יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / אור יהודה / נפתח מרכז למידה לילדים ובוגרים עם מגבלה

נפתח מרכז למידה לילדים ובוגרים עם מגבלה

המרכז מותאם לילדים ובוגרים בני 12 ומעלה עם מגבלה, כל זאת בהובלת "נפגשים" והאגף לשירותים חברתיים וקהילתיים ובשיתוף אימהות צמי"ד. המרכז יאפשר לחניכים לקבל כלים בסיסיים להתמודדות עם החיים, כגון לימוד מילים בסיסיות באנגלית, פריטת כסף, תמרורים, ועוד

פתיחת המרכז
פתיחת המרכז

מרכז למידה ייחודי המותאם לילדים ובוגרים בני 12 ומעלה עם מגבלה נפתח בשבוע שעבר, כל זאת בהובלת “נפגשים” מרכזים קהילתיים בשיתוף האגף לשירותים חברתיים וקהילתיים ובשיתוף מרכזי למידה מהל”ב של החברה למתנ”סים.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


במסגרת מרכז הלמידה לוקחים חלק כ-12 משתתפים כאשר הפעילות עתידה להתרחב, כל זאת מתוך צורך שהעלו אימהות צמי”ד לסייע לילדים במתן כלים וכישורים חיים להסתדר בכוחות עצמם.

המרכז יעסוק בתכנים שונים ומגוונים בשיתוף פעולה מלא עם ההורים, כשבין השאר ילמדו הילדים והבוגרים מילים בסיסיות באנגלית, ילמדו כיצד לפרוט כסף כאשר הם מגיעים למרכזי קניות, ילמדו על תמרורים וזהירות בדרכים וכן על נושאים נוספים. במהלך חודש פברואר יתקיימו מגוון פעילויות הסברתיות וחווייתיות שמתקיימות עבור אוכלוסיות מיוחדות באור יהודה, כשבין השאר תתקיים פעילות ליום המשפחה עם חברת טבע וסדר ט”ו בשבט לבני נוער עם ובלי מגבלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מים אילוסטרציה

מי שיקמה: הודעה מחברת מקורות על שינוי בתמהיל המים

תפריט נגישות