יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / נחשים, עכברים וגינת משחקים בלי מתקנים – מה קורה בחצר האחורית של אור יהודה?

נחשים, עכברים וגינת משחקים בלי מתקנים – מה קורה בחצר האחורית של אור יהודה?

שכונת איילת השחר סובלת כבר שנים מהזנחה. התושבים טוענים: "אנחנו מתלוננים כבר שנים, אבל בעיריית אור יהודה לא סופרים אותנו"

איילת השחר
איילת השחר

“אתה לא רוצה לגור בשכונה הזו, אחי. תאמין לי. זה הפח של הפח”, כך אומר תושב שכונת איילת השחר, שסובלת כבר שנים מהזנחה. הגענו לשם השבוע בעקבות תלונות שהגיעו למערכת “אונו ניוז” על הזנחה מתמשכת של האזור.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


“יש לנו פה נחשים ועכברים וג’וקים בגודל של מפלצות קטנות”, אומרת אחת התושבות.

כשאני שואל אותה אם התלוננה בעירייה היא עונה בעצבים: “פעם אחת?! אנחנו מתלוננים כבר שנים, אבל בעיריית אור יהודה לא סופרים אותנו. אנחנו תושבים סוג ג’. רק לפני בחירות אנחנו מעניינים”.

אנחנו ממשיכים ללכת בשכונה ונתקלים במראה מדהים למדי: גינת משחקים בלי מתקנים. בכלל. לא מתקן בודד, כמו שנתקלנו במקום אחר בעיר, אלא משטח ריק לגמרי שבעבר שיחקו כאן ילדים. בעירייה אומרים על הפלא הזה כי שהוחלט להוציא את המתקנים מכיוון שעל פי חוות דעת של מכון התקנים הם אינם בטיחותיים מספיק. “אתה מבין את זה חביבי? המתקנים לא תקניים אז במקום להחליף במתקנים תקניים פשוט משאירים אדמה חרוכה. פשוט חלם”, אומר אחד הפעילים החברתיים בעיר.

גינה באיילת השחר
גינה באיילת השחר

לזכותה של העירייה ייאמר כי לא רחוק משם שופצה לאחרונה גינת מילווקי. שיפוץ שכולל הצבת מתקנים חדישים, בטיחותיים וכאלו שמספקים מענה לכל הגילאים. עוד מוסיפים כי בכוונת העירייה להסב את הגינה שנותרה מיותמת ממתקנים לחניון שיאפשר הגדלה של כמות מקומות החנייה במקום כחלק מפתרון למצוקת החנייה הקיימת בה כיום.

גינת מילווקי
גינת מילווקי

ומה לגבי ההזנחה, הנחשים והעכברים? בעירייה אומרים כי “במקרים שבהם אנו מקבלים פניות על הימצאותם של נחשים או מזיקים אחרים, אנו משגרים לשטח מיידית לוכד נחשים או מדביר ולכן חשוב שככל ויש מקרים מהסוג הזה, יש לפנות באופן מיידי למוקד 106. עוד יודגש כי בוצעה בשבועות האחרונים הדברה מקיפה בכל הפארקים והתעלות המרכזיות בעיר”.

יש גם בשורה לתושבים שבצידה אזהרה חמורה: בימים הקרובים יתקיים מבצע מיוחד לפינוי הצטברות הפסולת שנשפכת לשטח הפתוח הסמוך לבתי התושבים. במקביל, פועלים בעירייה לרשת את המקום במצלמות אבטחה כדי לבצע אכיפה אגרסיבית כנגד משליכי פסולת ועבירות נוספות המתבצעות בשטחים אלו.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות