יום חמישי , אפריל 25 2024
דף הבית / מריח לא טוב: צפו במפגע התברואתי בשכונת בית בפארק

מריח לא טוב: צפו במפגע התברואתי בשכונת בית בפארק

מדובר בנוזלים המצטברים בתוך טומני האשפה בשכונה, שבעת ריקונם על ידי משאית הזבל פשוט נשפכים לכל עבר על מדרכות ומכוניות חונות ומשאירים צחנה אדירה. לאחר שפנו למוקד העירוני מספר פעמים ללא מענה, פנו אמש התושבים במכתב אישי לראש העיר ליאת שוחט

מריח לא טוב: מפגע תברואתי בשכונת בית בפארק. צילום באדיבות התושבים
מריח לא טוב: מפגע תברואתי בשכונת בית בפארק. צילום באדיבות התושבים

הגיעו למיץ של הזבל. מזה מספר חודשים מתלוננים תושבי שכונת בית בפארק, שכונת הדגל של אור יהודה, למוקד העירוני על מפגעים תברואתיים חמורים הקשורים לטומני האשפה הנמצאים בשכונה.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בסרטונים שצילמו תושבים והגיעו ל’אונו ניוז’ נראה בבירור כי בעת פינוי הטומנים ע”י משאית האשפה נשפכים לכל עבר כמויות גדולות של מי אשפה שהצטברו בתוך הטומנים.

לדברי הדיירים הנוזלים הללו אמורים להתנקז בתוך הטומנים לתעלה ייעודית, אך מסיבה כלשהי זה לא קורה, ואז חלק נכבד מכמות המים פשוט נוטף החוצה מתוך הטומן בעת הרמתו ע”י משאית איסוף הזבל.

“בתקופת החורף עוד ייחסנו את התופעה הזו למי הגשמים”, מספר תושב השכונה. “עכשיו אנחנו באמצע הקיץ וזה עדיין קורה אז אפשר להגיד בוודאות שמי גשמים זה לא”.

התושבים בשכונה הבינו מיד כי מדובר במפגע תברואתי ובריאותי שיש לטפל בו באופן מידי. נציגי השכונה פנו לטענתם מספר רב של פעמים הן למוקד העירוני והן לאגף התברואה בעירייה אך עד כה לא חל שינוי והמפגעים ממשיכים ואף מחמירים.

לפיכך החליטו נציגי הוועד בשכונה לפנות במכתב אישי לראש העיר ליאת שוחט ובו שטחו בפניה את טענותיהם ודרשו ממנה לטפל באופן מידי בנושא כדי שהמפגע לא יהפוך ל”אסון תברואתי רחב היקף” כלשונם.

מעיריית אור יהודה נמסר בתגובה: “עיריית אור יהודה אמונה על המרחב הציבורי ומבצעת שלל פעולות לפיתוחו ושמירה על התחזוקה השוטפת שלו. במסגרת הבינוי של הבניינים בשכונת בית בפארק, האחריות על בנייתם ותקינותם של הטמונים הינה בידי החברות הקבלניות שבנו את הבניינים בשכונה (ממש כמו חדר פינוי אשפה).

לאחר קבלת התלונה, העירייה פנתה לקבלנים על מנת שיטפלו בליקוי באופן מיידי ובמידה ולא יעשו זאת בהקדם, נבחנים הליכים משפטיים ואחרים.

אין ספק שמדובר במצב לא תקין ולא סביר, והעירייה עושה הכל כדי שהמצב יטופל במהרה”.

אולי יעניין אותך גם:

לאור יום: ניפצו זכוכית וגנבו רכב בשכונת נווה סביון באור יהודה

ראשוני: שריפה במבנה רב קומות באור יהודה

מחנות תל השומר משויכים מהיום לאור יהודה ולקריית אונו

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

התיכון החדש בקריית אונו. הדמיה: דאטום אדריכלים ומהנדסים יועצים

עצומה בקריית אונו: “קראו לתיכון החדש על שם אל”מ אסף חממי ז”ל”

תפריט נגישות