יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות חמות / נוער אור יהודה מצטיינים

נוער אור יהודה מצטיינים

בשבוע שעבר התבשרה ראש העיר ליאת שוחט כי העיר זכתה בפרס יחידת הנוער המצטיינת הארצית, ובירכה בהתרגשות את הנוער, הצוות המקצועי והמתנדבים: "שמחה שאת מה שאנו רואים, יראו כעת ברחבי הארץ. אור יהודה היא עיר שמהווה מודל לחיקוי של ממש בזכות פעילות הנוער העשירה שלה ועל כן אין גאה ממני"

נוער אור יהודה

בשבוע שעבר קיבלה ליאת שוחט, ראש העיר, טלפון מרגש מחיים ביבס, יו”ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין, בו בישר לה שיחידת הנוער של אור יהודה זכתה בפרס יחידת נוער מצטיינת ארצית. כזכור, לפני שבועיים הגיעה ועדת הפרס בראשותו של שי פירון, שר החינוך לשעבר, לביקור באור יהודה להכיר ולהתרשם מפעילויות התנדבות של בני נוער ופעילויות המתקיימות למען נוער בעיר.

הפרס ניתן כהוקרה על מגוון הפעילויות של המחלקה לנוער בעיר לאחר שעות הלימודים: תנועות נוער, רשת מועדוני נוער, תכניות רחוב, פיתוח תכניות מעורבות חברתית, מנהיגות והעצמה, שילוב בני נוער בסיכון והכוונת הנוער לשרות משמעותי בצה”ל. בדרכה אל הפרס בלטה אור יהודה על פני ארבע ערים נוספות שהגיעו לקו הגמר, ביניהן תל אביב ואילת.

ליאת שוחט, ראש העיר, בירכה את בני הנוער, המדריכים, המתנדבים ומנהל האגף לנוער, צעירים וקהילה, יסף זית, על עשייתם הנפלאה: “אני שמחה שאת מה שאנו רואים, יראו כעת ברחבי הארץ. אור יהודה היא עיר המהווה מודל לחיקוי של ממש בזכות פעילות הנוער העשירה שלה, ועל כן אין גאה ממני. אני רוצה להודות למנהל אגף קהילה, נוער וצעירים, יסף זית, למדריכי הנוער, למתנדבים ולבני הנוער היקרים שהפכו את החלום של כולנו למציאות”.

יסף זית, מנהל אגף קהילה, נוער וצעירים, ציין בגאווה: “אנחנו גאים ומלאי התרגשות. יש כאן צוותי עובדים שמתאמצים ימים כלילות עם המון לב ונשמה! מגיע להם כבוד רב על כך. מה שמייחד אותנו לעומת האחרים הוא שאנחנו פועלים מתוך אמונה גדולה שיש לנו את הכוח להוביל את בני הנוער לעתיד טוב עבורם. המוטיבציה שלנו לא מאפשרת לנו לוותר על אף נער או נערה. הפרס הוא סיבה מצוינת עבורנו להמשיך לעבוד קשה ולהגיע לתוצאות. אני מודה להנהגת העיר בראשות ליאת שוחט על ההזדמנות שניתנה לנו להצטיין. אנחנו מקבלים אמון רב ומרחב גדול להגשים חלומות. נוער אור יהודה, תודה! אתם הכוח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות