יום רביעי , אפריל 17 2024
דף הבית / כללי / הבית השקוף בגבעת שמואל נפתח

הבית השקוף בגבעת שמואל נפתח

בשכונת רמת הדר בגבעת שמואל נפתח בניין הכושר החדש ובו - תזונה, הרצאות, קורסים וכל מה שיגרום לכם "לחיות נכון".

הבית השקוף בגבעת שמואל
הבית השקוף בגבעת שמואל

עיריית גבעת שמואל פתחה את “הבית השקוף” בשכונת רמת הדר בגבעת שמואל. הבניין מחופה ברובו בחלונות זכוכית ענקיים ומכאן גם שמו.

וואטסאפ גבעת שמואל

הבית השקוף הינו שלוחה של המתנ”ס ובו פעילות לבוגרים. הסלוגן הנבחר לבית השקוף הינו “לחיות נכון” שם המהווה סיכום של כל הפעילויות שנמצאות בו.

כושר, תזונה, הרצאות, קורסים מקצועיים, ריקודי עם וכל מה שגורם לנו לחיות נכון וטוב. בבית השקוף פועל הסטודיו “לחיות נכון” – מדובר ב-2 חדרי סטודיו מפוארים, לפי מיטב הטכנולוגיה העכשווית והאחרונה. בסטודיו מוצעים מטרייה רחבה של שיעורים: עיצוב, יוגה, מדיטציה, פילאטיס, זומבה ומיטב שיעורי הסטודיו הקיימים כיום בתחום עם מורים מקצועיים. הכניסה לכל השיעורים חופשית ברכישת מנוי אחד והם מתקיימים בשעות הבוקר, אחה”צ ובערב.

בנוסף לפעילויות בסטודיו, הרצאות ופגישות עם כוהנת התזונה חלי ממן, מרכז הורות הריון ולידה ובו קורס הכנה ללידה, סדנאות שונות בהם עיסוי תינוקות ועוד.

במרכז פועלת קליניקה התפתחותית עם מיטב אנשי המקצוע: מדריכת הנקה, יועצת שינה, קלינאית תקשורת, מדריכת הורים וכך במחיר סימלי יוכלו ההורים להתייעץ בבעיות השונות בהם הם נתקלים.

בבית השקוף מתקיימות גם סדרות של הרצאות מרתקות בנושאים מגוונים: תקשורת בין אישית, כיצד פועל המוח וכן קורסים מקצועיים כמו nlp ועוד. ריקודי עם והרצאות חד פעמיות.

הבניין הוא בעל שתי קומות ומשתרע על שטח של כ-900 מ”ר, מעוצב ומודרני עם פיתוח סביבתי חדשני. גבעת שמואל הוכרזה לפני שנים ע”י ראש העיר יוסי ברודני ברשימת הערים הבריאות. “כעיר בריאה אנחנו מקדמים אורח חיים בריא לתושבים ואכן מרגישים את אווירת ספורט בעיר. בגבעת שמואל ישנה אוכלוסייה גדולה של אנשים בוגרים המקיימים אורח חיים גדוש ומלא בפעילויות שונות ומגוונות והבית השקוף יהווה מרכז נוסף מלא בפעילויות שונות לתושבינו”,  אומר ראש העיר, יוסי ברודני.

אז מה העלויות? איך נרשמים? הכול באתר המתנ”ס www.givatshmuel.org.i


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות