יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / “יש כסף לחידת חמיצר אבל אין כסף לטיפול בנפגעי סמים”

“יש כסף לחידת חמיצר אבל אין כסף לטיפול בנפגעי סמים”

גורם במועצה תוקף את עיריית אור יהודה: "בזמן שמורידים את הטיפול בנגע הסמים ואת הסיוע לעולים במצוקה משלמים 80 אלף שקל לחידון חמיצר". גורם בעירייה: "במקום לפנות באופן ישיר לגורמי העירייה בוחר אותו גורם, שכולם מכירים אותו היטב, להתחבא במטרה להכפיש את העירייה"

ראש העיר, ליאת שוחט צילום איתן אלחדז
ראש העיר, ליאת שוחט צילום איתן אלחדז

בשנה האחרונה נשמעים בקרב חלק מהתושבים באור יהודה קולות על כך שסדרי העדיפות של העירייה לא נכונים. ביום רביעי הקרוב תעלה הסוגיה הזו לדיון כשמועצת העיר תתכנס כדי לאשר את תקציב העירייה לשנת 2020, ממנו עולה התהייה מדוע התקציב לטיפול בנגע הסמים וסיוע למשפחות עולות במצוקה עומד על אפס שקלים בזמן שחידון חמיצר מתוקצב ב-80 אלף שקל?


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


גורם במועצה אומר ל”אונו ניוז” כי “לא ברור מדוע לא מתקצבים את הנושאים האלה. האם זה אומר שהנושאים האלה לא יטופלו? האם סמים ועולים חדשים פחות חשוב מחידונים? לליאת שוחט הפתרונות”.

WhatsApp Image 2019-12-20 at 18.57.09 WhatsApp Image 2019-12-20 at 18.58.57

גורם בעירייה מציין: “במקום לפנות באופן ישיר לגורמי העירייה השונים ובראשם לגזבר העירייה כמקובל וכפי שהוא נוהג לעשות באופן שוטף, בוחר אותו גורם, שכולם מכירים אותו היטב, להתחבא במטרה להכפיש את העירייה ולחפש עוד כותרת. אותו גורם יקבל את התשובות לשאלות הללו כשיופיע בשמו ובזהותו האמיתית בישיבת מועצת העיר בדיון על תקציב 2020 ביום רביעי הקרוב”.

מעיריית אור יהודה נמסר בתגובה: “תקציב 2020 גובש לאחר עבודה ממושכת של כלל מחלקות העירייה ובהובלת ראש העיר, ליאת שוחט, מנכ”ל העירייה, אלי אהרוני, וגזבר העירייה, רו”ח גיל גבריאל. התקציב מספק מענה לכלל הנושאים והפרויקטים שנמצאים בתכנית העבודה לשנה הקרובה ושם לו למטרה לספק שירותים לתושבי העיר בכל תחומי החיים. אנו מברכים על ההתעניינות בו, ומזמינים כל תושב להגיע לדיון בתקציב שיתקיים ביום רביעי הקרוב”.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות