יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / אין מוצא: ברחה מהמסתננים בדרום תל אביב ונתקלה בהם באור יהודה

אין מוצא: ברחה מהמסתננים בדרום תל אביב ונתקלה בהם באור יהודה

סימה ניסני, שהגיעה לפני כמה שנים לאור יהודה, מזהירה כי "מה שקרה בדרום תל אביב עם הסודנים יקרה גם פה"

מסתננים בתחנה המרכזית
מסתננים בתחנה המרכזית

הכתבה שפרסמנו בסוף השבוע על קטטה בין אריתראי לסודני  זכתה לתגובות רבות.

היו שאמרו כי התקרית הבהירה כי אור יהודה ודרום תל אביב קרובות מאי פעם ביחס של הרשויות למצוקת התושבים מול המסתננים מאריתראה וסודן, אבל מי שיכולה להעיד על כך מקרוב היא סימה ניסני.

ניסני עברה לפני כמה שנים מהתחנה המרכזית הישנה של תל אביב לאור יהודה. כיום היא מזהירה את התושבים: “אם לא תעשו משהו – אור יהודה תהפוך לדרום תל אביב 2”.

לדבריה, “הסודנים היו משתינים בחצרות הבתים, גנבו ואיימו על התושבים. זה גיהינום. הדבר המפחיד הוא שהישראלים הפכו להיות נרדפים בבית שלהם”.

אחרי שקראה את הכתבה ב”אונו ניוז” ולאור התגובות הנזעמות של התושבים מבקשת ניסני להעביר מסר לחבריה עד כמה קרובה המציאות של דרום תל אביב לאור יהודה.

“כשהגעתי לכאן לפני כמה שנים היו פה מעט סודנים, אבל לאחרונה אני רואה פה חמולות של מסתננים וזה נהיה מפחיד לצאת בלילה. כמו בתחנה מרכזית”.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ניסני פנתה למאי גולן, שהקימה את עמותת “העיר העברית”, וביקשה ממנה את עזרתה בהוצאת המסתננים מהעיר.

מאי גולן
מאי גולן

גולן, חברת כנסת לשעבר ובעלת השפעה גדולה בליכוד, אומרת כי היא לא תשקוט עד שיפונו מכאן כל המסתננים הבלתי חוקיים. “הכתובת הייתה על הקיר! פראות המסתננים לא יגמרו במדינת דרום ת”א, הם מתפשטים לכל חלקה טובה בישראל וכל זה בחסות החוק הלא כתוב שמאפשרים להם ארגוני השמאל הקיצוני. הפתרון הוא אחד: הוצאתם המיידית מהערים וממדינת ישראל והיום, אחרי עשור של התעללות, גם השמאל הקיצוני יודע שאין שום מניעה חוקית לעשות כן מלבד הרצון העז שלהם למדינת כל מסתנניה/אזרחיה/אויביה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות