"משנות ניסיון בארגון מוניציפלי והיכרות נרחבת שלנו עם כל מערכות המידע הארגוניות ברשויות, עולה כי שקיפות, נרחבת ככל שתהיה, מצליחה להעביר רק באופן חלקי את העשייה העירונית לציבור".
מירב ומיכל זיהו שלושה כשלים עקריים: אין שפה אחידה – שפת הרשות היא לפי תחומים: חינוך, רווחה, ביטחון כאשר שפת התושב היא מנקודת מבט אישית: הסביבה שלי, הרחוב שלי. כמו כן, אין תרשים עבודה ברור לצרכים שמועלים ע"י הציבור כקבוצת אוכלוסיה -הציבור משתמש היום ברשתות החברתיות לצורך מחאה, ווכשמעלים תלונה לפייסבוק, לרשות יש אפס זמן להתמודד איתה במתן פתרון איכותי. בנוסף, לדעת מקימות המיזם, איןמענה טכנולוגי לעשייה הציבורית – לא קיימת טכנולוגיה תומכת לוועדות הציבוריות.
"יזמנו והקמנו את svivy.com – המיזם שעלה לאוויר רק לפני כשבועיים, ומכיל רק את החלק הבסיסי (מידע מועצת העיר) שניתן לממשק לתוך הפלטפורמה ללא מעורבות עירונית כבר צבר למעלה מ 1500 מבקרים, מתוכם כ-20% מבקרים חוזרים", סיפרה מירב.
מקימות המיזם משוכנעות, כי עם הכנסת מלוא הפלטפורמה לרשות, היא תהווה את ארגז הכלים המלא לעשייה הציבורית – קהילה למען קהילה.
הצפי הוא שהאתר ירכז בין היתר מידע מלא של פעילות המועצה בשפת התושב, בלוגים של חברי מועצה, עדכונים שוטפים לתושבים מהוועדות, קול קורא לתושב לתרום מניסיונו ועוד.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]