יום חמישי , מרץ 28 2024
דף הבית / אור יהודה / מילה טובה למורן זילברג מסניף הכללית באור יהודה

מילה טובה למורן זילברג מסניף הכללית באור יהודה

הפעיל החברתי מאור יהודה קובי ברכה קיבל שירות מצוין ממנהלת קופת חולים כללית, מורן זילברג מקופת חולים כללית באור יהודה. "היא נותנת שירות בחיוך, בחן רב ואני חושב שצריך לעצור רגע ולזכור להגיד תודה"

קובי ברכה עם מורן
קובי ברכה עם מורן

“הבוקר הזה אני רוצה להגיד תודה רבה למורן זילברג מסניף הכללית באור יהודה”, אומר הפעיל החברתי קובי ברכה שמבקש לאזן מעט את הסיקור השלילי בתקשורת על ידי מילה טובה לאישה אחת שנותנת שירות מכל הלב.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


“מדי יום אנחנו מקבלים שירותים ממוסדות כאלה ואחרים (בנקים, עירייה, קופת חולים) ואנחנו נוטים לקבל את זה כמובן מאליו. כמובן שאם השירות לא טוב, יש לנו – הישראלים – נטייה להציף בפייסבוק ולקטר”, אומר ברכה. “כמה פעמים קיבלתם שירות טוב והלכתם רחוק עם התודה שלכם? הבוקר אני מרגיש צורך לעשות את זה. מורן זילברג סייעה לי הבוקר בכל מה שנדרשתי בכללית. היא עשתה את זה בחיוך, בחן רב ואני חושב שצריך לעצור רגע ולזכור להגיד תודה”.

לסיום פונה ברכה למורן: “תושבי אור יהודה התברכו בך על כך שאת סבלנית ומספקת שירות אדיב. זכינו”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סיוע באיתור נעדר-יעקב אסרף בן ה-67 מאור יהודה

סיוע באיתור נעדר: מי ראה את יעקב אסרף בן ה-67 מאור יהודה?

תפריט נגישות