יום רביעי , מאי 1 2024
דף הבית / כללי / עורך דין לדיני משפחה וירושה בנתניה – אלו המומלצים בתחום

עורך דין לדיני משפחה וירושה בנתניה – אלו המומלצים בתחום

זקוקים לעורך דין לדיני משפחה וירושה בנתניה או באזור השרון? עליכם להבין כי יש צורך באחד כזה שמבין את האתגר שמולו, אחד שיודע שלא מדובר רק בהליכים טכניים, אלא שחקן נשמה. אחד שמוביל את הלקוח הן בהליכי גישור והן בחוזקה ובעוצמה בבתי המשפט, תוך מנהיגות מצד אחד ויכולת הכלה והקשבה גדולים מצד שני. הנה עורכי הדין המומלצים שלנו

עורך דין לדיני משפחה בנתניה. צילום אילוסטרציה canva

כשניגשנו לחפש עורכי דין לדיני משפחה וירושה בנתניה חיפשנו את אלו שידעו לזהות את הלקוחות, לנסח את המסמכים בצורה מבריקה ומעולה ולהוציא את הלקוחות שלהם, בין אם מדובר באישה או בגבר, לחיים החדשים שלהם כאשר התהליך מסתיים כשהם “על הרגליים”, הן מבחינה רגשית והן מבחינה כלכלית. אלו המומלצים בתחום דיני משפחה/גירושין/ירושה בנתניה:

עורך דין אופיר ברק – אתך לאורך כל הדרך

זקוקים לעורך דין לדיני משפחה? צריכים עורך דין לענייני ירושה? ראשית, עליכם לדעת כי יש צורך במישהו שמבין באופן מקיף את האתגר שמולו, אחד כזה שיודע  שלא מדובר רק בחתימה על מסמכים, אלא על טיפול כולל: הקשבה ויכולת הכלה מצד אחד –  עם יכולת גישורית לעשות הסכמים, ומצד שני יכולת גבוהה להתוות אסטרטגיה ודרך משפטית שתביא את רצון הלקוח לניצחון חד משמעי בבית משפט.

ניצחון מוגדר כהשגת הרצונות העיקריים של הלקוח. כאשר ניגשנו לחפש עורך דין לדיני משפחה והגענו למשרדו של עורך דין אופיר ברק, מצאנו עורך דין מסוג שונה ומיוחד. יכולת ניתוח ועומק, התוויית דרך משפטית ברורה על שאלות שנשאל, ולאחר מכן נוכחנו גם ביכולת כתיבה חזקה במיוחד. עו”ד ברק סיפר לנו כי הגיע למקצוע מתחומי הכתיבה. חיפשנו את האחד שיידע להזדהות עם הלקוח, לנסח את המסמכים בצורה מעולה ולהוציא את הלקוח שלו לחייו החדשים בסיום ההליך כשהוא “על הרגליים”.  לפי הלקוחות שדיברנו איתם ולפי התרשמותנו – מצאנו בדיוק את מה שחיפשנו.

משרדו של עורך דין אופיר ברק עוסק במטרייה הרחבה של דיני משפחה וירושה: הוא מייצג את לקוחותיו במקרי גירושין מורכבים, דמי מזונות, חלוקת רכוש, הסדרי ראייה, משמורת ילדים, בתי דין רבניים, מאבקי גט, מאבקי כתובה, ירושות,  כתיבת צוואות והתנגדויות לצוואה, אפוטרופסות, יפוי כוח מתמשך ועוד ועוד.

באמצעות עו”ד אופיר ברק תוכלו להיות רגועים ולדעת שיש מישהו לצידכם, עד לרגע פסק הדין או ההסכם.

אופיר ברק הפנה אותנו לרשימת לקוחות מרוצים. מתוכם אנו מביאים שניים שלא מזמן סיים לטפל בהם. הדברים ששמענו היו חד משמעיים לחיוב, והעידו הן על אופיו, על הנאמנות ללקוח שלו והן על הישגיו המשפטיים.

שיר שטרן : אני חייבת להמליץ על אופיר ברק. באמת, קיבלתי שירות מעבר למצופה, הוא היה מאוד סובלני כלפיי ונתן מענה מקצועי ביותר

אני מודה לו  מכל הלב והכי חשוב, יצאתי מרוצה מפסק הדין ומההליך המשפטי. הגעתי אליו בחרדה גדולה ולאט לאט נרגעתי. ראיתי שיש לי על מי לסמוך.  

 

דניאל חיימוביץ  אין לי מספיק מילים להודות לעו”ד ברק.  פשוט תותח. באמת לא ציפיתי למקצועיות כזאת ולהישגים כאלה. באתי עם חששות ופחדים מהתביעות שנחתו עליי ויצאתי מרוצה מאד.  פשוט תודה!

עורך דין אופיר ברק. צילום פרטי
עורך דין אופיר ברק. צילום פרטי

מדברי אופיר ברק: “נקודת המוצא של הזוגות שמתכוונים להתגרש היא מצוקה גדולה, מבוכה, חששות, פחדים וכניסה אל הלא נודע ואל חיים חדשים. יש לתת ללקוח תחושה של בטחון. שיש על מי לסמוך. לתת מענה תמיד, ואם לא ניתן לענות אז לחזור אליו בשעה הקרובה תוך השארת הודעת מסרון מיידית של שעת החזרה. ולעניין התהליך: העבודה בדיני משפחה כוללת תשלומי מזונות, משמרות ילדים, הסדרי ראייה וכמובן חלוקת רכוש, גט ועוד, אך בסופו של דבר, עבודתו של עורך דין טוב היא למנוע את המקרים בהם אנשים מתרסקים כלכלית ונפשית. לגרום ללקוח התייצבות איתנה בחייו החדשים ולסיים את ההליך, כאשר הוא יכול לפנות לדרך חדשה בביטחון”.

העובדה כי משרדו של עו”ד ברק חרט על דגלו את הקשר והיחס האישי עם הלקוח, תוך מתן תשומת לב מרבית לעניינו, העניקה לו נקודות זכות אצל מגוון רחב של לקוחות – הנאמנות, הטיפול המקצועי והמסור, גורמים לעו”ד ברק להעניק ללקוחותיו את השירות המשפטי הטוב והמקצועי ביותר, תוך הקפדה על זמני תגובה מהירים. המוטו שלו הוא ”אתך לאורך כל הדרך” וזה בא לידי ביטוי בשני אלמנטים: הראשון הוא הניצחון בבית המשפט והשני הוא  ברמת הקשב וההכלה.

עורך דין לדיני משפחה בנתניה. צילום אילוסטרציה canva
עורך דין לדיני משפחה בנתניה. צילום אילוסטרציה canva

בבדיקה שערכנו מצאנו כי תשומת הלב של עו”ד אופיר ברק לכל לקוח הייתה גבוהה וכללה המון סבלנות והכלה, זאת לצד יכולת להסביר לאנשים מבחינת משפטית את כל האופציות שיש להם, בכל תחנה בדרך ולא רק בהתחלה. לכל אורך הדרך עו”ד ברק נמצא עם הלקוח ברמה הנפשית והמשפטית. הוא ‘עוטף’ כל לקוח בכמה רמות של טיפול ולכן הלקוחות כה מודים לו במהלך ההליך ובסופו.

 

כחלק מהאחריות ומהאכפתיות שיש לעו”ד ברק הוא נותן ייעוץ חינם לכל אחד, בכוונת מכוון תוך הדגשה כי אין לשומע כל מחויבות להפוך ללקוח. הייעוץ נמשך בין שעה לשעתיים במשרדו או פגישה בסביבת הלקוח, ועד שהלקוח לא יוצא עם תמונה מלאה הדרך המשפטית, לגבי חובותיו זכויותיו, מה ניתן לעשות ומה לא ניתן לעשות, הפגישה לא מסתיימת.

עו”ד ברק גם מקיים קבוצת פייסבוק הנקראת ‘שאל עורך דין’ שבה אנשים שואלים אותו כל שאלה משפטית שעולה בדעתם.

פעמים רבות עו”ד ברק קובע “טור” של פגישות בערים שונות ללקוחות שמתקשים להגיע למשרדו, ויושב איתם בבית הקפה הקרוב לבית מגוריהם.

אם ברצונכם לקבל ייעוץ – פנו עוד היום לעו”ד ברק טל: 054-4908219

לחצו כאן לקבוצת הפייסבוק ‘שאל עורך דין’

 

משרד עורכי דין שרון סגל

אחד המשרדים המוביל והמנוסים בדיני משפחה ומעמד אישי בנתניה והסביבה. עורכי הדין במשרד הינם מגשרים מוסמכים, כאשר במהלך השנים ייצג המשרד מאות תיקים מגוונים ומתוקשרים, תוך שימת דגש מיוחדת על צרכיו של כל לקוח ולקוח והתייחסות אישית למטרות ולאינטרסים החשובים שלה או שלו. תפיסת העולם במשרד היא לסייע לזוגות המצויים בהליכי גירושין להגיע להסכם מבלי מלחמות מיותרות שרק יגרמו להוצאות, כאב לב ויותירו משקעים. בנוסף, הם גם מגשרים – דבר שנועד לעזור ללקוחות לסייע להם בכל מהלך הגירושין.

מפי 5 , נתניה.

עורך דין לדיני משפחה בנתניה. צילום אילוסטרציה canva
עורך דין לדיני משפחה בנתניה. צילום אילוסטרציה canva

עו”ד איתיאל היקרי

משרדו של עו”ד איתיאל היקרי יספק לכם מעטפת רחבה של ייעוץ. חשוב לדעת כי במקרים רבים בתחומים הקשורים לדיני משפחה נדרשת ראייה רחבה של מכלול השיקולים הנוגעים לעתידכם האישי והכלכלי. במשרדו של עו”ד איתיאל היקרי תזכו לקבל את ההחלטה המושכלת והנכונה בתחום – אז אם התקבלה אצלכם החלטה מצערת על “פירוק החבילה” וגירושין, או קביעת צוואה ומימושה בעת פטירה של אחד הקרובים, הפיתרון שלכם נמצא כאן.

רם ברוך 9, נתניה

אופיר יצחקי – משרד עורכי דין 

כבר למעלה מעשרים שנה שעו”ד אופיק יצחקי מתמחה בנושאים השלובים זה בזה ומביא לידי ביטוי את ניסיונו, התמחותו וידיעותיו מהמגזר הציבורי והפרטי בתחום דיני המשפחה. המשרד מעניק ללקוח מעטפת משפטית מושלמת תחת קורת גג אחת, כאשר אופיר יצחקי עצמו הינו מגשר מוסמך בתחום האזרחי וכן בענייני משפחה, צוואות, ירושה וגירושין. בד בבד ראוי לציין כי עורך דין אופיר יצחקי מוסמך לערוך יפוי כח, זאת לצד הנחיות מקדימות לצורך מינוי אפוטרופוס ומסמך הבעת רצון, על פי חוק הכשרות המשפטית ואפוטרופסות, בעת הצורך.

הרצל 53, נתניה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

בשביל הנופלים קרדיט בשביל הנופלים (14)

בשביל הנופלים: לצעוד ולהכיר את הארץ דרך סיפור חייהם של הנופלים

תפריט נגישות