יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / אור יהודה / ליאת שוחט: “לא אתפשר על איכות חיי תושבינו”

ליאת שוחט: “לא אתפשר על איכות חיי תושבינו”

ראש עיריית אור יהודה לקחה חלק בכינוס של מספר ראשי רשויות כדי לדון בהמשך הצעדים שבהן נוקטות הרשויות כדי למזער את הרעש שמגיע מכיוון שדה התעופה. "לא יכולים לעבור לסדר היום על הפגיעה המתמשכת באורח החיים של תושבינו שעבורם כל טיסה היא סיוט מתמשך", היא אומרת

ליאת שוחט במפגש ראשי הערים
ליאת שוחט במפגש ראשי הערים

עיריית אור יהודה ממשיכה להיאבק ברעש המטוסים. בשבוע שעבר נערך כינוס של מספר ראשי רשויות בלשכת ראש עיריית חולון מוטי ששון כדי לדון בהמשך הצעדים שבהן נוקטות הרשויות המקומיות כדי למזער את הרעש שמגיע מכיוון שדה התעופה. ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, שהובילה את פורום עוטף נתב”ג כדי לקדם צדק חלוקתי על הנזק הכלכלי המתמשך, השתתפה באופן פעיל בדיונים.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


כידוע, תושבי השכונות הדרומיות באור יהודה סובלים מרעש בלתי נסבל כתוצאה מהקרבה למסלולי ההמראה והנחיתה שעוברים מעל בתי התושבים, בעיקר במתחם סחל”ב, בשכונת איילת השחר ובשכונת ההסתדרות. התושבים מלינים מזה שנים רבות על כך שהמטוסים שחולפים מעל בתיהם מהווים הפרעה מתמשכת ובלתי נסבלת על אורח חייהם, במיוחד בשעות הלילה כאשר המטוסים שעוברים מעל גגות הבתים מרעידים אותם מרוב הרעש.

מטרת המפגש הייתה לגבש חזית אחידה כדי להירתם לנושא ולראות כיצד ניתן להקל על חיי התושבים. “אין ספק שהמצב הנוכחי הוא בלתי נסבל”, מציינת ראש העיר, ליאת שוחט. “אנחנו לא יכולים לעבור לסדר היום על הפגיעה המתמשכת באורח החיים של התושבים שלנו שעבורם כל טיסה היא סיוט מתמשך. אנו אמנם מנהלים ערכאות משפטיות יחד עם עיריית תל אביב כדי לצמצם את הרעש וכמות הטיסות מעל שטחינו, אבל יש חשיבות רבה לאיחוד כוחות של כל הרשויות שעוטפות את נתב”ג כדי לקדם פתרון”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות