יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / השוטרים מגשימים חלומות לילדים חולי סרטן

השוטרים מגשימים חלומות לילדים חולי סרטן

יום המעשים הטובים - שוטרי משטרת מסובים, יצאו לפעילות משותפת מרגשת עם עם ילדים מגן החלומות של עמותת 'גדולים מהחיים'. השוטרים אירחו את הילדים בתחנת המשטרה וארגנו עבורם שיירה של אופנועים ורכבי משטרה

יום המעשים הטובים – מגשימים חלום עם גן החלומות. יום מרגש בין כחולי המדים ממשטרת מסובים בפיקודו של סנ”צ אלי פינטו לילדים חולי סרטן שהגיעו ליום מלא פינוקים בתחנת המשטרה.
לצד הפעילות המבצעית השוטפת שבשגרה, בחרו היום שוטרי תחנת מסובים לצאת לפעילות קהילתית משותפת עם ילדי “גן החלומות” בכפר אז”ר של עמותת גדולים מהחיים  ילדים הנאבקים במחלת הסרטן ומעניק להם מענה מותאם לצרכים רפואיים.
יום מעשים טובים במשטרת מסוביםבמסגרת הפעילות, הגיעו הבוקר שוטרי תחנת מסובים לגן הילדים בליווי ארבע ניידות ואופנועים משטרתיים. הילדים הנרגשים המתינו להם מחוץ לגן וביחד עם השוטרים עלו לרכבים ויצאו לסיור ממנוע ברחבי בקעת אונו כשאופנועי המשטרה מלווים את השיירה של הילדים המקסימים.
יום מעשים טובים במשטרת מסובים
משם המשיכה השיירה לתחנת מסובים
שם קיבלו את פניהם מפקד התחנה: סנ”צ אלי פינטו, סגל התחנה, קצינים ושוטרים כשברקע גם בובות מחופשות.
יום מעשים טובים במשטרת מסובים


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בהמשך, התקיים טקס משמר כבוד לכבודם ומפקד התחנה בירך את הילדים הנרגשים. בחצר התחנה נהנו הילדים מתצוגות אמצעים ויכולות של המשטרה. הוסברה להם פעילות המשטרה והוצגו מספר אמצעים המשמשים את השוטרים במהלך פעילותם : קסדות, שכפ”צים, ניידות, מכשירי קשר, כריזה ועוד.
יום מעשים טובים במשטרת מסובים

יום מעשים טובים במשטרת מסובים
בנוסף, בחצר התחנה המתינו לילדים מתנפחים, עמדות מזון ושתיה
ובסיום הסיור הוענק להם שי על ידי שוטרי התחנה. את היום ארגנו שוטרי תחנת מסובים בהובלתה של רפ”ק ג’נט מגן בשיתוף עמותת גדולים מהחיים, גננות וסייעות מגן החלומות.
יום מעשים טובים במשטרת מסובים

אנו שמחים ונרגשים לארח את ילדי הגן אשר נגעו היום מעט בעולם המשטרתי. פעילות זו נועדה לחזק את הקשר עם הקהילה ונשמח לשמור על קשר עם הילדים המקסימים. אנו מאחלים לכולם רפואה שלמה כך נמסר מהמשטרה.
יום מעשים טובים במשטרת מסובים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות