יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / גני תקווה / בחירות בגני תקווה – דלריצ’ה ממשיכה לאבד גובה

בחירות בגני תקווה – דלריצ’ה ממשיכה לאבד גובה

סקר מאי 2018 שנערך בגני תקווה ביוזמת אתר אונו ניוז ובו הצביעו 1478 גולשים מראה על המשך התחזקות המועמד יניב שחר אל מול היחלשות ראש המועצה ליזי דלריצ'ה.

סקר בחירות בת ים

מערכת הבחירות ממשיכה לפלג ולקטב את הישוב הקטן גני תקווה. המון יצרים ודם חם בין המחנות של יניב שחר וליזי דלריצ’ה, ראש המועצה. קבוצות הפייסבוק בוערות, דיונים אינסופיים בקבוצות וואטס אפ סודיות, וכל זה חצי שנה לפני הבחירות.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ליזי דלרי’צה ראש המועצה מגיבה לראשונה על הפרסום כי ביקשה מפוליטיקאים של יש עתיד שאינם תושבי גני תקווה להצביע עבורה בסקר – “אנו רואים את העניין בחומרה. אין מדובר בסקר אלא בהתחזות לסקר שכל מטרתו הטעיית הציבור. יותר מכך, מהמידע שקיים ברשותנו עולה כי נעשה שימוש בכלים שאינם כשרים על מנת להפוך את מצג השווא להטעיה רבתי. לא ניתן יד להמשך מסע ההטעיה הזה ונגיב מולו בכלים העומדים לרשותנו”.

לכתבות נוספות – 
סקר בחירות גני תקווה – יניב עוקף את ליזי

לפני הקלפי – נפגשים בבית המשפט

אין ספק כי מערכת הבחירות בגני תקווה היא נכון לכתיבת שורות אלה, הסוערות והיצרית ביותר בבקעת אונו, גני תקווה היא בין הישובים בה אכן צפויה החלפת השלטון.

בסקר האינטרנטי של אתר אונו ניוז עבור חודש מאי 2018 בגני תקווה, התבקשו הגולשים להצביע עבור שני מועמדים בולטים, יניב שחר וליזי דלריצ’ה.

במשך 48 שעות ניתן היה להצביע באתר, מתוך 1478 גולשים שהצביעו בסקר, במקום הראשון נמצא יניב שחר עם 56.6% לעומת ליזי דלריצ’ה 43.4%

סקר בחירות בת ים
אל מערכת אונו ניוז הגיע מידע לפיו בסקר האחרון, שלחה ראש מועצת גני תקווה הודעה בקבוצת וואטס בה חברים כל חברי המועצות מטעם יש עתיד, בקשה להצביע עבורה בסקר.

תגובת ליזי דלריצ’ה לנושא – “אנו רואים את העניין בחומרה. אין מדובר בסקר אלא בהתחזות לסקר שכל מטרתו הטעיית הציבור. יותר מכך, מהמידע שקיים ברשותנו עולה כי נעשה שימוש בכלים שאינם כשרים על מנת להפוך את מצג השווא להטעיה רבתי. לא ניתן יד להמשך מסע ההטעיה הזה ונגיב מולו בכלים העומדים לרשותנו”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

2 תגובות

  1. מפחד מהתומכים של ליזי

    אני תושב גני תקווה ומודה שאני מת מפחד להביע את תמיכתי ביניב שחר, או התנגדותי לליזי. התומכים של ליזי נוהגים באגרסיביות ולי לפחות יש רושם שהם מנהלים לכאורה מעקב אחרי המתנגדים. יותר מכך, אני חושש שהתומכים בה שלטעמי רחוקים מלהיות מוסרים או ראויים, יקבלו משרות מפתח בקדנציה הבאה. רבים מכירים את אותו אחד שהתנגד לך נחרצות והפך את עורו. אנחנו עוד עלולים לקבל אותו מספר 2 חס וחלילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

דליה לין נבחרה למנהלת מינהל החינוך בעיריית תל-אביב-יפו. צילום: דוברות עיריית תל אביב יפו

דליה לין מונתה למנהלת מינהל החינוך בעיריית תל-אביב-יפו

תפריט נגישות