יום שלישי , מרץ 19 2024
דף הבית / אנשי השבוע: אור גדול ומצווה לחנוכה – תרומה לחניכי מעש

אנשי השבוע: אור גדול ומצווה לחנוכה – תרומה לחניכי מעש

חניכי מעש אור יהודה מרכז תעסוקתי לבעלי צרכים מיוחדים שמכינים מארזי חג לחנוכה. עלות מארז שכזה הוא 10 שקלים, כל ההכנסות מהמארזים מגיעות ישר למשכורות של אותם ח'ברה מיוחדים, שכל כך משקיעים בעבודתם

חניכי מעש אור יהודה

‘מעש’ אור יהודה, מבקש את עזרתכם באמצעות רכישת מארזי חג לחנוכה, בכדי לעזור לחניכים, המכינים את המארזים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אפרת, אמה של מיה, חניכה במעש, כתבה את הפנייה הבאה: “אני אפרת, גננת, נשואה לאיתי, ואמא לשלוש בנות, אחת מהן, הקטנה מבניהן, שבינתיים כבר בת 21, היא אוטיסטית עם מוגבלות שכלית. מיה קוראים לה. עד השנה היא למדה בבית ספר לחינוך מיוחד, ועכשיו לראשונה בחייה התחילה לעבוד במסגרת תעסוקתית- מעש אור יהודה.
חניכי מעש אור יהודה

יחד איתה עובדים עוד אנשים בעלי צרכים מיוחדים. אנחנו ההורים מנסים להעצים ולחזק את המקום בכלל ואת החברים הנמצאים שם במיוחד. אז למה אני מספרת לכם את כל זה? כי אנחנו צריכים את עזרתכם… ואיך אתם יכולים לעזור? ממש בקלות.

באותו מקום תעסוקתי, אותם חבר’ה מקסימים וחרוצים עושים בין יתר העבודות שלהם גם מארזי שי לחגים- ראש השנה, פורים פסח, טו בשבט, וכן גם לחנוכה המתקרב אלינו בצעדי ענק. המארזים האלו הם למכירה כמובן, ועלות מארז שכזה הוא 10 שקלים, כל ההכנסות מהמארזים מגיעות ישר למשכורות של אותם חברה מיוחדים, שכל כך משקיעים בעבודתם.

נשמח לעזרה בהפצה, אם מישהו מכם מכיר בתי ספר/ גננים/ ארגונים/ מקומות עבודה או אנשים פרטיים שרוצים לרכוש מארזים אנחנו מאד נשמח.
להזמנות:
אפרת: 052-2951510
מור: 052-8797780

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק

פועל נפל מגובה במהלך עבודתו באתר בנייה ביהוד ונפצע בינוני

תפריט נגישות