יום ראשון , אפריל 28 2024
דף הבית / תושבי גבעת שמואל משלמים על קמפיין הבחירות של ראש העיר ברודני לכנסת?

תושבי גבעת שמואל משלמים על קמפיין הבחירות של ראש העיר ברודני לכנסת?

גבעת שמואל, עיר מצטיינת. על זה יסכימו כולם, נתוני גיוס וקצונה, במקומות הראשונים בזכאות לבגרות. הכל מושלם בגבעת שמואל, יש רק בעיה אחת, אין נבחרי ציבור בולטים מלבד ראש העיר

גבעת שמואל צילום אונו NEWS
גבעת שמואל. צילום אונו NEWS

כזכור יוסי ברודני נבחר לקדנציה שלישית בשנת 2018 עם תמיכה של 60%. חמש עשרה שנים של שלטון יחיד מביאה איתה תחושה של זה העסק שלי. לא מעט מדברים על הגבלת כהונת ראשי ערים בישראל, ולא בכדי.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לא מעט ראשי ערים, מתחילים להתקלקל אחרי הקדנציה השנייה, משהו עולה להם. הבחירה הישירה, הכוח והשיגרה עושים את שלהם.

כבר כמה חודשים, נמצא ראש העיר בקמפיין בחירות מלא לכנסת על חשבון משלמי המיסים של גבעת שמואל הממשיכים לשלם את משכורתו כראש העיר, למרות שאת רוב מרצו בחודשים האחרונים משקיע להיבחר לפוליטיקה הארצית. מדוע לא פרש מתפקידו ויצא לחופשה עד אשר יסיים את ההרפתקה הפוליטית? אין סיבה. הוא יכול להמשיך להישאר כראש עיר, להנות משכר של עשרות אלפי שקלים ולהיות עסוק בקמפיין בחירות לכנסת.

אם הייתה בגבעת שמואל אופוזיציה לוחמנית או מנהיגות אשר מבקשת לבקר את פעולות ראש העיר כנהוג בדמוקרטיה, יכלו להקים כל מחאה ולבקש מראש העיר לצאת לחופשה כפויה עד שיסיים את המרוץ לכנסת.

איך אמורים להרגיש תושבי גבעת שמואל שראש העיר מנסה להתקדם לכנסת על חשבונם ואם לא ייבחר לכנסת אז תושבי העיר הם האופציה הפחות מועדפת.

החור בהנהגה של גבעת שמואל יכול להיות גדול יותר, במידה וברודני ייבחר לכנסת. גבעת שמואל עלולה ללכת לבחירות מיוחדות.

אחת הנשים הראויות שעושה רבות במגזר הציבורי בהתנדבות היא אל”מ רונית לב. האם היא מתכוונת לרוץ לבחירות בגבעת שמואל? נדע בחודשים הקרובים.

גם אם לא יבחר כחבר כנסת, מן הראוי שיצהיר ברודני כי לא ירוץ בבחירות הקרובות לראשות העיר, רק כדי לכבד את תושבי גבעת שמואל שהביאו אותו עד הלום.

אולי יעניין אותך גםקריית אונו – בנות 13 טוענות כי הוטרדו מינית בקולנועבואו לטייל בסוכות באתרי טבע ששוקמו ופתוחים לציבור ללא תשלום

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

התיכון החדש בקריית אונו. הדמיה: דאטום אדריכלים ומהנדסים יועצים

עצומה בקריית אונו: “קראו לתיכון החדש על שם אל”מ אסף חממי ז”ל”

תפריט נגישות