים. לטובת כולם..כי שטחע המסחר של קרית אונו. העתידיים בצומת סביון. יעדו רק טוב לכולם..ההתבטאות כמו ספינים. וכדומה. מיותרת קנטרנית ואינה במקומה..

    • קרית אונו מתפוצצת מעומס של תושבים ותוכניות הפינוי יוסיפו עוד אלפי תושבים ואתם יגיעו גם המכוניות כשלכל משפחה יש 2÷3 מכוניות .ושטח הכבישים בתוך קרית אונו הוא מצב נתון ולא ניתן לשינוי עוד כמה שנים לצאת מהקריה יהיה סיוט .

  3. אם הולכים לפתרון של איגרת גודש אז להיות תושב גני תקווה אמור להיות שווה ערך ללהיות תושב קרית אונו.
    המטרה של איגרת גודש זה לתפוס את אלא שנכנסים לציר אשכול דרך מחלף רבין ויוצאים תוך זמן קצר – תוך שעה, נגיד – מצומת סביון, או בכיוון ההפוך, ולגרום להם לשלם.
    זה לא הוגן שמי שבא מבחוץ לבקר מישהו בקרית אונו (או בגני תקווה), או לעבודה, או ללימודים, או לסידורים, צריך לשלם את האיגרת הזאת.

  4. מה זה כאן? העיר של אבא שלו?
    בשלב הבא שכל עיר תקיף עצמה בגדר גבול ובני ובנות הישוב יעשו את השירות הצבאי בעיר בולדתם.

  5. ככה זה כשיש ראש עיר שרואה רק סנטימטר קדימה. מוסיף בנייה ללא תשתיות. יוצא בהחלטות שלכאורה עבור איכות הסביבה בשעה שהבניה פה לא פוסקת. שייקח בחשבון שקרית אונו אינה עיר שמספקת עבודה לתושביה ורובם עובדים בתל אביב, רמת גן, פתח תקוה, חולון וכו. מה יקרה אם עיריית פתח תקוה תבקש אגרה על דרך רבין לכיוון זבוטינסקי? מה יקרה אם יסגרו לנו את דרך בן גוריון באיזור רח מנדס וקרית קריניצי? מה יקרה אם יסגרו לנו את אלוף שדה בדרך לעזריאלי? מה עם המעברים בין גני תקווה לקרית אונו, אולי יהיו קופות ברבאון ובדרך התקווה? ככה זה כששמים את יורשו של דרור בירנבאום בראשות העיר.
    שינהל כמו שצריך את התקציב, גם ככה המיסים בקרית אונו גבוהים ללא סיבה, במקום למצוא דרך סו קולד חוקית לגבות מס מתושבי החוץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות