יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / עוזי אהרון: האהדה שבה התקבל דוד יוסף מעידה על חוסר הפופולריות של שוחט

עוזי אהרון: האהדה שבה התקבל דוד יוסף מעידה על חוסר הפופולריות של שוחט

יו"ר האופוזיציה באור יהודה, עו"ד עוזי אהרון, תוקף את השיפוצים הבלתי נגמרים בעיר, מוחה על הירידה בחינוך ודורש לצלם את ישיבות המועצה בשם השקיפות. ראש העירייה, ליאת שוחט: "האיש מייצג את הפוליטיקה הישנה ומשתייך לחבורה שהציבור מאס בה"

עוזי אהרון. צילום: תומר קרן
עוזי אהרון. צילום: תומר קרן

עוזי אהרון לא שקט בימים האחרונים. אולי זה קשור לשחרור מהכלא של ראש העירייה לשעבר, דוד יוסף, ואולי זו פשוט הצטברות של כמה מחאות בציבור שגרמו ליו”ר האופוזיציה באור יהודה, להיות דרוך יותר ומכוון מטרה: להפיל בכל מחיר את ראש העירייה שניצחה אותו בבחירות, עו”ד ליאת שוחט. לצורך המטרה הזו הוא מוכן להתפנות מענייני משרדו ולהתיישב לראיון עם “אונו ניוז” שבו הוא יורה כותרות בצרורות.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


“תראה את קבלת הפנים שבה התקבל ראש העירייה לשעבר, דוד יוסף, ששוחרר מהכלא”, אומר לי אהרון. “זה יכול להעיד רק על חוסר הפופולריות של ראש העירייה המכהנת, ליאת שוחט. הוא היה ראש עירייה טוב ואהוב, אבל חוסר הפופולריות שלה גורם לו להיראות עוד יותר גדול. אגב, באותו אופן אפשר להגיד שהיא ייצרה את ‘oye חזית תושבים להצלת אור יהודה’. ברגע שהתושבים ראו שכונות מוזנחות ואין עם מי לדבר אז קמה התארגנות ספונטנית למען העיר”.

מה דעתך על מי שעומד בראש החזית, גבי גפן? יש כאלה שאומרים שהוא מונע ממניעים פוליטיים.

“הוא לא מונע מפוליטיקה. הוא אדם מכובד, יו”ר בית”ר ירושלים בכדורסל, שאכפת לו מהעיר והוא עושה את המחאה הזו במטרה לשפר את העיר ויש הרבה מה לעשות בעניין”.

גבי גפן
גבי גפן

מה הנושאים הכי בוערים שצריך לשפר בעיר?

“קודם כל צריך להגביר את השקיפות בעיר. לא ייתכן שישיבות המועצה לא מצולמות. בתחילת הקדנציה הגשתי עם חבריי לאופוזיציה בקשה לצילום הישיבות כדי שכל תושב יידע אלו נושאים מטרידים את חברי המועצה. ההצעה נדחתה ברוב קולות על ידי הקואליציה”.

עיריית אור יהודה

עיריית אור יהודה

הנושא השני שמטריד את אהרון הוא החינוך. “התוצאות של מבחני הבגרות נמוכים מאוד, אפילו פחות מכפרים ערבים”, הוא אומר. “צריך להביא לכאן מומחים לחינוך שיגרמו להישגים משמעותיים יותר”.

מה לגבי הרווחה, זה נושא שקרוב ללבך.

“נכון. כואב לי לראות את התחזוקה של השכונות החלשות. יש שם תושבים שזקוקים לסיוע ולא מטפלים בהם כראוי. כאיש ש”ס אני מתקומם על כך שחבריי מש”ס מצביעים עם הקואליציה והתוצאה היא פגיעה באנשים החלשים בעיר”.

גם בנושא השיפוצים בעיר יש לאהרון הרבה מה להגיד. “כל כמה ימים נעלם פה קבלן. הוא בא ליום עבודה וחוזר מתי שהוא רוצה. בצבא יש טבחים שעובדים שבוע שבוע. אז אתה יודע שבשבוע אחד אתה לא צריך לחפש אותו. פה אתה לא יודע מתי עובדים ומתי לא. התוצאה ניכרת ברחוב הבנים, הרצל ויקותיאל אדם. הגשתי הצעה לסדר בעניין ולצערי הדברים שלי נפלו על אוזניים ערלות”.

שיפוץ רחוב הרצל באור יהודה
שיפוץ רחוב הרצל באור יהודה

ראש העירייה, עו״ד ליאת שוחט, מסרה בתגובה: “מדהים לראות איך האיש שבמשך 30 שנה מייצג את הפוליטיקה העירונית הישנה והשתכר על חשבון הציבור במשכורות שמנות ופנסיות לא חוקיות, עדיין לא הפנים, גם בחלוף שנה מאז מועד הבחירות, את תוצאותיה. עוזי משתייך לחבורה הישנה שהציבור מאס בה באור יהודה, ולא מפליא לראות אותו מביע לאחרונה את תמיכתו הציבורית בעבריין המין המורשע והמשוחרר דוד יוסף”.

לדבריה, “אהרון רוצה להחזיר את העיר לימיה האפלים ולא בכדי הוא בוחר להשמיץ את העשייה העירונית והתוצאות החיוביות שתושבי העיר ותושבים מבחוץ, רואים במו עיניהם”.

בעניין מערכת החינוך אומרת שוחט כי “כנראה שגם את מערכת החינוך בעיר הוא רוצה להחזיר לאחור, לימים בהם התלמידים ברחו מהעיר ולכן מתעלם מההישגים הכבירים במערכת החינוך, מאז לקחתי את האחריות עליה. ההישגים משתפרים משנה לשנה בהתאם לכל המדדים החשובים ובראש ובראשונה, באחוזי הזכאות לבגרות. אדון אהרון בוחר גם שלא להתמודד עם העובדות שרחובות העיר עוברים שדרוג מאסיבי כפי שלא טופלו מעולם והעיר צומחת מתפתחת והופכת לעיר הכי אטרקטיבית במרכז ובגוש דן”.

בעניין הצילומים של ישיבות המועצה מסרה ראש העירייה כי “תמוה שנושא צילום ישיבות המועצה כלל לא הטריד או הפריע לו כאשר הוא קיבל משכורות שמנות על חשבון הציבור ורק הישיבה באופוזיציה גורמת לו להתלונן. ואם כבר שקיפות, אני מציעה למר עוזי אהרון להשיב לתושבי אור יהודה שאלה פשוטה – מדוע הוא נבחר הציבור היחיד בעיר שגם היום, בחלוף שנה מאז הבחירות, מסרב לחתום על טופס לניגוד עניינים כמתחייב בחוק ומה בדיוק יש לו להסתיר?”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

3 תגובות

  1. עוזי , איך אתה מעז ללכת שבי אחרי עבריין המין הזה?
    אנחנו כולנו נתנער ממך , זה ממש חילול השם.

    מקב”ה אתה לא מפחד באמירות האלו?

    אתה יודע לכמה יהודים , בנים של השם , הוא גרם צער?

    אין לך פחד מהשם ?

    • עוזי כול כך הרבה שנים הייתה בעיריה וכאילו לא הייתה שם לא ראיתה מה דוד יוסף עשה דידקטור אדם רע שצריך לעזוב את אור יהודה ואין כמו ליאת ראש העיר הי תהיה עוד הרבה שנים חבל שאתה מדבר ככה.

  2. עוזי ההיתה שנים בעיריה אתה כאילו לא רייתה מה היה שם או שפחדתה מדוד יוסף עבריין מין דידקטור אדם רשע שהפחיד אנשים אסור לדוד להיות בעיר ביכלל עוזי תיתאשת על עצמך ליאת ראש העיר טובה ותמשיך להיות ראש העיר לעוד שנים רבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות