יום רביעי , אפריל 17 2024
דף הבית / כללי / אפליקציית Dynamo תספק לילדים מידע על וירוס הקורונה

אפליקציית Dynamo תספק לילדים מידע על וירוס הקורונה

באפליקציית דינאמו מיישרים קו עם עולם התוכן שהשתלט על החדשות העולמיות. מידע בנושא וירוס הקורונה יונגש לילדים והם ייחשפו לשאלות טריוויה בכל פעם שיפתחו את האפליקציה

אפליקציית Dynamo
אפליקציית Dynamo

על רקע התפשטות מחלת הקורונה אפליקציית Dynamo המספקת ידע ולמידה לילדים תוסיף בכל כניסה, תוכן ושאלות ידע כללי הנוגעים למחלה ואמצעי ההימנעות ממנה. מפתחי האפליקציה מתגייסים על מנת לצייד את הילדים במידע מהימן וברור בנושא.

לדברי נמרוד בר-לוין, מייסד שותף ומנכ”ל דינאמו: “גמישות האפליקציה מאפשרת לנו לספק תכנים עדכניים לילדים ולהורים. יש הרבה מידע שגוי שמופץ ברשת ללא בקרה, והילדים נחשפים אליו. אנחנו רוצים להביא להם את המידע המעודכן והמהימן ביותר ולשם כך גיבשנו תכנים המבוססים על המלצות ארגון הבריאות העולמי. התכנים הועלו לאפליקציה באנגלית ובעברית ורלבנטיים למאות מיליוני ילדים בכל העולם. בנוסף, על רקע האירועים האחרונים בעולם ובישראל, האפליקציה פתוחה למשתמשים בגרסה החינמית המלאה.

בין השאלות שיופיעו כשילד נכנס לסמארטפון שלו:
1. האם מייבשי ידיים יעילים בחיסול וירוס הקורונה?
2. האם בטוח לקבל מכתב או חבילה מסין?
3. האם אנטיביוטיקה יעילה במניעת וטיפול בנגיף הקורונה?
4. האם ריסוס אלכוהול או כלור על הגוף שלך יחסל את נגיף הקורונה?
4. המלצות דוגמת: “כסה את פיך ואפך עם המרפק בשעת שיעול או עיטוש”
5. “נכון לעכשיו, אין ראיות שחיות מחמד כמו כלבים או חתולים יכולים להיות נגועים במחלה”

ילד ממוצע פותח את הסמארטפון כ-20 פעמים בממוצע ביום. הוויכוח בין הורים לילדים על זמן המסך הפך לגרסה העדכנית של “גמור את האוכל מהצלחת” או “תפסיק כבר לראות טלוויזיה כל היום”, שהעסיקה את הדורות הקודמים, ונוכח במאות מיליוני בתים בעולם.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אפליקציית Dynamo מטפלת במשולש הכעס והתסכול של ההורה/ילד/סמארטפון. דווקא ממקום חיובי ומעצים, בשעה שהורים עסוקים בשיטור ומעקב אחר משך גלישה, הגבלת שעות גלישה וסינון תכנים, בדינאמו מספקים ערך מוסף חיובי, על ידי למידה בכל אינטראקציה של הילד עם הסמארטפון שלו. למידה של הילד על העולם שלו ולמידה של ההורה על עולם הילד שלו. בכל פעם שהילד פותח את הטלפון, הוא חווה אינטראקציה חיובית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות