יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות חמות / מתיכון בן צבי ללוחמת בקרקל

מתיכון בן צבי ללוחמת בקרקל

רב״ט נטע לוריא, בת 20 מקריית אונו, משרתת בגדוד קרקל ומהווה דוגמה למופת. נטע נולדה בירושלים, עברה לגור בארצות הברית למשך כשנתיים עקב שליחות של אביה, ובגיל 4 חזרה ארצה עם משפחתה אשר התמקמה בקריית אונו.

רבט נטע לוריא

נטע מספרת כי אם מישהו היה אומר לה בתקופת התיכון שהיא עוד תהיה לוחמת, היא כנראה הייתה צוחקת וממש לא מאמינה לו. ״תמיד חשבתי שאני אהיה מדריכת חי״ר, מדא״גית, מדריכת שריון או משהו בסגנון. בסוף השנה, כל החברים דברו ביחד והתלבטנו אם להתגייס יחד לנח”ל ועל כל הדילמות העולות מכך. אחרי הרבה מחשבה, החלטתי שאני רוצה להמשיך עם הגרעין שלי ולהיות חברת גרעין בנח”ל עם כל המשמעויות הנובעות מכך. היה לנו פנאל על התפקידים ושם סיפרו לנו על התפקידים השונים והמגוונים בנח”ל, שם עלה לי החשק להתגייס לגדוד קרקל. זו היה החלטה די קשה ומלאת פחד וחששות אבל אני לא מתחרטת עליה לרגע. אחרי הכשרה מאתגרת מאד והמון קשיים פיזים ונפשיים, אני גאה להגיד שאני לוחמת בקרקל ולא מתחרטת על האחראיות הגדולה ועל האתגר שלקחתי על עצמי״, מספרת נטע על איך זה מרגיש להיות לוחמת בצה״ל.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


״אמא שלי פיזיקאית, אבא שלי קרדיולוג ויש לי עוד 3 אחים: אח גדול, דני, אחות גדולה, מיכל, ואחות קטנה, איה״, מספרת נטע, ״הקשר שלי לקריית אונו הוא ארוך ומשמעותי. זו העיר שבה גדלתי ואני אוהבת אותה. מה שיפה בקריית אונו זה שהיא לא הומה אדם ואפשר למצוא את המקום השקט שלך בעיר, ומצד שני, יש גם מקומות מרכזיים באיזור הקניון שאפשר לראות אנשים ולהימצא בחברת האנשים שאני אוהבת. עוד סיבה שאני אוהבת את העיר היא שיש בה חברה טובה ואנשים טובים, מה שיוצר אווירה משפחתית. בנוסף, יש שם את הקן שלי (הנוער העובד והלומד) והסטודיו שלי לריקוד, שהייתי נמצאת במקומות אלה שנים, שגם מאוד מחברים אותי לעיר״.

זה עתה קבלה נטע מצטיינת סבב ממפקד גדוד קרקל, סא״ל עידו סעד. בכל חודש, בוחר המג״ד לוחם או לוחמת – מצטייני הסבב. החודש זכתה בתואר רב״ט נטע לוריא. ״זה אומר שהגדלתי ראש והראתי יכולות, יזמתי והממונים עלי העריכו אותי על כך״, מספרת נטע, ״המג״ד סיפר לי שאני נבחרתי ומאוד התרגשתי. שמחתי שמעריכים את ההשקעה שלי ואת מסירותי לתפקיד״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. כל הכבוד לך… גם אני בוגרת קן קרית אונו, (ילידת קרית אונו ואמי ילידת קרית אונו)
    הלכנו רוב הבנות בגרעין לקרקל..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות