יום חמישי , מרץ 28 2024
דף הבית / מחר באור יהודה: ביבי מדליק נרות חנוכה

מחר באור יהודה: ביבי מדליק נרות חנוכה

שבוע לאחר שגדעון סער השיק באור יהודה את הקמפיין לראשות הליכוד יגיע ראש הממשלה לעיר. קובי ברכה, תומך ביבי: "אנחנו נוכיח לכל תומכי סער שאור יהודה שייכת לביבי"

בנימין נתניהו . קרדיט ערוץ 13
בנימין נתניהו . קרדיט ערוץ 13

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יגיע מחר בשעה 12:00 לאור יהודה להדלקת נר שלישי באולם “שלוש”. זאת יומיים לפני מועד הפריימריז לראשות הליכוד.

הדלקת נרות עם ביבי
הדלקת נרות עם ביבי

  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


האירוע עם נתניהו מתקיים שבוע לאחר שגדעון סער השיק את הקמפיין לראשות הליכוד. בזמן שסער נאם באולם הפגינו עשרות תומכי ביבי מחוץ לאולם בטענה כי סער אינו מייצג נאמנה את בוחרי הליכוד בעיר.

“למה עמדנו שם? כי אנחנו לא מאמינים בגדעון סער”, אומר קובי ברכה, אחד המפגינים. “סער לא יכול לעשות שום דבר. התרגיל להפיל את ביבי לא ילך. בקרוב הפריימריז והתוצאות יראו שהפער גדול מאוד”.

קובי ברכה

לדבריו, מחר “אנחנו נוכיח לכל תומכי סער שאור יהודה שייכת לביבי”.

הקרב על אור יהודה בקרב שני המחנות אינו מקרי. כזכור אור יהודה היא עיר מובהקת בשליטת הליכוד. בבחירות הארציות שנערכו בשנה שעברה קיבלה מפלגת הליכוד 51 אחוז מקולות המצביעים בעיר.

לקראת האירוע מחר מרים ברכה את סף הציפיות. “כל תושבי בקעת אונו יגיעו לאירוע כדי להביע תמיכה בראש הממשלה”.

אתה חושב שתומכי גדעון סער יפגינו בחוץ?
“לא”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. שאלתם את קובי ברכה במי הצביע ובאיזה מפלגה הוא היה פעיל ? תשאלו את אמיר פרץ איזה פעיל נמרץ של מפלגת העבודה הוא היה קובי על מי אתה בא לעבוד ובכלל אין לך זכות בחירה בפרימריס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סיוע באיתור נעדר-יעקב אסרף בן ה-67 מאור יהודה

סיוע באיתור נעדר: מי ראה את יעקב אסרף בן ה-67 מאור יהודה?

תפריט נגישות