יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / הורים במונוסון חוששים לבטיחות הילדים בגלל משאיות כבדות

הורים במונוסון חוששים לבטיחות הילדים בגלל משאיות כבדות

תושבת הישוב התריעה בפני העירייה: "בכל בוקר הילדים שלנו מצויים בסכנת חיים ממשית בגלל משאיות. זו סכנת נפשות ועד שלא יהרג כאן מישהו אף אחד לא יעשה כלום". שמוליק רוטמן, מחזיק תיק התחבורה: "מנכ"ל העירייה נכנס לעובי הקורה ויינקטו צעדים בנושא"

מפגע בטיחות במונוסון
מפגע בטיחות במונוסון

“בכל בוקר הילדים שלנו מצויים בסכנת חיים ממשית בגלל משאיות. זו סכנת נפשות ועד שלא יהרג כאן מישהו אף אחד לא יעשה כלום”, כך אומרת תושבת מונוסון, שהתריעה על כך בפני העירייה.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


במכתב שהפנתה לגורמים המוסמכים היא כותבת כי “הפכנו לעזה. כל בוקר, בניגוד להנחיות חד משמעיות, נכנסות משאיות ענק לאזור והילדים שלנו בסכנת חיים ממשית. מה אנחנו, מדינת עולם שלישי? איפה אנחנו חיים? זה נמשך ככה כמה חודשים והעוסקים במלאכה יודעים מכך ממקור ראשון. הם שמים שוטר פעם בחודש וחושבים שבזה סיימו את מלאכתם! הגיעו מים עד נפש”.

משאית במונוסון
משאית במונוסון

שמוליק רוטמן, סגן ומ”מ ראש העיר, מחזיק תיק התחבורה ותשתיות הנדסיות: “אנחנו עושים כל מה שאפשר כדי שהמשאיות יפעלו לפי הכללים. הגדרנו כלל שהמשאיות לא ייכנסו לפני שמונה וחצי ונעמוד בכך. מנכ”ל העירייה נכנס לעובי הקורה ויינקטו צעדים בנושא”

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות