יום רביעי , מאי 1 2024
דף הבית / כללי / מחפשים עורך דין מקרקעין בהרצליה? אלו המומלצים

מחפשים עורך דין מקרקעין בהרצליה? אלו המומלצים

תחום המקרקעין מורכב מכמה וכמה נושאים אבל מכנה משותף אחד יש לכולם: הרצון ליהנות מחוזה שיבטיח הגנה במידת הצורך. כאן תמצאו את עורכי הדין המומלצים למקרקעין בהרצליה

עורך דין מקרקעין בהרצליה. צילום אילוסטרציה canva

חשוב שתדעו עורך דין מקרקעין טוב המתמחה בתחום חשוב במכירת דירה, הליכי קניית דירה, רישום זכויות לפי ירושה, העברת דירה במתנה, התחדשות עירונית, פינוי שוכר ועוד…

עו”ד מישל מורג: לעסקת נדל”ן מוצלחת, רצוי להיעזר בעו”ד מומחה

“כמומחה בתחום המקרקעין, אני יודע שרכישת נכס, אינה דבר פשוט ומצריכה מחשבה, תיכנון והערכות מקדימים, במיוחד שמדובר בעסקת חיים”, כך מצהיר עו”ד מישל מורג, ומזהיר את אותם אנשים, שנוטים לוותר על שירותיו של עורך דין ברכישת נכס: “עלולות לצוץ הפתעות לא נעימות בהמשך, כמו נכס שאינו בר שימוש, היטלים לא צפויים, חריגות בנייה שלא יאפשרו מתן אישורים ועוד”.

נפגשנו עם עו”ד מורג, המעניק שירותים משפטיים, בתחום האזרחי מסחרי, בכדי ללמוד מניסיונו העשיר, מהם הצעדים שכדאי לנקוט, כאשר מתכננים  לרכוש/לערוך עסקאות בתחום המקרקעין.

עורך דין מישל מורג – מומחה בתחום המקרקעין. צילום: ראובן קופיצ’ינסקי
עורך דין מישל מורג – מומחה בתחום המקרקעין. צילום: ראובן קופיצ’ינסקי

האם אפשר לוותר על  שירותי עורך דין ברכישת נכס?

“איני מציע לוותר על שירותים הללו משום שלעיתים, אנו מוצאים את עצמנו כאזרחים שומרי חוק, תחת כתב אישום פלילי ובסך הכל מדובר בסגירת מרפסת בבנייה לא חוקית ועוד (!). לא כולם יודעים אך עברות תכנון ובנייה, הן עברות פליליות שבגינן מוגש כתב אישום על ביצוע חריגות. הרשות מקומית עלולה לבוא בדרישות כספיות, לדוגמה: הגדלת ארנונה ובמקרים מסוימים דרישה לתשלום, בדיעבד עד שבע שנים לאחור, מיום הדרישה בתוספת הצמדה וריבית, והגדלת תשלום הארנונה השוטפת מהיום והלאה. בנוסף, מגיעות דרישות תשלום לאגרות והיטלים וכן להיטל השבחה. סכומים אלו עלולים להסתכם בסכומים, שלא נלקחו בחשבון עם רכישת הנכס/מקרקעין”.

כיצד הנך מגן על לקוחותיך ממקרים מעין אלו?

“כחלק מהשירות אנו מבצעים בדיקות ראשוניות, של התאמת הנכס לייעודו, ולהיתר שניתן לו . היו תקדימים שבית המשפט קבע במספר מקרים, כי עו”ד שערך הסכם רכש לדירה, אינו יכול לפטור את עצמו מהחובה, לבצע בדיקות ראשוניות של התאמת הנכס להיתר ולייעוד. הלקוח יכול להיות רגוע כשהוא נמצא בידיים טובות במידה ויש לו ליווי של עורך דין בתהליך הרכישה”.

למה כדאי לשים לב כאשר מבצעים עסקה בתחום הנדל”ן?

“חשוב לשים לב לצדדים המשפטיים, כבר בהתחלה. במסגרת חוק התכנון והבנייה, יש כל מיני דקויות, שאם לא יטופלו בצורה הנכונה ובעיתוי הנכון – יהיה מאוחר מדי. כשאנו מלווים אנשים אפילו שנמצאים  רק במהלך ההיתכנות, הבדיקה והעבודה הראשונית עם האדריכלים,  נוכחתי לדעת שאפשר לחסוך סכומי כסף גבוהים באגרות הבנייה. יש אנשים שכלל לא מודעים לנושאים האלה ולפיכך מפסידים הון תועפות”.

 כעורך דין בתחום הנדל”ן, מה תחומי ההתמחות במשרדך?

“ההתמחות המרכזית שלי היא במקרקעין, לרבות תמ”א 38, פינוי בינוי, חריגות בנייה וכיוצא בזה. יש למשרד התמחות מיוחדת בנושא המיסוי המוניציפלי, אנו מבצעים טיפול משפטי  באמצעות עורכי דין מהתחומים השונים, בעלי ידע מקצועי וניסיון רב, שיבטיח ללקוחותינו שירות אישי, תשומת לב, רמת זמינות והכי חשוב- מחויבות עד לסיום מוצלח של העסקה”.

 עוד על עו”ד מישל מורג:

יש לו מספר תארים אקדמאים:ראשון במדעי המדינה והמזרח התיכון ,MBA במנהל עסקים , ראשון ושני במשפטים ומוסמך כנוטריון.

הוא גם מגשר  ומבקר פנים מוסמך,  חבר בלשכת המגשרים ובלשכת המבקרים ומוסמך כדירקטור בתאגידים .

סיים בהצלחה קורס חובלים, שימש בתפקידי פיקוד שונים בחיל הים ולקח חלק בצוות המאפיין ובונה מערכות ומודלים בתחומים התת ימיים.

כיהן כמבקר בכיר במערכת הביטחון.

מנהל ויועץ לראשי ערים במערכות בחירות.

כיהן כמנכ״ל חברה בתחום הביוטק ויועץ בתחומים שונים ברווחת הציבור.

ויש לו גם זמן מתנדב בקהילה (!).

לפרטים: עו”ד מישל מורג

כתובת אי מייל : michel@morag-law.com

נייד: 052-4727210

 

משרד עורכי דין אליוב – גרין

משרד בוטיק המעניק ייעוץ וייצוג משפטי בתחום המקרקעין הכוללים בין היתר: התחדשות עירונית, מיסוי מקרקעין, עסקאות רכישה ומכירה, חוזה מקרקעין, הסדר מקרקעין, סכסוכי שכנים, הסכם שכירות, פינוי שוכר. למשרד אליוב-גרין ניסיון עשיר בתחום הסדרת זכויות במקרקעין אל מול מנהל מקרקעי ישראל והטאבו. הם מעניקים שקיפות מלאה ללקוח ויחס אישי ואדיב לאורך ניהול התיק מראשיתו.

הרצליה

עורך דין מקרקעין בהרצליה. צילום אילוסטרציה canva
עורך דין מקרקעין בהרצליה. צילום אילוסטרציה canva

עורכת הדין חופית יהב

כל רוכש או מוכר דירה יודע כי עסקת נדל”ן היא מורכבת ובעלת חשיבות עליונה בחיים שלו, הן לאור גובה הסכומים המעורבים בהן וגם לאור המורכבות המשפטית הכרוכה בהן. עבור מרבית האנשים, זו העסקה המשמעותית ביותר בחייהם ובמשרדה של עורכת הדין חופית יהב תזכו לייצוג ראוי בעסקאות מסוג זה. המשרד עוסק בעסקאות המקרקעין השונות תוך ליווי אישי משפטי לאורך כל שלבי העסקה.

הרצליה

עורך דין מקרקעין בהרצליה. צילום אילוסטרציה canva
עורך דין מקרקעין בהרצליה. צילום אילוסטרציה canva

 עו”ד ליאור לוי

משרדו של עו”ד ליאור לוי מייצג רוכשים בוועדות חריגים, בשימועים של משרד הבינוי והשיכון בנושא זכאות, הסכמי ממון בין זוכים או בין זוכה לבן הזוג, מעניק ייעוץ מקצועי לרשויות מקומיות ולחברות קבלניות. בנוסף, מתוקף היותו עו”ד מקרקעין, הוא פועל מול משרד הבינוי והשיכון גם בנושאים כלליים הנוגעים לכלל הפרויקטים בארץ. המשרד פועל בשיתוף פעולה מקצועי אנשי מהנדסים אדריכלים ועוד, על מנת לתת לכל לקוח את השירות המקצועי והראוי.

הרצליה

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

בשביל הנופלים קרדיט בשביל הנופלים (14)

בשביל הנופלים: לצעוד ולהכיר את הארץ דרך סיפור חייהם של הנופלים

תפריט נגישות