יום שישי , מאי 3 2024
דף הבית / סגן ע’ תושב אור יהודה נבחר למצטיין אוגדת עזה לראש השנה

סגן ע’ תושב אור יהודה נבחר למצטיין אוגדת עזה לראש השנה

על ההצטיינות הוא מספר: "זה מאוד לא מובן מאליו לקבל הצטיינות. אני עושה את העבודה שלי באהבה והשקעה ללא רצון לתגמול אבל זה מאוד מרגש לקבל הצטיינות מהמאו"ג"

סגן ע’ תושב אור יהודה נבחר למצטיין אוגדת עזה לראש השנה. צילום: דובר צה”ל
סגן ע' תושב אור יהודה נבחר למצטיין אוגדת עזה לראש השנה. צילום: דובר צה"ל

היום (א’) מתקיים טקס מצטייני אוגדת עזה בראשות מפקד אוגדת עזה תא”ל אבי רוזנפלד. מבין כלל המצטיינים נבחר סגן ע’, תושב אור יהודה המשרת כקצין במרכז האש של אוגדת עזה.

ע’ התגייס בנובמבר 2020 למסלול לוחמה בחיל התותחנים בגדוד 402. היה לוחם כ4 חודשים ואז יצא לקורס מ”כים ומיד לאחר מכן לקורס קצינים. עבר השלמה חילית שמתעסקת בהפעלת אש ולאחר מכן היה מפקד מחלקה של טירונים בבא”ח שבטה. אחרי 8 חודשים כמ”מ טירונים המפקדים שלו העבירו אותו להתנסות גם בעולם אחר והוא חזר להיות מ”מ בהשלמה החילית אותה עבר ולאחר מכן הוא הגיע לאוגדת עזה ואחרי ראיון עם מפקד המר”ש התקבל לתפקיד שלו היום.

במבצע “מגן וחץ” האחרון יצא לע’ להיות נציג האוגדה בפיקוד דרום. “כשאתה נוכח בחדר עם קצינים ומפקדים בכירים ואפילו רמטכ”ל שמגיע לבקר אתה מבין כמה חשוב ומשמעותי מה שאתה עושה”.

לע’ היה ברור מאוד שייצא לקצונה ויחתום קבע. 2 ההורים שלו שירתו כקצינים, אבא שלו היה מג”ד מילואים ואמא שלו רופאה גדודית.

על ההצטיינות הוא מספר: “זה מאוד לא מובן מאליו לקבל הצטיינות. אני עושה את העבודה שלי באהבה והשקעה ללא רצון לתגמול אבל זה מאוד מרגש לקבל הצטיינות מהמאו”ג”

ע’, אתה הגאווה שלנו! יישר כוח והמון בהצלחה בהמשך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

זיכרון בסלון (תמונת ארכיון). צילום לי דניאל

זיכרון בסלון ביום השואה – היכן ניתן להתארח בגבעת שמואל?

תפריט נגישות