יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / הכי מומלצים / עורכי דין הכי מומלצים לתאונות עבודה בפתח תקווה לשנת 2024

עורכי דין הכי מומלצים לתאונות עבודה בפתח תקווה לשנת 2024

לעובד במשק העבודה בישראל יש הרבה מאוד זכויות וחובות, ועליו לדעת ולהבין את כולן כדי לוודא שהוא מקבל את כל מה שמגיע. בשוק ישנן עבודות פחות מסוכנות וכמובן גם יותר, אך המציאות היא שפציעה במסגרת העבודה יכולה לקרות לכל אחד. בין אם מדובר בנסיעה הביתה, בירידה במדרגות או בכל פעילות זניחה במהלך העבודה, גוף האדם הוא פציע ושביר ואנשים יכולים להיפצע בדרכים שונות ומשונות. קבלו את עורכי הדין המומלצים לתאונות עבודה בפתח תקווה

עורכי דין הכי מומלצים לתאונות עבודה בפתח תקווה. צילום אילוסטרציה: canva

אדם הנפצע בצורה קשה במהלך עבודתו בישראל זכאי לפיצויים ולאחוזי נכות. עם עורך דין טוב לתאונות עבודה, אפשר למקסם את אחוזי הנכות והפיצויים

הכירו את עורכת הדין, שירה פינקלשטיין

עובדים רבים אינם מודעים לזכויותיהם בחוק בכל הקשור לתחום דיני העבודה והנזיקין, זאת מאחר והנושא מורכב. למרות זאת, חשוב לציין כי הנושא הוא קריטי כשמדובר על מיצוי הזכויות מול הביטוח הלאומי וחברות הביטוח, וכאן נכנס לתמונה תפקידו של עורך הדין לתאונת עבודה.

התנהלות נכונה מול המוסד לביטוח לאומי, גוף גדול וחזק, באופן התואם את פגיעה, מהווה פרמטר חשוב ומשמעותי עבור נפגעי העבודה. עליכם לזכור כי המטרה המרכזית שלכם היא לקבל בסופו של התהליך, דמי פגיעה, מענק נכות או גמלת נכות חודשית שיאפשרו לכם ליהנות מביטחון כלכלי ולמצות את מלוא הזכויות שלכם לאחר פגיעה בתאונה או אם נגרמה פגיעה בכושר עבודתכם.

במרבית הפעמים, למרבה הצער, התנהלות באופן עצמאי מול המוסד לביטוח לאומי, פוגעת בסיכויי הנפגע לקבל את הזכויות המקסימליות להן הוא זכאי. לכן, מומלץ מאוד לשכור את שירותיו של עורך דין כבר בתחילת ההליך, בזמן מילוי הטפסים הנדרשים, שידע לכוון ולייעץ, יפנה אתכם לקבלת חוות דעת מתאימות, וייצג אתכם באופן המקצועי ביותר בוועדות השונות.

עורכי דין הכי מומלצים לתאונות עבודה בפתח תקווה.
עורכי דין הכי מומלצים לתאונות עבודה בפתח תקווה.

בבדיקה שערכנו בנושא בקרב מגוון רחב של עורכי דין בתחום, מצאנו כי עורכת הדין שירה פינקלשטיין תנחה אתכם על הצד הטוב ביותר, במידה ונפגעתם. מהרגע הראשון היא תציג עבורכם את אופן הפעולה הרצוי, החל ממועד התאונה, לרבות מילוי הטפסים לביטוח לאומי ועד שלבי החזרה לשגרה. היא תדאג לייצג אתכם אל מול הגופים השונים הרלוונטיים כמו המוסד לביטוח לאומי, הוועדות הרפואיות, בית הדין לעבודה, המעסיק וחברת הביטוח, כאשר הכל תוך מיצוי מקסימלי של הזכויות שלכם מול הגופים הרלוונטים.

בשורה התחתונה, העובדה כי עורכת הדין שירה פינקלשטיין סייעה למאות נפגעי תאונות עבודה בעברה הקנתה לה נקודות זכות נוספות בבדיקה שלנו. לדוגמה, עבור מגוון רחב מלקוחותיה היא השיגה את סכום הפיצוי המקסימאלי המגיע להם, בשל הנכות שנגרמה להם בתאונת העבודה. זכרו, גם אם לא בטוחים מה לעשות, מוטב כי כבר בשלב הראשון תפנו, בכל מקרה של תאונת עבודה, לייעוץ אצל עורך דין אשר יש לו ניסיון מוכח בתאונות עבודה. שירה פינקלשטיין תדאג לבדוק כל מקרה לגופו ותעריך את סיכויי התביעה שלכם, דבר אשר יחסוך זמן וכסף. רפואה שלמה.

שירה פינקלשטיין, עורכת דין בתחום תאונת דרכים, תאונות עבודה, רשלנות רפואית ובטוח תלמידים.

אתרים: www.fs-law.co.il     www.teuna.org , טלפון: 050-6543601  דואל: shira@fs-law.co.il

כתובת: רח’ חביב ביטון 3,  פתח תקווה

 

עו”ד ניר טולדנו

משרד עורכי דין בפתח תקווה, ניר טולדנו החל את דרכו בתחום לפני עשרים ואחת שנה. מאז הקמתו פועל המשרד כמשרד המתמחה בתחום תאונות העבודה. משרדו מייצג מגוון לקוחות פרטיים וחברות בכל הערכאות המשפטיות, בתיקים מורכבים הדורשים לעיתים קרובות מתן פתרונות משפטיים יצירתיים על מנת למקסם את סיכוי ההצלחה במשפט.

צוות המשרד מונה עורכי דין בעלי ניסיון רב ועבודת המשרד מבוצעת ברמה הגבוהה ביותר ובאופן איכותי תוך שימת דגש הן על הפן המקצועי והאישי.

טלפון: 052-3589798

כתובת: רחוב מוטה גור 9, בניין B, קומה 4, פתח תקווה

 

עורכת דין רות פפירוב

עורכת דין רות פפירוב כבר למעלה מעשור מייצגת תובעים במקרים של נזקי גוף שנגרמו כתוצאה מתאונות, לרבות תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות אישיות ועוד. היא בעלת ניסיון רב בייצוג תובעים במסגרת וועדות רפואיות של המוסד לביטוח לאומי, ועדות רפואיות של קרנות הפנסיה, וועדות רפואיות במשרד הביטחון.  כמו כן, לעו”ד פפירוב ניסיון רב בייצוג בתיקים אשר מתנהלים בבתי המשפט השונים.

טלפון: 053-6112868

כתובת: מילר שלמה 23 פתח תקווה

עורכי דין הכי מומלצים לתאונות עבודה בפתח תקווה. צילום אילוסטרציה: canva
עורכי דין הכי מומלצים לתאונות עבודה בפתח תקווה. צילום אילוסטרציה: canva

עו”ד ריקי בקבני

בסיס הלקוחות המגוון של עו”ד ריקי בקבני משקף את היכולת שלה להתאים את השירותים המקצועיים שהיא מעניקה לצרכים הייחודיים של כל לקוח. לאורך שנותיה, לקוחות פונים לקידום מטרותיהם המשפטיות והיומיומיות. עו”ד ונוטריון ריקי בקבני, הציבה קריטריונים ערכיים גבוהים השלובים יד ביד עם המטרות המשפטיות ומשרדה חרט על דגלו להגיע לתוצאות מקסימליות העומדות בציפיות של רצון הלקוח כאשר דגש מיוחד ישנו על ליווי הלקוח לאורך כל התהליך.

טלפון: 074-7695580

כתובת: מוטה גור 7 פתח תקווה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עורך דין. צילום אילוסטרציה canva

על צוואה הדדית וגדר שיקוליה

תפריט נגישות