יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / אחד על אחד עם אלעד הדר – מנכ״ל SUCCESS

אחד על אחד עם אלעד הדר – מנכ״ל SUCCESS

ראיון עם האיש שעומד מאחורי סיפורי ההצלחה העסקיים הכי גדולים באזור. מה הסוד שלו, איך הוא מזהה פוטנציאל של עסק ומה הטיפ הכי חשוב שלו לעסקים

אלעד הדר. מנכ"ל success center
אלעד הדר. מנכ"ל success center

אלעד הדר, מנכ”ל חברת SUCCESS, אחראי לשיפור פרנסתם של אלפי אנשים בשנים האחרונות ויש לו רקורד מרשים של הצלחות – במישור האישי והמקצועי.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בגיל 18 הוא לקח את אליפות הג׳ודו בישראל, בגיל 20 דגמן באיטליה, בגיל 40 התחרה במרוצי מכוניות ותוך שנה זכה בשתי אליפויות: ראלי וראלי קרוס. כיום הוא מסתער על היעד הבא – רישיון טייס – ועוד היד נטויה. ככה זה כשיש לך הרבה כישרונות והרבה חלומות להגשים.

תחילת הדרך העסקית של הדר הייתה בגיל 17 כשפתח את העסק הראשון. בגיל 20 כבר הייתה לו חברה בע״מ שהעניקה שירות למשרדי עורכי דין ובגיל 23 הוא עבר לתל אביב במחשבה ששם יעשה את הכסף הגדול בחייו.

לצערו (או לשמחתו) התכניות לא הלכו כמתוכנן והעסק החל להפסיד, מה שאילץ אותו לפנות ליועץ עסקי ולשלם סכום נכבד. ההשקעה השתלמה, הייעוץ עזר לעסק של אלעד לגדול פי ששה בתוך חמישה חודשים.

אלעד הבין שזה מה שהוא רוצה לעשות בחייו – לעזור לאנשים להצליח בעסקים שלהם. לכן הלך ללמוד במכללה שבה למד היועץ העסקי שלו. לאחר מכן פתח עסק נוסף שהצליח וצבר כלים רבים שהובילו אותו בשנת 2006 לפתוח את חברת success.

בשנת 2009 העסק צמח ואיתו נולד הצורך בהכשרת יועצים נוספים, מה שהוביל לצעד הבא של אלעד – לקנות את המכללה בה למד תשע שנים קודם לכן.

בשנת 2011 החל להרצות מעבר לים ובשנת 2012 פתח את הסניף הראשון של החברה באירופה.

בתוך שלוש שנים קרו שלושה דברים: נפתחו 15 סניפים בעולם, מתוכם שלושה סניפי success בארץ.

גולת הכותרת של עסקיו היא הקניון העסקי הראשון – success center – בניין של שבע קומות במרכז תל אביב שנותן שירות לעסקים, networking ושיתופי פעולה בין עסקים שונים.

אלעד, כיצד אתה לוקח עסק ומביא אותו לידי מימוש הפוטנציאל שלו?

“שיטת העבודה שלנו עובדת בצורה כזו שאנחנו עושים דברים עבור הלקוח ולא זורקים הוראות. יש לי צוות של 50 עובדים, עם מנהלי צוותים שעובדים ורשימות בדיקה ופעולות מוצלחות שעובדות כבר 13 שנה. אנחנו מטפלים בכלכלה המשפחתית של בעל העסק, מגייסים עבורו עובדים, מנהלים קמפיינים גדולים ברשתות החברתיות ומהווים one stop shop לכל עסק. בנוסף, הלקוח מקבל חבילה של לימודים באוניברסיטה אינטרנטית שפתחנו ונותנים לו גישה לאולמות וחדרים בבניין בהם יוכל לערוך הרצאות וכנסים. כלל הלקוחות מקבלים מעטפת מלאה ומגוון שירותים נרחב, כך שרק אדם שלא רוצה להצליח יכול להגיע למצב של כישלון אתנו”.

הטלפון לא צלצל מהרגע שהגעתי. איך אתה עושה את זה?

“עם ניהול נכון יש זמן לכל דבר. כשיש נהלים מסודרים, עובדים טובים שהכשרת אותם נכון, ישיבות צוות שבועיות, הגדרות תפקיד מסודרות ומערכת תגמולים – העסק יכול לגדול ולהצליח בלי לחץ”.

מה האני מאמין שלך? מה גורם לך להפיץ את הידע שלך במקום לפתוח עסקים נוספים?

“שמתי לב שהתמורה הגדולה שאתה מקבל זה כשאתה נותן לבן אדם אחר. לפי שמונה רמות הנתינה לפי הרמב״ם – הרמה הגבוהה ביותר היא לעזור לאדם להתפרנס, תרומה שבאה לידי ביטוי בנתינת כלים שעוזרים לו להתפרנס בזכות עצמו. אחרי 35 אלף עסקים שעזרנו להם, לראות אדם שכמעט סגר את העסק שלו מתחיל להצליח גורם לי לסיפוק בצורה בלתי רגילה”.

מה הלאה?

“אני מתכוון להשקיע בעוד עסקים ואנחנו עובדים חזק עכשיו כדי להיכנס לעבוד בסין. בחזון שלי אני רואה מקום כמו success center בכל עיר, כמו שיש קניון בכל עיר”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות