יום רביעי , מאי 1 2024
דף הבית / כללי / עורך דין דיני משפחה בחולון בת-ים – הכירו את המומלצים בתחום

עורך דין דיני משפחה בחולון בת-ים – הכירו את המומלצים בתחום

אספנו עבורכם את עורכי הדין הבולטים באזור בת ים וחולון, המתמחים בנושאי גירושין, דיני משפחה, ובכל מה שכרוך, בפירוקה של פיסת חיים משמעותית

עורך דין לדיני משפחה בחולון בת ים. צילום אילוסטרציה canva

בשעת שמחת הנישואין, אף אחד מהצדדים אינו חושב על גירושין, אך הסטטיסטיקות מגלות כי מחצית מהנישאים, באיזה שלב בחייהם, מחליטים לפרק את החבילה, כל אחד וסיבותיו עימו. בניגוד לחברות רגילה, כאן מדובר בפרידה שמתרחשת בין כתלי בית המשפט. יש רכוש משותף, ילדים משותפים, אבל בעיקר לב שבור ורגשות שחלקם שלילים. כיצד עוברים את התהליך בבית המשפט, זו שפה בפני עצמה, שמי שמתמחים בה הינם עורכי הדין דיני משפחה, המייצגים את הצדדים.

אספנו עבורכם את עורכי הדין הבולטים באזור בת ים וחולון, המתמחים בנושאי גירושין, דיני משפחה, ובכל מה שכרוך, בפירוקה של פיסת חיים משמעותית.

עורך דין ליטל אסרף- דיני משפחה גירושין 

‘בהליך גירושין- נדרשת סבלנות’

“צריך למצוא את המומנטום הנכון להתגרש”, כך אומרת עו”ד ליטל אסרף מחולון, מומחית לדיני משפחה וגירושין, בעלת ניסיון מקצועי וגם מניסיון אישי, בתחום דיני משפחה.

ישבנו עם עו”ד ליטל אסרף לשיחה, בכדי לשמוע איך הדברים קורים בפועל. איך מגיעים להסכם גירושין בהסכמה? לחלוקת רכוש, לדמי מזונות, למשמורת ועוד, כל זאת תוך מזעור הנזקים לילדים, שנמצאים בתווך.

איך הגעת לתחום הגירושין דווקא?

“מאז היותי ילדה נמשכתי לתחום המשפטים, למרות שלמדתי תחומים אחרים לגמרי כמו כלכלה וחשבונאות. לאחר הפוגה שבה הקמתי משפחה  החלטתי ללמוד עריכת דין, יותר בשביל הנפש שלי. בשל החיבור שלי לתחום, זה בא לי בקלות. לימים, עברתי גם גירושין בעצמי, ולשמחתי זה נעשה בצורה טובה. וכיום אני יודעת שיש לי את היכולת והכלים, לעזור לאחרים בהליך הגירושין“.

איך את מתמודדת ביומיום עם כל המקרים, הלא פשוטים של פירוק משפחה?

הפכתי להיות כבר  מעין פסיכולוגית, כי נדרשת הקשבה והבנה, לא רק בפן המקצועי אלא מעבר לכך, בפן האישי, ואת זה דווקא לא למדתי במסגרת התואר בעריכת דין וגיליתי שזה מה שממלא אותי. למזלי .התברכתי גם ביכולת הבעה וכתיבה, כך שאני מצליחה להעביר את הלך הרוח של הלקוח בצורה מדויקת ובהירה גם לבתי המשפט. אני שמחה שאנשים גם מרגישים שאפשר להתייעץ עימי ומשתדלת להיות זמינה ונגישה בכל זמן כמעט”.

מה במקרי גירושין נוגע בך במיוחד?

“עניין הילדים חורה לי במיוחד. אני יודעת ורואה שאנשים עושים טעויות ולכן דבר ראשון שאני מייעצת לבני זוג- תגיעו להסכמה, וגם מסבירה מדוע. בתהליכי גירושין, לא משנה איך תתגרשו הילדים יפגעו השאלה איך למנן זאת למינימום. כגרושה בעצמי, אני שמחה שהצלחתי למזער את הפגיעה בילדיי. הרעיון הוא להגיע להסכם גירושין לעניין המזונות לעניין אחזקת ילדים, לחלוקת רכוש משותף אם יש-בהסכמה תוך כיבוד הרצונות של שני הצדדים, על מנת שאף אחד לא ירגיש מקופח לאחר אישור ההסכם”.

עורך דין דיני משפחה/גירושין ליטל אסרף. צילום פרטי
עורך דין דיני משפחה/גירושין ליטל אסרף. צילום פרטי

אילו מקרי גירושין  זכורים לך במיוחד?

“זכור לי מקרה מבית הדין הרבני, בו הבעל סירב לתת גט לאשתו. למדתי מהדיינים שהבעל מתנהג כך בגלל עניין הרכוש המשותף. הדיינים אמרו לו: ‘קודם כל תתגרש וברגע שזה יקרה, כל חילוקי הדעות מתחילים להתגמד’. ונוכחתי לדעת שכאשר מנקים את רעשי הרקע ,יותר קל. כאשר לקחתי על עצמי את התיק, שהתמהמה זמן רב לפני שהגיע אליי, האישה קיבלה גט ואישור הסכם תוך שבוע!”.

מתי את מרגישה שהצלחת?

“אם אני מצליחה לגרום לצד השני להגיע להסכם, וכאשר אני פותרת את חילוקי הדעות”.

עצת זהב לאלו שחושבים בכיוון?

“יש לזכור שאם נכנסים להליך גירושין- נדרשת סבלנות כשיש הדברות שלא בזמן של ריב או כעסים, אלא בזמן שאפשר לשבת ולדבר ולסיים בנחת. אם נכנסתם להליך  גירושין, בסוף זה ייגמר השאלה איך תהיה הדרך. עדיף שאתם תובילו ולא שופט שלא בקיא בחייכם האישיים, הוא זה שיחליט על עתיד הילדים והעתיד שלכם. זה נכון גם להליכים נוספים בבית המשפט. יש לזכור שאלוהים נתן לנו את זכות הבחירה”.

לפרטים:

עו”ד דיני משפחה/ גירושין ליטל אסרף

טלפון: 03-9100940  נייד: 050-8906558
כתובת: הרוקמים 26 חולון מגדלי עזריאלי בניין C קומה 7

 

 

עו”ד יהודית לוי – דיני משפחה וגירושין

יהודית לוי, עורכת דין ומנהלת משרד בוטיק מומחית בענייני דיני משפחה, גירושין, צוואות, ירושות, הסכמי ממון, הסכמי זוגיות והורות משותפת מאז שנת 2008.

הרב ניסנבאום 37 מגדלי אפטאון קומה 15 בת ים 

עורך דין לדיני משפחה בחולון בת ים. צילום אילוסטרציה canva
עורך דין לדיני משפחה בחולון בת ים. צילום אילוסטרציה canva

עו”ד אייל סייג, דיני משפחה

בעל משרד בוטיק וניסיון רב בדיני משפחה וירושה.עוסק בין היתר, בגירושין, משמורת ילדים, מזונות ילדים ומזונות אשה, פירוק שיתוף ואיזון משאבים בין בני משפחה, אפוטרופסות, אימוץ, ילדים חטופים, ידועים בציבור, תביעות אותן ניתן להגיש גם לאחר פסק דין ועוד.

רחוב טרומפלדור 1 חולון

אולי יעניין אותך גם: עורכי דין לדיני משפחה באזור מודיעין ושוהם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

בשביל הנופלים קרדיט בשביל הנופלים (14)

בשביל הנופלים: לצעוד ולהכיר את הארץ דרך סיפור חייהם של הנופלים

תפריט נגישות