יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / חדשות חמות / חוגגים את הטיולים בטבע מחדש

חוגגים את הטיולים בטבע מחדש

המלצה על טיול אביבי קליל ומרענן בגן הלאומי "ירקון- תל אפק" שבו תמצאו המון שכשוכיות, מבצר שכיף לחקור, אגם מלא בשפמנונים, אפשרות למסלול הליכה מישורי ונעים והמון פינות קסם.

תמונות מתוך אלבום משפחתי
תמונה מתוך אלבום משפחתי

ימי האביב האלה, מלאי הפריחה, הם הזדמנות נהדרת לצאת קצת אל הטבע וליהנות ממזג אוויר נעים, מהמון צבע בעיניים ומזמן איכות בחוץ עם המשפחה והחברים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


והנה התבשרנו ממש בימים האחרונים שאפשר שוב לצאת מהסגר ומהבתים אל הבחוץ המרענן ולחגוג בטבע, כמובן תוך הקפדה על כל הכללים. כמה שחיכינו לבשורה המשמחת הזו!

אז לכבוד המאורע ולרגל העובדה שרשות הטבע והגנים פתחה נכון לעכשיו כעשרים מהאתרים שהיא מפעילה לכניסת מבקרים, קבלו המלצה חמה על הגן הלאומי “ירקון- תל אפק”, שממוקם בין צומת גנים שבפתח תקווה לראש העין, על כביש 483.

חשוב לציין שכדי להיכנס כיום לפארק, יש להירשם באתר של רשות הטבע והגנים ולשריין לכם את שעות הביקור- שכן תפוסת המתחם מוגבלת בכל שעה נתונה, על מנת להגן על כולנו. אם יש לכם מנוי “מטמון” הכניסה אל הפארק היא לגמרי חינמית ואם לא- מחירה למבוגר 28.00 ₪ ולילד 14 ₪.

תמונות מתוך אלבום משפחתי
תמונה מתוך אלבום משפחתי

הגן מחבר בין שני אזורים- מתחם אפק ומתחם מקורות הירקון. במתחם אפק תמצאו, ממש ליד אזור החניה, בריכות שכשוך רבות- כמעט כולן צמודות לאזורים מוצלים, וגם הרבה ספסלים ואזורי ישיבה מסודרים.

כיף גדול פשוט לתפוס פינה ליד אחת הבריכות, לפרוס מחצלת ולהיכנס למים הנעימים, במיוחד כשהטמפרטורות מתחילות לטפס.
ממש קרוב לשכשוכיות תמצאו אגם מלאכותי גדול ויפה, שאומנם אי אפשר להיכנס אליו, אבל בתוכו תראו המון שפמנונים ענקיים וקופצניים- חוויה מרגשת לילדים.

קרוב לאגם בטוח שלא תוכלו לפספס את המבצר העתיק והמרשים, המסקרן כל זאטוט שנמצא במקום – סביר שתראו שם ילדים משחקים באבירים ואבירות מגני המבצר , לפעמים אפילו הגדולים מצטרפים.

אם אתם מיטיבי לכת (וגם אם פחות, המסלול מישורי, לא ארוך ויפה במיוחד), אני ממש ממליצה על מיני טיול רגלי במסלול המחבר בין שני האזורים. הליכה רגועה תיקח לכם פלוס מינוס שעה, ובדרך תוכלו להתפעל מברכת נופרים צהובים ענקית ושמורה.

במתחם של מקורות הירקון תוכלו ליהנות משבילי טיול יפים ומטחנת קמח עתיקה. בימים כתיקונם אפשר גם לישון במקום- יש בו חניון לילה מסודר עם מקלחות, שירותים ומוקדי מדורה, אולם נכון לעכשיו האופציה הזאת עדיין לא מותרת. נחכה בסבלנות.

נשמע מבטיח, לא?

אסכם ואומר שגם הורים עייפים או סבאים/סבתות נטולי אנרגיה מתפרצת יסתדרו בקלות במקום,

ושגם ממש לא חייבים ילדודס כדי ליהנות ממש שיש למקום להציע.

מבחינת אופציות בזבוזים, קרוב לאזור השכשוכיות יש מזנון עם גלידות/ שתיה, אבל הוא לא תמיד פתוח אז מומלץ להצטייד גם בפינוקים מהבית.

אז יאללה.. נצלו את אחד מהימים הבאים והרשמו באתר רשות הטבע והגנים ליום של כיף בטבע הפה שלנו שכל כך חיכינו ליהנות ממנו שוב.

הכותבת היא בעלת בלוג הטיולים “לימונצ’לו- טיולים עם ילדים וחוויות של אמהות
לעוד המון המלצות על טיולים קלילים עם הילדודס, מוזמנים להיכנס לאתר או לקבוצת הפייסבוק של לימונצ’לו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות