יום רביעי , מאי 1 2024
דף הבית / מרכז התרבות סביון / מרכז התרבות סביון מציג: 3 מופעי ג’אז ייחודיים בניהולו של עמיקם קימלמן

מרכז התרבות סביון מציג: 3 מופעי ג’אז ייחודיים בניהולו של עמיקם קימלמן

שלושת המופעים יעלו בחודשים הקרובים, כאשר המופע הראשון בסדרה, מחווה לענקי הסקסופון, יעלה כבר בסוף החודש. ניתן לרכוש מנוי במחיר מיוחד לשלושת המופעים יחדיו

3 מופעי ג’אז ייחודיים בניהולו של עמיקם קימלמן. צילום: יובל אראל
3 מופעי ג'אז ייחודיים בניהולו של עמיקם קימלמן. צילום: יובל אראל

מנגני הג’אז הגדולים, דרך הפרברים בסגנון שמעולם לא שמעתם ועד מוזיקת ג’אז ברזילאית מקפיצה. את כל המופעים הללו תוכלו לראות ולשמוע במרכז התרבות סביון, בסדרת מופעי ג’אז סוחפת ומקפיצה.

שלושת המופעים הנם בניהולו האומנותי של עמיקם קימלמן, מלחין ומעבד מוזיקלי וסקסופוניסט ותיק, שיחד עם נגנים וזמרים מוכשרים אחרים, כולל מרטון קם בן ה-94 (!), יעניק לכם חוויה מוזיקלית בלתי נשכחת.

ניתן לרכוש מנוי לשלושת המופעים במחיר מיוחד של 160 שקלים בלבד (מופע שלישי חינם).

שלושת הטנורים – מחווה לענקי הסקסופון (25.01 שעה 20:30)

המופע הראשון בסדרה הוא מחווה לשלושת הסקסופוניסטים האגדיים קולמן הוקינס, בן וובסטר ולסטר יאנג. שלושת גדולי הסקסופון טנור הגדירו את צליל הקטיפה האוורירי ואת הביטוי האינסטרומנטלי לקול האנושי והרומנטי בג’אז.

את שלושת הסקסופוניסטים האייקוניים יחליפו נגני הג’אז הבכירים ביותר בארץ. קימלמן בעצמו, יחד עם דרור בן גור, הצעיר שבחבורה, ומרטון קם, שכבר חוגג 94.

את השלושה ילוו הפסנתרן אלק כץ, הבסיסט רם ארז ובנו של עמיקם, המתופף רועי קימלמן.

 

אניטה וחואן – מחווה לפרברים (22.02 שעה 20:30)

מתי בפעם האחרונה שמעתם את הפרברים בסגנון ג’אז מקפיץ?

במופע זה תוכלו לשמוע את מיטב השירים האלמותיים של צמד הפרברים המיתולוגי כפי שמעולם לא בוצעו, בעיבודי ג’אז חדשים עם הרכב ייחודי וחד פעמי בן 9 זמרים ונגנים.

‘אניטה וחואן’, ‘ביתי אל מול גולן’, ‘החולמים אחר השמש’, ‘הציפורים’, ‘ערב של שושנים’ ו’שדמתי’ הם רק חלק מהקלאסיקות שיקבלו חיבוק ג’אזי באינטרפרטציות עשירות בקולות, בצלילים, באלתורים ובמגוון סגנונות כגון סווינג, בוסה נובה, בלאדות וג’אז/רוק.

QuatRio – ג’אז ברזילאי (28.03 שעה 20:30)

מופע ג’אז ייחודי ומקפיץ במיוחד בסגנון ברזילאי. ארבעה נגני על, כל אחד בסגנונו הייחודי שלו, מאחדים כוחות ומקצבים על במה אחת.

יוראי אורון, עם כלי הבס אחראי על אווירת הג’אז, ז’וקה פרפיניאן עם כלי ההקשה יביא את הגרוב הברזילאי, סלעית להב, עם חליל, סקסופון ואקורדיון מוסיפה נגיעות מזרח תיכוניות  ומרסלו נמי ישלים את היצירה עם צלילי גיטרה וירטואוזית.

 

להזמנת כרטיסים ובחירת הרכב המנוי לחצו כאן 

ללוח אירועי החודש במרכז התרבות סביון לחצו כאן 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

בשביל הנופלים קרדיט בשביל הנופלים (14)

בשביל הנופלים: לצעוד ולהכיר את הארץ דרך סיפור חייהם של הנופלים

תפריט נגישות