יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / מועצת גני תקווה דחתה הצעה לקרות את השביל המוביל לבית ספר רביבים

מועצת גני תקווה דחתה הצעה לקרות את השביל המוביל לבית ספר רביבים

בהנהלה הסבירו כי לא ניתן לקבל היתר בנייה לפרויקט כזה, אבל יו"ר סיעת "כוח לשנות", יניב שחר, טוען: "בכלל לא צריך היתר בנייה בשביל זה"

יניב שחר
יניב שחר

מועצת גני תקווה דחתה הערב שלוש הצעות של האופוזיציה שנועדו לשפר את איכות החיים של התושבים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ההצעה הראשונה שירדה מסדר היום היא הקמת עמדות הטענה לפלאפונים ומילוי אויר בגלגלים וכדורים, אותה הגישה חברת המועצה אושרת פרימו.

“לא פעם נתקלים הורים בסיטואציה בה הם מנסים להשיג את הילדים בפלאפון ללא הצלחה היות ונגמרה לילדיהם הסוללה במכשיר”, טענה פרימו בהצעה. “בעוד ועוד ערים, מבני ציבור, תחבורה ציבורית ועוד, מעמידות העיריות והמפעילות לרשות הציבור מתקנים לטעינת פלאפונים ומילוי אויר בגלגלים ובכדורי משחק. עמדות אלו יכולות גם להתחבר לרשת החשמל ו/או לפעול באמצעות פאנלים סולריים ללא צורך בחיבור חשמל”.

בהנהלה דחו את ההצעה בנימוק כי הם כבר עובדים על פרויקט דומה.

ללא שם

יו”ר סיעת “כוח לשנות”, יניב שחר, הגיש שתי הצעות שנדחו על הסף. הראשונה: הקמת קירוי מעל שביל הולכי הרגל בפארק התבור.

ברחוב הרמה, מול פארק התבור, ישנו אזור הורדת ילדים “נשק וסע” המיועד לשמש את בית ספר “רביבים”. עם זאת, הורים רבים לא משתמשים באזור לייעודו אלא נכנסים לתוך רחוב התבור, רחוב ללא מוצא, וגורמים לעומסי תנועה גדולים ברחוב. “משיחות עם הורים רבים נאמר שההעדפה היא לקחת את הילדים לפתח בית הספר על מנת שלא ילכו בשמש הקופחת בקיץ או בגשם בזמן החורף”, טען שחר. “על מנת לפתור בעיה זו, ולתמרץ הורים להוריד את ילדיהם באזור ה’נשק וסע’ אנו מציעים להקים קירוי מעל השביל שמוביל מאזור ה’נשק וסע’ אל בית הספר”.

ההצעה נדחתה בטענה כי לא ניתן לקבל היתר בניה, אלא שלדברי שחר “שכחו להגיד שלא צריך בשביל זה היתר בנייה”.

גג

הצעה שנייה של שחר היא להכשיר חניון לרכבים כבדים לטובת בעלי הרכבים וכלל תושבי גני תקווה. לדבריו, מזה מספר שנים, לאחר שנסגר חניון המשאיות הישן, אין לתושבי גני תקווה שבבעלותם רכבים כבדים מקום ייעודי להחנות, צמוד לדרך התקווה. לפני מרתון גני תקווה הכשירה המועצה שטח בגוש רכבים לבאי המרתון. חניון ארעי זה שימש עד לא מזמן את נהגי המשאיות והרכבים הכבדים ביישוב. עם תחילת העבודות לסלילת דרך התקווה, נחסם המעבר לחניון ארעי זה ולנהגי הרכבים הכבדים לא נותר מקום מסודר בו הם יכולים להחנות את רכביהם.

ליזי דלריצ'ה
ליזי דלריצ’ה

לפני שההצעה הורדה מסדר היום ניסה נהג, תושב הישוב, לומר כמה מלים אך ראש המועצה, ליזי דלריצ’ה, לא אפשרה לו להשמיע את דבריו והפנתה אותו לקבוע פגישה מסודרת. כששחר טען כי ניתן לקבל את אישור בעלי הקרקע לשימוש חורג שלחה אותו ראש המועצה לדבר עם בעלי הקרקע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות