יום חמישי , מאי 2 2024
דף הבית / הצד האפל של האימוץ: “בישראל קיים סחר בילדים”

הצד האפל של האימוץ: “בישראל קיים סחר בילדים”

העיתונאית חוה ברק חוזרת עם אדווה ליזר 30 שנה אחורה לחשיפה ב"העולם הזה" על הצד האפל של האימוץ. "אני יוצאת היום למסע כדי לעזור לכל מי שאומץ וגילה את הסודות שכולם ניסו להסתיר"

מאומצת
מאומצת

“כל מי שגילה שהוא מאומץ חייב לבדוק אם האימוץ שלו בוצע על פי חוק או שכמו במקרה שלי נעשו דברים לא חוקיים”, כך אומרת אדווה ליזר, ששוחחה הבוקר עם העיתונאית חוה ברק וחזרה איתה בישראל 30 שנה לאחור, לימי “העולם הזה”, שפתח תיבת פנדורה מלאת בסודות.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


“שנים רבות העולם חיכה על מנת לשמוע ממקור ראשון, איך זה היה לגדול בבית שבו האמת האכזרית מכל עולה על כל דמיון”, אומרת אדוה. “סיפור חיי הנע על ציר של איך זה היה לשרוד מול אלו שאימצו אותי בצורה לא חוקית ומה הקשר לחטיפות וסחר בילדים. החל מנקודת הזמן הזו, הדרך שבה תסתכלו על החיים עומדת להשתנות לאלתר”.

מאומצת (4)

היום, בגיל 55, היא עושה כל מה שהיא יכולה כדי להגשים את השליחות שלה: לחשוף את מה שהיא מכנה “סחר בילדים” בישראל. צפו בשיחה המרתקת שלה עם חוה ברק:

אדווה מספרת את סיפורה על כל במה – בהרצאות ובתקשורת, כפי שעשתה ברדיו החברתי הראשון עם השדרנית נויה אור יהב.

מאומצת (2)

השיחה עם חוה הסתיימה בחיבוק שהיה בו לא רק סגירת מעגל, אלא גם הערצה לדרך שבה הלכה אישה אחת נגד ממסד שלם ויכלה לו.

 

מאומצת (1)

להזמנת הרצאה: אדווה ליזר, 054-6414863

  • כל התמונות שנלקחו מהעיתון לצורך כתבה זו צולמו על ידי ציון צפריר, “העולם הזה”
  • צילומי התדמית של אדוה נעשו על ידי הצלמת קרן א. אלקיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

2 תגובות

  1. מידע חשוב ביותר! בארצנו לצערי הציבור חסר ידע ודי אטום לזוועות המערכת ומהיכרותי עם אדווה, הכרתי אישה עם ידע רב ועולם שלם בתחום האימוץ, הרווחה, הרפואה, השחיתות וסחר בילדים שבכל התחומים האלה נלחמה בגבורה וצלחה על כולם!
    חובתו של כל אזרח לדעת מה מסתירים מאיתנו! חובתו של כל אזרח לדעת באיזה במדינה חי ובוננ משפחה ומגדל את ילדיו שהם בסיכון יומיומי!

    • אכן יש דרך חתחתים לעשות על מנת לשנות את תמונת המצב ולעצור את הסדר העולמי החדש, שבו בין היתר מתנהל הסחר בילדים והשליטה על האזרח דרך בריונות רפואית ושטיפות מוח בתחומים שונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-02 at 16.50.11

כביש 4 נחסם לתנועה עקב הפגנה לא חוקית

תפריט נגישות