יום רביעי , מאי 1 2024
דף הבית / חדשות בעסקים ומבצעים בבקעת אונו / החנויות ב”אונו מרקט” מוכנות לראש השנה

החנויות ב”אונו מרקט” מוכנות לראש השנה

רגע לפני ראש השנה החלטנו לבקר באונו מרקט ולבדוק מה מציעות החנויות המובילות והאמת היא, שבהחלט נראה כי לא כדאי לכם לוותר על ביקור בשוק עם האווירה הכי אירופאית בישראל.

אונו מרקט קריית אונו. צילום: באדיבות אונו מרקט
אונו מרקט קריית אונו. צילום: באדיבות אונו מרקט

מתחם “אונו מרקט” נפתח לפני כשלוש שנים, מתוך מחשבה ורצון לייצר חווית קניות ייחודית וחדשה במינה. ב״אונו מרקט״ חשבו לא מעט על צרכי הלקוח הישראלי והבינו שנדרש מקום שיאפשר לקנות את כל סל המזון במקום אחד –  “ONE STOP SHOP” ,ולייצר שרשרת חנויות שתבנה את הסל הטרי והאיכותי ביותר, תוך שילוב של חומרי הגלם מהטובים שיש ושירות ללא פשרות.

המקום נועד להקנות לתושבי בקעת אונו והסביבה את הניחוח האירופאי מהשווקים שתוכלו למצוא בין היתר בברצלונה ובמדריד. החנויות במתחם נבחרו בקפידה ויוצרות תמהיל קמעונאי מדויק של ריחות, טעמים וצלילים שהצליחו תוך זמן קצר להכניס את הלקוחות לעולם מרהיב שונה ומיוחד. החנויות שנבדקו במתחם לקראת החג היו קצביית “משק הגולן”, מעדניית “חוות נעמי”, דגים טריים ואיכותיים מבית “אביגדור הדייג”, “אונו מרקט – הסופר” הכולל מגוון רחב ועשיר של מוצרים.

מעדניית “חוות נעמי”

מעדניית “חוות נעמי” מעניקה לכל לקוחותיה חוויה ארומטית של גבינות טריות ואיכותיות, מהמחלבות המובילות בעולם, ישירות אל הסל שלכם. חוות נעמי מתהדרת במעדניית גבינות וביצי משק טריות, מהזנים המובחרים והאיכותיים ביותר. אנשי הצוות במקום מאמינים בטעמם של הלקוחות לבחור את המוצרים האיכותיים ביותר, ובצורך שלהם להעניק לעצמם מוצרים מובחרים. לכן, הם מקפידים על איכות וטריות בלתי מתפשרות, על טעם מעודן, ועל מבחר של מוצרים.

מעדניית חוות נעמי אונו מרקט. צילום שי הנסב
מעדניית חוות נעמי אונו מרקט. צילום שי הנסב

המעדנייה של חוות נעמי מציעה ללקוחותיה את תוצרת המשק והגבינות הכי טריות ואיכותיות בעיר. מגוון עצום של גבינות מסוגים שונים: מוצרלה, רוקפור, ריקוטה, צפתית, בולגרית, צ’דר ועוד, זיתים וחמוצים במגוון טעמים, פסטה ורביולי טריים ומובחרים, טחינת שומשום במקום, ביצים שהוטלו באותו היום ומוגשות טריות, מגוון של רטבים ומוצרים איכות מיובאים מחו”ל ועוד.

מעדניית חוות נעמי אונו מרקט. צילום אפיק גבאי
מעדניית חוות נעמי אונו מרקט. צילום אפיק גבאי

המקום גם מציע בשרים מעושנים, פסטרמות, דים סאם, רביולי איטלקי, בורקסים קפואים של ”בורקס אמא” מירושלים, סלטים ללא חומרים משמרים (ללא סוכר וללא גלוטן), קוקטיילים עם אלכוהול וכדומה.  לקראת ראש השנה המעדנייה משווקת מארזי חג הכוללים יין, גבינות ומוצרים הקשורים לחג, החל מדבש ועד שוקולדים מרנינים.

“אביגדור הדייג”

חנות דגים טריים מרכזית באונו מרקט. אצל אביגדור הדייג תמצאו דגים טריים המגיעים מדי יום ישירות מהים. העובדה כי צוות חנות הדגים מנוסה ומקצועי בתחום, תעזור לכם להרכיב את הארוחה המושלמת עבורכם. חנות הדגים מספקת את כל סוגי הדגים בהתאמה אישית ללקוח, כאשר כל המוצרים עוברים בדיקת איכות וטריות לפני מכירתם –  ניתן לקבל את הדג: טחון, שלם, כפילה, סביצה או סשימי.

אביגדור הדייג אונו מרקט. צילום:קרינה מקוביי
אביגדור הדייג אונו מרקט. צילום:קרינה מקוביי

בין היתר תוכלו למצוא גם סלמון נורווגי אמיתי, דניס ים, לברק ים, אינטיאס יילו טייל, לוקוס לבן ואדום, מוסר ים, פלמידה לבנה ואדומה, טונה אדומה, בר ים ועוד.

“משק גולן” – קצבייה

אם חשבתם שאתם מבינים בבשר, חכו שתגיעו ל”משק גולן” ב”אונו מרקט”. מדוע? כי זה מה שחשבנו עד שהתנסינו במבחר הבשרים שבקצביה. הבשרים במקום הם בגדר חובה בכל בית ולכל חובבי הבשר.  הקצביה שמה דגש על בשר טרי ואיכותי, על ניקיון ללא פשרות ושירות אדיב ללקוח.

המומחיות של צוות הקצבים הוא בטיפול המקצועי והמיוחד בבשר: פירוק, חיתוך, יישון, בחירה ואספקת נתחים מובחרים. כמו כן ,הצוותים המיומנים במקום ידעו לעזור לכם בבחירת הנתחים המתאימים  לכל תבשיל ובנתינת טיפים ומתכונים.

בין מגוון הבשרים תמצאו סטיקים פרמיום, דנבר, ,פילה, פרייב ריב, שורט ריבס, סינטה, טומהוק, אוסבוקו, צלי כתף וכו’…. מה עוד? עופות אורגניים ללא אנטיביוטיקה, המבורגרים ייחודיים, קבבונים ,צלעות טלה, פרגיות, חזה עוף, שניצל , נקניקיות, שווארמה וכן, מוצרים משלימים- החל מלחמניות מיוחדות וטריות, רטבים שונים ומגוונים, סלטים ועוד.

“אונו מרקט – הסופר”

לפעמים כל מה שצריך זה סופר ייחודי שנמצא ממש מתחת לבית ויכול לתת את המענה הטוב ביותר.  ”אונו מרקט – הסופר” במתחם ”אונו מרקט”, בהחלט עושה את העבודה. המקום מאורגן ומסודר היטב כשגם השירות לכל לקוח הוא ברמה גבוהה, החל מיחס אישי ועד נכונות לסייע בכל פנייה.

מעבר למחלקות הרגילות שיש בכל סופר, יש לציין  את מחלקת הפירות והירקות האיכותית (תוצרת כחול לבן) שכלל המוצרים בה מגיעים טריים מדיי יום ועוברים הקפדה ברמה גבוהה או במילים האחרות: גן העדן של הפירות והירקות. הסופר משווק מגוון רחב של פירות וירקות, שהיה לנו מאד קשה לבחור ממנו, כאשר הכל לפי עיקרון הטריות. התרשמנו כי בעלי הסופר מקפידים לבחור את הסחורה הטובה ביותר של החקלאים המקומיים ובנוסף, ישנה יוזמה מבורכת לתרום את הסחורה הפחות טרייה לארגונים ומקומות שזקוקים לכך.

אונו מרקט- סופר. צילום באדיבות המקום
אונו מרקט- סופר. צילום באדיבות המקום

יש מספר מחלקות נוספות ובולטות בסופר ובניהן מחלקת יין ואלכוהול עשירה ומגוונת-ממש כמו בחנות יינות, בירות מיוחדות, מוצרי פרימיום מובילים- כמו אלו של המותג FRANUI, מוצרים ללא גלוטן, מחלקה למוצרים אסיאתיים (וביניהם גם מוצרים של המותג ”מזרח ומערב”), שוקולדים משובחים ממש כמו בדיוטי פרי, סוגי לחמים שונים ועוד.

לקראת החג הסופר יצא במבצעים חסרי תקדים וביניהם: 2 חב’ קורנפלקס קלוגס תרנגול (500 גרם) ב20.9 ₪, 2 חב’ גבינה צהובה עמק 28% (400 גרם) ב39.90 ₪, קטשופ אסם ב9.90 ₪, 2 שישיות מי עדן פקק ספורט (500 מ״ל) ב 25 ₪, הפסקת אוכל תנובה- 2 ב 14.90 ועוד.

 

מתחם אונו מרקט- רפאל איתן 1, קריית אונו.

טלפון: 03-5084888

אתר אונו מרקט: https://www.onomarket.co.il/

מתחם אונו מרקט 9.23 רוחבי

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

בשביל הנופלים קרדיט בשביל הנופלים (14)

בשביל הנופלים: לצעוד ולהכיר את הארץ דרך סיפור חייהם של הנופלים

תפריט נגישות