יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / משפחה עם ארבעה ילדים מאור יהודה נזרקה לרחוב

משפחה עם ארבעה ילדים מאור יהודה נזרקה לרחוב

כבר 24 שעות שוכבת שרון תקוה עם ילדיה על מזרן מעופש בכניסה למשרדי העירייה. ואם כל זה לא מספיק אז היום בבוקר נחקר בעלה במשטרה בגין איומים על כונס הנכסים. "עם ישראל הרחמן, תעזרו לנו בבקשה לעבור את החגים עם קורת גג", היא אומרת ומתאפקת לא לבכות

שרון תקוה צילום תומר קרן
שרון תקוה צילום תומר קרן

“אנחנו מבקשים עזרה ולא יודעים למי לפנות. אני לא מבינה איך יכולים לזרוק לרחוב משפחה עם ארבעה ילדים שבוע לפני ראש השנה? זה אכזרי ולא אנושי“, אומרת שרון תקוה, שלפני שבוע פונתה מביתה באור יהודה ומאז אתמול שוכבת עם ילדיה על מזרן מעופש בכניסה למשרדי העירייה. ואם כל זה לא מספיק אז היום בבוקר נחקר בעלה במשטרה בגין איומים על כונס הנכסים. פגשנו אותה בכניסה לעירייה, שם חלפו על פניה עוברי אורח ועובדי עירייה.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


“כיום זה הבית שלי. אני ישנה פה ברחוב כמו שאתם רואים. אין לי לאן ללכת. אני פונה לכל הגורמים הרלוונטיים במה שאפשר. אין לי אפשרות לשכור בית. אני ברחוב. אני מבקשת בכל לשון של בקשה לעזור לי בדיור”.

שרון משתדלת לאורך השיחה להישאר מאופקת ולא לפרוץ בבכי. ניכר כי הגאווה העצמית שלה נפגעה, וזה מובן לאור הנסיבות, אבל היא עדיין מתעקשת לאסוף את עצמה ולא להתפרק.

“אני מבקשת קצת חמלה”, אומרת תקוה. “עם ישראל הרחמן, תעזרו לנו בבקשה לעבור את החגים עם קורת גג“.

מעיריית אור יהודה נמסר בתגובה: “הנושא מוכר ומטופל אל מול משרדי הממשלה על ידי גורמים בעירייה, אך נכון לעכשיו ולמרות הפצרותינו בגברת תקווה כי יש לפתוח תיק לבקשה לדיור ציבורי במשרד הבינוי והשיכון, הנושא לא קודם על ידה. אגף הרווחה, עוד בטרם התפנתה המשפחה לרחוב, העמיד לרשות המשפחה סיוע ראשוני לשכר דירה, אך הוא אינו מומש. אנו ממשיכים ללוות את המשפחה אל מול משרדי הממשלה השונים בתקווה שיימצא פיתרון ראוי שיאפשר לה להתגורר תחת קורת גג בהקדם האפשרי”.

המעוניינים לעזור לשרון יכולים להתקשר אליה: 052-3013257

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

3 תגובות

  1. עם כל הכאב איפה זה שכל הזמן מעבר אותה ומכניס אותה להריונות?

  2. יופי עכשיו ידאגו לה לבית מתנה.יןצאיפ לישון בעירייה ומקבלים בית.זאת הדרך?????
    לא,כי יש הרבה כאלה שלא מצליחים לקנות בית משלהם.אז הם שוכרים דירה ויש כאלה שיוצאים לעבוד וכו

  3. בעיתון רשום שהבית שהם קנו נלקח מהם בגלל חוב קודם שלא תלוי בהם שרבץ על הבית. איפה החקירה העיתונאית של הסיפור הזה? זה נשמע לכם הגיוני שיזרקו מישהו מבית בגלל חוב שהוא אפילו לא שלו? הגיוני שמישהו קונה דירה והרשויות לא מתריעות בשום מקום על חוב כזה?

    איפה הסיפור הזה? כל כך הרבה שאלות.

    בעיתון אגב לא ציינו שיש אב בתמונה. גם זה מצריך יותר בירור.

    כואב הלב ומאחל להם שיימצא פתרון (ושיתביישו מי שבא אליהם בטענות בלי להכיר אותפ בכלל).
    לכתבים – בואו תעשו עבודה טובה יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות