יום רביעי , אפריל 17 2024
דף הבית / סיפור גדול: הדוגמנית מאור יהודה שניצחה את הפרעות האכילה

סיפור גדול: הדוגמנית מאור יהודה שניצחה את הפרעות האכילה

גלי מועלם רק בת 21 דוגמנית מידות גדולות הספיקה כבר לדגמן בחו"ל. תושבת העיר שלא מוכנה לוותר עליה לטובת שום מקום אחר בעולם ניצחה את המחלה והיום עוזרת לבנות אחרות , ויש לה גם מסר מפתיע

גלי מועלם (צילום: עדי סגל)
גלי מועלם (צילום: עדי סגל)

גלי מועלם, בת 21, תושבת אור יהודה, חתמה לאחרונה על חוזה בינלאומי עם סוכנות דוגמנות בלונדון. אילולא הקורונה, כבר הייתה אמורה לטוס לאודישנים ועבודות בבירה האנגלית.

גלי מועלם (צילום: עדי סגל)
גלי מועלם (צילום: עדי סגל)

  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מועלם, שעברה דבר או שניים בחייה, לא מתכוונת לתת לעיכוב הקל הזה לעצור אותה. “כשייפתחו השמיים אני אמורה לטוס. בחרתי לחתום עם סוכנות ברידג’ אחרי שטסתי ללונדון לפני שנה כדי לפגוש סוכנויות דרך הסוכנות שלי בארץ, קיבלתי שלוש הצעות ובחרתי לחתום איתם”, סיפרה גלי.

גלי מועלם (צילום: לירון ויצמן)
גלי מועלם (צילום: לירון ויצמן)

תושבת אור יהודה הצעירה, היא דוגמנית פלאס סייז (מידות גדולות). “אני מקדמת אהבה עצמית ודימוי גוף חיובי, אני מנסה לעשות את זה דרך הפוסטים שלי ברשתות החברתיות ומשתדלת לשתף את העוקבים שלי בחוויות מהחיים שלי, החל מהעבר שלי עם הפרעות אכילה והדרך שלי להחלמה, גם התראיינתי בעבר בנושא”.

גלי מועלם (צילום: עדי סגל)
גלי מועלם (צילום: עדי סגל)

הדוגמנית הצעירה סבלה בעברה מאנורקסיה מגיל 13 עד 17: “זה משהו שנמשך וילווה אותי כנראה כול החיים אבל מאז שבחרתי בהחלמה זה נהיה יותר קל. אחריי עלייה של 35 קילו הייתי צריכה לאט לאט להתחיל לקבל את עצמי ואת הגוף שלי כמו שהוא במידה שנוח לגוף שלי כמו שהוא בנוי להיות, כי כמו שיש אנשים בגבהים שונים ככה גם הגוף שלנו בנוי להיות במשקלים שונים. אני מדברת הרבה על זה שלהיות שמן זה לא בהכרח משהו שהוא לא בריא ואני מדברת על זה מהמקום האישי שלי, למרות שאני שמנה אני במצב בריא ומתאמנת ואוכלת תפריט מאוזן”, הדגישה מועלם.

גלי מועלם (צילום: עדי סגל)
גלי מועלם (צילום: עדי סגל)

כמי שחוותה על בשרה את ההתמודדות עם הפרעת האכילה החליטה גלי לצאת החוצה ולעזור לבנות אחרות שנמצאות במצב דומה: “יצא לי להיות בקשר עם בנות שחוו הפרעות אכילה והמון בנות שלחו ושולחות לי הודעות בנושא ואני תמיד עונה ומנסה לעזור להן, כמובן שאני ישר אומרת שאני לא דיאטנית או פסיכולוגית ואני תמיד מייעצת להן לפנות לטיפול. אני מקווה שיום אחד יצא לי לעשות משהו במסגרת תמיכה לבנות שסובלות מהפרעות אכילה ודימוי גוף שלילי”.

גלי מאור יהודה הספיקה להופיע במסגרת הדוגמנות גם בעיר שלה, בזמן שעשתה הפקה שצולמה באור יהודה ע”י תבל לוי על גג הבית של סבתה ועלתה באתר של סוכנות ג’וסי, הסוכנות של גלי בארץ, ובאתר של סוכנות curvemodelmanagement בגרמניה ובשיתוף עם המותג רתמה של רותם לויתן שבעצמו זה מותג שחוגג את כול המידות וסוגי הגוף השונים.

גלי מועלם (צילום: pdkika)
גלי מועלם (צילום: pdkika)

למרות העיסוק התובעני משהו בדוגמנות שומרת גלי פינה חמה לאהבה שלה לאפייה: “אני חושבת על ללמוד קונדטוריה בעתיד, אני מאוד אוהבת להתעסק בבישול ואפייה”.

על אף שהייתה בחו”ל בעבר וצפויה לטוס שוב, גלי אינה מתכוונת לעזוב את אור יהודה: ” אני לא חושבת שהייתי רוצה לעזוב את העיר יש בה משהו מאוד בטוח ומרגיע. אני אשמח לעבור לתקופה קצרה בלונדון לחוות חוויות ולעבוד אבל כמובן שתמיד אחזור לבית לאור יהודה”.

לגלי יש מסר קצר וקולע: “החיים יפים מידיי בשביל לבזבז אותם על ספירת קלוריות”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. גלי מהמממת שאת אלופה תמשיכי לעלות בסולם ולהצליח בגדול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות