יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / צפו והחליטו: האם הגגון המאולתר מסכן את ילדי הגן בגני תקווה?

צפו והחליטו: האם הגגון המאולתר מסכן את ילדי הגן בגני תקווה?

מבדיקה של מהנדס המועצה נקבע כי אין סכנה לילדיי הגן, אך תושבי הבניינים הסמוכים חושבים אחרת. "זה מזעזע לראות זה, מדובר בסכנה מיידית", אומר תושב הגר באזור שפנה למועצה לטיפול. המועצה: "המבנה יפורק מחר"

האם ילדי גן ורד בגני תקווה נמצאים בסכנה? מסרטון שהגיע למערכת ‘אונו ניוז’ נראה כי אם המבנה לא יפונה אז אסון הוא עניין של זמן.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


תחילת הסיפור לפני כשלושה שבועות, אז נגזם עץ פיקוס גדול בשטח בניין הנמצא בסמוך לגן ורד ולמבנה המשמש כמקווה, הממוקם בצמוד לגן. לאחר שנגזם העץ נחרדו תושבי הבניין לגלות כי בשטח המקווה ישנו מבנה בעל גגון מאולתר, המצוי בשיפוע הפונה ישירות לחצר הגן בו משחקים הילדים.

בסרטון שצילם אחד מתושבי הבניין ניתן להבחין בחפצים כבדים המונחים עליו, ונראה כי כל תנודה עלולה לגרום לחפץ כבד כלשהו ליפול לשטח הגן ובו נראים ילדים מאושרים משחקים בחצר, מבלי שהם מודעים למה שנמצא מעל לראשיהם.

“הגג הזה מורכב מפחים המשמשים לגידור”, אומר התושב שצילם את הסרטון. “על הגג ישנה דלת גדולה ופאנלים שנראה שנוטים ליפול, הם ממש בשיפוע לכיוון הגן. זה מזעזע לראות את זה”

אותו תושב שצילם את הסרטון פנה לטענתו ללשכת ראשת המועצה ונאמר לו כי הנושא נבדק. לאחר שבועיים, משראה אותו תושב כי לא נעשה דבר ופנייתו לא קיבלה מענה מספק, הוא החליט לפנות לחברי המועצה יניב שחר ואושרת פרימו, שגייסו את הורי הגן לטובת זירוז פעולות שיעזרו בהפעלת לחץ על המועצה לטיפול במפגע.

בשיחה עם ‘אונו ניוז’ סיפר שחר כי פניה שלו ליועצת המשפטית של הוועדה לא נענתה, ובפניות למהנדס המועצה לא התקבלה תשובה מתי יטופל המפגע.

עוד הוסיף שחר כי לאחר פרסום פוסט שלו בנושא, ופניית ההורים למועצה, הגיבה גם ראשת המועצה לפוסט והבטיחה כי הנושא יטופל עד מחר.

ממועצת גני תקווה נמסר: “המבנה היה מוסתר על ידי עץ פיקוס גדול, לכן לא הכרנו בוועדה את העבירה. הסוגייה נבדקה ע”י מהנדס המועצה ולא נצפתה סכנה לילדים בגן הסמוך. מכשהובא לידיעתנו פעלנו, ואכן מחר המבנה יפורק.”

אולי יעניין אותך גם:

עיריית יהוד-מונוסון הפסידה במשפט בו ביקשה מבעלי מוסך להתפנות מהשטח

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 10.7.22-16.7.22

קריית אונו – מובילת קייטנה הושעתה מעבודתה לאחר תלונות על אלימות כלפי ילדים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות