יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / פועל נהרג באתר בנייה ביהוד

פועל נהרג באתר בנייה ביהוד

לפני זמן קצר התקבל במשטרת ישראל דיווח על תאונת עבודה באתר בניה ביהוד. מבדיקה ראשונית מתברר כי פועל שעבד במקום נפל מגובה. נסיבות התאונה נבדקות

זירת האירוע, יהוד. צילום: דוברות איחוד והצלה
זירת האירוע, יהוד. צילום: דוברות איחוד והצלה

לפני זמן קצר התקבל במשטרת ישראל דיווח על תאונת עבודה באתר בניה ביהוד. מבדיקה ראשונית מתברר כי פועל שעבד במקום נפל מגובה. גורמי מד”א קבעו את מותו של הפועל במקום. נציגי משרד העבודה עודכנו ונסיבות התאונה נבדקות.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בשעה 10:37 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירקון על פועל שנפל מגובה באתר בנייה ברחוב אלטלף ביהוד. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותו של גבר כבן 40.

פראמדיק על אופנוע מד״א משה גלבשטיין, סיפר: “הגבר שכב על הרצפה כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, וסובל מחבלה רב מערכתית קשה. סיפרו לנו שנפל מגובה של מספר מטרים. התחלנו מייד בביצוע פעולות החייאה, אך בסופן נאלצנו לקבוע את מותו”.

מדוברות איחוד הצלה מחוז מרכז נמסר: “פועל כבן 30 נפל מגובה באתר בניה בסמוך לצומת הטייסים”.

מאיר סממה חובש ביחידת האופנועים של הצלה: “ביצענו פעולות החייאה על הפועל שנפל מגג תוך כדי עבודתו באתר בניה. למרבה הצער בתום מאמצי החייאה נקבע מותו כתוצאה מאופי הפציעות הקשות מהן סבל”.

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות